home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
VW ID.7
 
Nemci vide puno potencijala kod električnih vozila, ali već razmatraju značajnu promenu strategije. Iako su modeli ID.3 i ID.4 imali solidan početak, prodaja ostalih ID. članova ne ide u očekivanom smeru. Nemci sada ispituju mogućnost uvođenja električnih vozila s produženim dometom za buduće limuzine i crossovere u Evropi.

Priče i kombinacije koje stižu svakodnevno od automobilskih divova kada je reč o električnim modelima, govore samo koliko je cela situacija nategnuta. Očigledno je da nova era mobilnosti nije prošla kod kupaca, međutim proizvođači kao da to ne žele da priznaju, pa nude nove spasonosne opcije.

Najnoviji primer je Volkswagen, koji razmatra mogućnost u sklopu priprema za novi petogodišnji investicijski plan, a više detalja se očekuje u martu sledeće godine. Portparol kompanije je potvrdio da “prate razvoj tržišta i da su rezervisali koncept produživača dometa za svoju buduću EV platformu.” Naglasio je da će potražnja potrošača na kraju odrediti kada i gde će se takva vozila nuditi.

Marka iz Volfsburga nije usamljena u ovom razmišljanju oko “range extendera”. Na tržištu se sprema talas novih modela s produženim dometom. Stellantis se priprema da lansira takve verzije, za početak u Jeep gami vozila.

Fordov izvršni direktor Džim Farli je pohvalio ovu tehnologiju, ističući da kupcima pruža električno iskustvo bez anksioznosti zbog dometa. Prema njegovim rečima, još je važnije što ona omogućava firmama da ponude “električno vozilo koje je u potpunosti uporedivo s vozilom sa SUS motorom u smislu troškova.”

Glavni razlog za to je što vozila s produženim dometom koriste znatno manji i jeftiniji baterijski paket, jer se za dopunjavanje u vožnji oslanjaju na motor sa unutrašnjim sagorevanjem koji radi kao generator.

Izvor: Autoportal.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 69



Komentari