
Istovremeno, u Porscheu su nedavno objavili da će besmrtni 911, koji je od 1963. godine do danas došao do osme generacije, biti upamćen kao poslednji model Porschea koji su pokretali motori s unutrašnjim sagorevanjem, što sugeriše da u Štutgartu nemaju nameru da prave svoj najpoznatiji model u pogonskoj kombinaciji koja uključuje samo elektromotore.
Kako god, elementi neizbežne elektrifikacije stigli su s redizajniranim izdanjem Serije 992 (992.2) uz koju je Porsche ponudio dva "Elfera" (Turbo S i Carrera GTS) čijim 6-cilindarskim boxer motorima asistira kompaktni 400-voltni hibridni sistem čije baterije (ni masom, ni dimenzijama) nemaju negativan uticaj na već legendarnu dinamiku automobila.
Kako navodi Klix.ba, s eventualnim uvođenjem plug-in hibridnog sistema koji je mnogo kompleksniji aktuelni 911 više ne bi bio 911, jer bi morao da bude veći i teži, što je prema rečima Franka Mosera (koji je u Porscheu zadužen za modele 911 i 718) apsolutno neprihvatljivo.
"Ne želimo drugačiju, veću i težu karoseriju, niti želimo da narušimo sadašnju distribuciju mase po osovinama, a sadašnja tehnologija i masa baterija isključuje mogućnost modela 911 s plug-in hibridnim sistemom koji bi zadovoljio naše kriterijume. O plug-in 'Elferima' možemo razmišljati samo ako baterije jednog dana budu manje, efikasnije i znatno lakše“, rekao je Moser.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Porsche