I Nissan se uključio u reklamni rat

Nakon brojnih prepucavanja nemačke trojke u reklamnim kampanjama, u igru se uključio i jedan japanski proizvođač.
Nissan je naime u V. Britaniji krenuo u agresivnu marketinšku kampanju koristeći velike reklamne plakate kako bi prezentovao svoje automobile kao brže, snažnije i jeftinije u odnosu na nemačku konkurenciju.
Kako su to učinili? Jednostavno. Uzeli su Audi TTS i na njega napisali "skuplji, sporiji i slabiji od Nissan-a 370Z". U drugom slučaju korišćen je Porsche Cayman na kome je ispisano "sanjam da budem brz poput Nissan-a 370Z".

Izvor : Automoto-portal.hr
Ovo je suprotno marketinškoj etici.
Za ovo može da se plati DEBELA odšteta!
Nikada reklama ne sme biti zasnovana na ponižavanju, uvredama i nipodaštavanju odnosno omalovažavanju!
tako je...ovo je malo pretjerano... e sad,mislim da bi ga porse oduvao...
p.s: mnogo s*ru,audijev enterijer je svemirski brod za nisana,kao i porseov
Marketing etika je diskutabilna stavka...
Ali po raznim merenjima Nissan jeste brzi od pomenutih...
Ali je "mana" sto je Nissan...
Jaci i brzi od TTS,to je mozda u redu,ali da li je to isto u odnosu na TT RS!?
hahah Japanci su mnogo smešni a kao i osobe koje misle da su Japanski automobili bolji od Nemačkih. :) GERMANY rules.
Istina boli... Ovaj način marketinga jeste moralno nekorektan ali nije zabranjen, tj. ništa od tužbe, jer svako ima pravo da iznosi činjenice. TTS jeste skuplji, jeste sporiji i jeste manje snage of 370Z. To niko ne može da ospori, pa ni Audi.
Ne bi smeli da napisu da je lepsi, jer to ne moze da se dokaze, a ovo sto su napisali je sve u brojevima dokazivo.