
Američki proizvođač električnih automobila Tesla planira izgradnju fabrike u Evropi, piše Wall Street Jorunal.

Kako prenosi Beta, nemački proizvođač automobila BMW saopštio je da će graditi fabriku u istočnoj Mađarskoj koja će proizvoditi do 150.000 konvencionalnih i električnih vozila godišnje u jednoj proizvodnoj liniji.

U našoj zemlji registrovano tek 124 električna i 204 hibridna vozila
Za razliku od srpskih vozača koji strepe da li će im vozila napadnuta korozijom proći tehnički pregled, njihove kolege iz Evrope najviše razmišljaju o količini štetnih materija koje njihovi automobili ispuštaju u atmosferu!

Razlika u temperaturi između spoljnog i kabinskog vazduha, sa uključenim klima uređajem, ne bi smela biti viša od 10 stepeni Celzijusovih
Pakleni dani su ponovo među nama, pa automobil ostavljen na suncu može vrlo brzo da se pretvori u pravu saunu.

• Idealan za individualiste: Automobil
iz snova u boji koja je razvijena od strane klijenta
• Mnoštvo opcija: Ekskluzivni točkovi,
kožna obloga i stilski elementi
• Sve osim „standarda”: Eksperti svaku
Insigniju čine unikatnom
• Prva Insignia Exclusive stigla u
Beograd u salon ovlašćenog Opel prodajno-servisnog centra Autopromet doo

Japanski Nissan je odlučio da povuče svoj popularni krosover Juke sa američkog tržišta. Iako je jedan od najprodavanijih SUV u svojoj klasi u Evropi, Juke nikad nije privukao isto interesovanje kod Amerikanaca.

Kineski automobilski gigant predstavio je novu modularnu platformu pod nazivom BMA.

Očekivano, najprodavaniji novi automobil u Evropi za prvih šest meseci 2018. godine je opet Volkswagen Golf (prodat u 291.520 primeraka, plus od 6,4 odsto), na drugom mestu je Renault Clio (207.114 komada), a na trećem se našao još jedan Volkswagen, i to Polo (203.247 komada).

Iako je težak oko 2.700 kilograma Mercedes-AMG G65 nema problema sa brzinom, štaviše, sa 6,0-litarskim tvin-turbo V12 previše je brz, čak i u rikverc.

Već godinama nemački Opel nema u svojoj ponudi "rasni" sportski automobil, a po svemu sudeći tako će ostati i u buduće.

Taman što se stegla prašina oko tužbe protiv Džona Sina, Ford je još jednom bio primoran da se obrati sudu povodom vlasnika svog popularnog superautomobila GT.

Hyundai Motor je obelodanio da je dobit iz poslovanja u prvih šest meseci ove godine za čak 37,1% niža u odnosu na rezultate ostvarene u uporedivom periodu lane. Kao razlog debakla, navodi se snažna korejska valuta, kao i viši troškovi.

Živimo u uzbudljivim vremenima. Po prvi put proizvođači ne znaju kako će tržište automobila izgledati u bližoj budućnosti, odnosno da li će uopšte biti automobila kakve poznajemo.

Ford je odlučio da malo odstupi od svog tradicionalnog dizajnerskog "potpisa" na novom Focusu, a razlog nije promena pravca.