home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
GAC Aion V
 
Kineski Guangzhou Automobile Group (GAC) najavljuje da će proizvoditi svoje električne automobile u Magni u Gracu (Austrija). Nakon Xpenga, ovo je drugi dalekoistočni brend kojim Magna popunjava prazninu koja je nastala nakon gubitka nekih modela ili problema nekih brendova iz Evrope i SAD-a.

"Evropa je ključno tržište za globalni razvoj GAC-a“, rekao je Wei Haigang, predsednik GAC Internationala, prenosi ljubljansko Delo.

Roland Prettner, predsednik ugovorne proizvodne kompanije Magna Steyr, dodao je da je ovo pokazatelj poverenja u njihovu stručnost, koja omogućava proizvođačima automobila poput GAC-a da efikasno lokaliziraju proizvodnju. U Magni se benzinska, hibridna i električna vozila mogu proizvoditi na zajedničkim linijama.

Magna će u početku proizvoditi električne modele marke Aion, počevši od SUV-a Aion V. Planirani obimi proizvodnje za sada nisu objavljeni. Automobili Aion se prodaju u Finskoj, Poljskoj i Portugalu, a planiraju proširenje i na druga područja Evrope.

GAC Aion V

Sporazum s GAC-om je sklopljen nedugo nakon što je Magna u septembru postigla dogovor s drugom kineskom kompanijom, Xpengom, koja će takođe proizvoditi njene automobile za evropsko tržište, tačnije dva modela električnih SUV-ova.

Poznato je da razne kineske automobilske kompanije uspostavljaju proizvodnju na Starom kontinentu i zato što im je EU prošle godine nametnula carine zbog domaćeg subvencionisanja.

S druge strane, nova narudžbina za Magnu je pozitivna vest za štajersku automobilsku industriju, jer, kako izveštava ORF, dolazi neposredno nakon što je AVL List najavio ukidanje dodatnih stotinu radnih mesta. AV List, takođe sa sedištem u Gracu, već je letos smanjio broj zaposlenih za 350.

Magna Steyr, filijala Magne Internationala, dugogodišnji je proizvođač ugovornih automobila sa sedištem u Gracu. Konpanija je poznata po proizvodnji Mercedes-Benz G-klase, BMW-a Z4 i Toyote Supre, od kojih će poslednja dva prestati da se proizvode sledeće godine.

Izvor: Seebiz.eu

Foto: Arhiva Autoblog.rs / GAC



čitanja : 47



Komentari