
To je izjavio šef marke VW, Tomas Šefer, u intervju za Auto motor und sport.
Zbog visokih emisijskih zahteva EU, motori sa unutrašnjim sagorevanjem više nisu isplativi u klasama jeftinih vozila. Nuditi nove modele s benzinskim motorima u Polo klasi i ispod nje nema smisla s obzirom na buduću regulaciju izduvnih gasova. Bili bi preskupi za kupce.
– Budućnost u ovom segmentu je električna – kaže Šefer.
Novi električni mali automobili ID. Polo i ID. Cross, koji će biti lansirani 2026., kao i ID. Every1 (2027.) biće temelj ponude malih automobila pod Volkswagenovom kapom. Novi benzinski Polo nije u razmatranju, ističe Revija HAK.
– Jedini način za brzu dekarbonizaciju masovno proizvedenih automobila je električni pogon.

U proleće na tržište dolazi ID. Polo, kao prvi VW s novim standardnim baterijskim ćelijama, koje se proizvode u Salcgiteru (nedaleko od Volfsburga). Njegova osnovna cena bi trebalo da bude ispod 25.000 evra, s osnovnim motorom i malom baterijom. Strogi emisijski propisi čine male benzinske automobile preskupima, a onda bi se to prenelo i na kupce.
Izvor: Revijahak.hr / Auto motor und sport
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen