
Nove razvojne prilike se baziraju na opsežnim ulaganjima u inovacijski centar u Hefeiju (Kina), gde kompanija ima više od 100 laboratorija za testiranje softvera, hardvera, baterija i električnih pogonskih sklopova, piše Financial Times.
Kineska automobilska industrija je poznata po brzom razvoju novih električnih automobila, s novom tehnologijom. Volkswagen želi da drži korak s tim tempom. Kroz ulaganja u inovacijski centar, kompanija navodi da je sada skratila razvojni ciklus novih električnih automobila u Kini za oko 30 posto u odnosu na prethodni proces, koji je trajao oko 50 meseci, navodi Revija HAK.

Kraći rokovi isporuke, efikasniji lanci snabdevanja i niži troškovi rada su istaknuti kao važni faktori. Novi pogoni takođe omogućavaju razvoj modela u potpunosti izvan Nemačke po prvi put u istoriji Volkswagena. Kina je postala ključno tržište za Volkswagen, gde je konkurencija domaćih proizvođača u poslednjim godinama značajno porasla.
Izvoir: Revijahak.hr / Financial Times
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen