
Član uprave Volkswagena za prodaju, marketing i postprodaju, Martin Sander, rekao je za Auto Express:
– Polo će biti ažuriran. Možemo da nastavimo da proizvodimo automobile sa SUS motorima koliko god nam je potrebno, nema ograničenja. Postojeća platforma je više nego sposobna za to.
Kako podseća Revija HAK, aktuelni Volkswagen Polo, Seat Ibiza, Škoda Fabia i njihovi crossover modeli, napravljeni su na Volkswagenovoj MQB-A0 arhitekturi. To je pojednostavljena verzija šasije koju koristi Golf, s jednostavnijim zadnjim vešanjem koji je jeftiniji za izradu i efikasniji u pogledu prostora. Na pitanje da li nova tehnologija koja se nalazi u najnovijim većim MQB-Evo proizvodima, poput novog T-Roca, može da se ugradi u ažurirani Polo, Sander je rekao:
– Naravno. To je veliki i skup posao, ali moramo ga obaviti.
To bi trebalo da omogući Polu da usvoji novi VW digitalni interfejs, plus nadograđene sisteme pomoći vozaču i bežična ažuriranja. Volkswagen radi na novim hibridnim pogonskim sklopovima za Polo. To će uključivati i blage hibridne sisteme koji su aktivni u Golfu i T-Rocu te potpuno hibridnu jedinicu nove generacije koja će biti dostupna sledeće godine.
Zašto Volkswagen ide tako daleko sa starijim platformom kada je novi ID. Polo na vidiku?
– Da bismo se takmičili u Evropi, moramo da opslužujemo celu Evropu. Norveška je skoro 100 posto električna, ali jug je drugačiji. U Italiji je samo 10 posto električno. Moramo da ponudimo našim kupcima sve vrste automobila koje žele da kupe, bez obzira na njihovu regiju ili preferencije – rekao je Sander.
Značajna obnova Pola znači i temeljiti redizajn malog SUV-a T-Cross. Čini se da se Volkswagen priprema za evropsku budućnost u kojoj će i benzinski automobili biti dozvoljeni…
Izvor: Revijahak.hr / Autoexpress.co.uk
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen