
Ovaj uspeh je označio prvu ukupnu pobedu Pajera na Dakaru i početak serije od 12 trijumfa za brend u reliju. Ovaj SUV je prošao 22-dnevni test i prešao oko 10.290 km, od čega je 7.480 km činile specijalne etape, uključujući dva prolaska kroz pustinju Tenere.

Nakon pobede, automobil je poslat u Mitsubishijev istraživački centar u Okazakiju, gde je decenijama stajao nepomično u istom stanju u kojem je završio.
Nedavno je automobil potpuno rastavljen, pri čemu je svaki deo proveren zbog habanja i oštećenja. Inženjeri su restaurirali motor potpunim remontom, ali bez zamene ključnih komponenti. Takođe su poboljšali oslanjanje, sistem hlađenja i elektroniku, dok su okvir, karoserija, sedišta i instrument tabla ostali nepromenjeni.
Mitsubishi je namerno sačuvao sva udubljenja i ogrebotine nastale tokom relija, kako bi automobil izgledao kao na cilju Dakara 1985. godine. Kompanija je naglasila da ovaj projekat služi kao podsetnik na Pajerovu baštinu i njegovu ulogu u motosportu.
Restauracija istorijskog SUV-a poklapa se s Mitsubishijevim povratkom aktivnom korišćenju pod-brenda Ralliart i razgovorima o novom flagship SUV-u. U tom kontekstu, restauracija reli Pajera doživljava se kao nagoveštaj mogućeg oživljavanja imena Pajero u budućoj liniji modela brenda.
Izvor: Klix.ba
Foto i video: Mitsubishi