home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Uber i Renault

Renault i Nissan su potpisali sa Uberom, u okviru Alijanse, Memorandum o razumevanju sa ciljem elektrifikacije vožnje u Evropi. Renault i Nissan odsada će blisko saradjivati sa Uberom kako bi njegovim vozačima u Evropi ponudili pristupačna električna vozila, posebno u Velikoj Britaniji, Francuskoj, Holandiji i Portugalu. Ovo je nastavak uspešnog pilot-projekta koji su pokrenuli Nissan i Uber u Velikoj Britaniji.

 (Dalje)



Lamborghini Aventador

Jedna kratka vest iz Lamborghinija koji je saopštio da je napravio jubilarni, i to 10.000 primerak Aventadora.

 (Dalje)

Poliranje farova

Farovi su konstantno izloženi raznim uticajima koji utiču na to da matiraju, odnosno da vremenom gube na providnosti, tj. da svetlost kroz njih ne prolazi onako kako bi trebalo.

 (Dalje)

Vinterkorn

Prof.dr Martinu Winterkornu (73), bivšem izvršnom direktoru VW Grupe i još četvorici nekada visokorangiranih direktora Volkswagena sudi se u Nemačkoj zbog njihove uloge u poznatom skandalu Dieselgate, kada je vrh VW-a priznao da su godinama varali na emisijama štetnih gasova na njihovim TDI motorima.

 (Dalje)

Uber

Iz Ubera kažu da će do 2030. godine svi taksiji koji će raditi za njih biti električna vozila.

 (Dalje)

VW lager

Vlasti i proizvođači automobila u Nemačkoj sve više se okreću ekologiji, digitalizaciji i autonomnoj vožnji. To je pokušaj da se na drukčije temelje postavi najvažnija nemačka branša u kojoj radi blizu milion ljudi.

 (Dalje)

Opel logo

• Euroimpex izabran za uvoznika Opela na delu teritorije Balkana
• Opelov cilj je održivi rast u regionu
• Još jedan važan korak u implementaciji PACE! strateškog plana

Rüsselsheim. Izborom kompanije koja će biti novi uvoznik za Srbiju, Severnu Makedoniju, Crnu Goru, Kosovo* i Albaniju, Opel nastavlja sa razvojem svoje poslovne strategije na odabranim tržištima Evrope.

 (Dalje)

Cervelo R5 Automobili Lamborghini Edition

* Nastao saradnjom Lamborghinija i kompanije Cervelo Cycles, u planu je serija od samo 63 primerka, po ceni od 18.000 dolara po primerku

 (Dalje)

Tesla model 3

Kada je kompanija Tesla bila u povoju, mnogi su tvrdili da nikada neće moći samostalno da proizvede „pravi“ automobil. Kada je svetlost dana ugledao Model S, kritičari su tvrdili da on neće moći da uđe u masovnu proizvodnju. Međutim, kada se to ipak desilo, „neverne Tome“ (uglavnom isti oni od ranije) su zatim tvrdile da Tesla neće moći da ostvari profit i da kvalitet izrade nije dovoljno dobar (zazori su preveliki).

 (Dalje)

Nissan LEAF

Proslavu Svetskog dana električnih vozila Nissan je obeležio proizvodnjom 500.000-og LEAF-a, prvog 100% električnog automobila namenjenog masovnom tržištu. Sa pola miliona vozila LEAF proizvedenih na globalnom nivou, kupci širom sveta nastavljaju da prihvataju pionirsko vozilo nulte emisije.

 (Dalje)

Tesla Model S

Tržišna kapitalizacija američkog proizvođača električnih automobila Tesla je smanjena u utorak za oko 80 milijardi dolara budući da njegove deonice ipak nisu uključene u berzovni indeks S&P 500.

 (Dalje)

Tesla Model Y

Verovatno ste čuli da se šef Tesle, Ilon Mask, sastao s CEO-om Volkswagen grupe, Herbertom Disom tokom nedavnog putovanja u Nemačku. Ubrzo smo saznali da je Mask testirao električni VW ID.3 na aerodromu. Takođe mu je pružen uvid u budući ID.4, pišu Vrele Gume.

 (Dalje)

Opel Electric

Rüsselsheim. Opel nastavlja svoju električnu ofanzivu. Tokom konferencije o SHIFT mobilnosti u Berlinu, Opelov izvršni direktor Michael Lohscheller najavio je da će kompanija već sledeće godine lansirati električnu verziju transportera Movano. „Tako ćemo od 2021. godine u našem asortimanu lakih komercijalnih vozila nuditi električnu verziju svakog vozila“, rekao je Lohscheller.

 (Dalje)

Nikola Badger

Kompanija General Motors je kupila je 11 posto učešća u američkoj korporaciji Nikola koja se bavi proizvodnjom električnih vozila.

 (Dalje)

Škoda Kodiaq RS

Sve strožije ekološke norme, ponajviše u Evropi, primorale su mnoge proizvođače da značajno modifikuju pogonske jedinice svojih modela, dok su drugi, nakon analize isplativosti, jednostavno odlučili da im je bolje da određene modele “puste niz vode”.

 (Dalje)