
Spekulacije su krenule nakon što su portali Autocar i Autocar India pisali da je McGovern "ispraćen iz kancelarije" početkom prošle nedelje. Cela situacija se dešava u vreme oštrih kritika na račun nedavnog rebrendiranja Jaguara, kontroverzne reklamne kampanje te uglavnom negativnih reakcija javnosti na predstavljeni koncept Type 00.

Kako navodi Index.hr, ove vesti dolaze manje od nedelju dana nakon penzionisanja bivšeg izvršnog direktora JLR-a, Adriana Mardella. Njega je nasledio PB Balaji, bivši finansijski direktor Tata Motorsa, matične kompanije JLR-a. Balaji na novu poziciju donosi 32 godine iskustva, od čega je više od decenije proveo upravo u Tata Motorsu.
Iako su detalji o McGovernovom statusu i dalje oskudni, čini se da novi direktor Balaji možda želi da uvede značajne promene u poslovanje JLR-a. Takav potez ne bi bio iznenađenje s obzirom na negativne povratne informacije koje je izazvalo rebrendiranje marke.
Gerry McGovern je proveo 21 godinu radeći za marke Jaguar i Land Rover. Smatra se odgovornim za neke od najpopularnijih modela unutar JLR portfelja, kao što su Range Rover Evoque, Range Rover Velar, Land Rover Defender i moderna linija Range Rovera. Takođe je vodio dizajnerski tim koji stoji iza pomenutog koncepta Type 00.
Svoju karijeru je započeo u Austin Rover Grupi, gde je bio odgovoran za konceptne automobile poput MG EX-E, kao i za popularne serijske modele kao što su sportski MG F i Land Rover Freelander. McGovern je kasnije radio u Fordu, gde je pomogao u oživljavanju marki Lincoln-Mercury.
Izvor: Index.hr / Motor1.com
Foto: Arhiva Autoblog.rs / JLR