
U kompaniji planiraju da predstave 15 električnih i hibridnih modela, i to na 25 tržišta do 2028. godine.

Kao i mnogi njegovi kineski konkurenti, Hongqi smatra da je globalni rast neophodan, a Evropa je visoko na listi. Međutim, planovi brenda suočavaju se sa komplikovanim pejzažom. Evropska unija je uvela visoke carine na električna vozila proizvedena u Kini, povećavajući i troškove i uloge, piše Carscoops.

Kao odgovor, Hongqi istražuje mogućnost lokalne proizvodnje. Potencijalne proizvodne lokacije se navodno razmatraju u južnoj i istočnoj Evropi, kao i nordijskom regionu. Proizvodnja automobila unutar EU mogla bi ublažiti uticaj carina i olakša logistiku, posebno jer kompanija radi na tome da se etablira na novom tržištu.

Njihov najznačajniji novi model je EHS5, električni SUV srednje veličine prvi put prikazan na Salonu automobila u Minhenu. Model ima litijum-jonsku bateriju od 85 kWh i nudi domet od 550 km. Evropske specifikacije još nisu finalizovane, ali u Kini EHS5 dolazi u dve verzije: model sa pogonom na zadnje točkove od 339 KS i model sa pogonom na sva četiri točka od 610 KS.
Cene će biti ključne za uspeh Hongqija u Evropi. Drugi kineski brendovi, kao što su MG, Chery i BYD, stalno povećavaju svoju prodaju u regionu zahvaljujući modelima sa povoljnim cenama.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs