
Sistem postiže vršnu električnu efikasnost veću od 97%, s gustinom snage većom od 50 kW/68 KS po litru, smanjujući prostor, materijale i troškove. U međuvremenu, motor s unutrašnjim sagorevanjem koji pokreće generator postiže toplotnu efikasnost od 42%, zahvaljujući tehnologijama kao što su direktno ubrizgavanje, turbo punjač i Millerov ciklus. Sveukupno, Mahle tvrdi da bi ovaj sistem mogao da ponudi domet do 1350 km prema WLTP ciklusu, zavisno o modelu i kapacitetu baterije.
Sistem je težak samo 65 kg i modularan što mu donosi brzu integraciju u postojeće platforme, a pritom nudi prednosti u efikasnosti, troškovima i potrošnji resursa. Takođe, Mahleov produživač dometa se ističe kao efikasno, gotovo optimalno tehničko rešenje koje ne zahteva izgradnju nove, masivne infrastrukture za punjenje.
Sistem je, pre svega, namenjen SUV-ovima i crossoverima te manjim komercijalnim vozilima.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Mahle