home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nećemo ulaziti u naučnu podlogu ankete koju je sprovela samozvana najposećeniji britanski sajt za oženjene, ali rezultati su, u svakom slučaju, vredni pažnje

NineMSN.com tvrdi da neosporno postoji veza između 'varalica' i bavarske automobilske marke, te da su vozači BMW-a dvostruko skloniji prevari od vozača bilo koje druge marke.

Čak 19 odsto muškaraca i 11 odsto ispitanih žena koje su priznale neverstvo imaju BMW, a nimalo iznenađujuće slede ih vlasnici Audija i Mercedesa.

Nismo sigurni koliko Nemcima ovakav imidž šteti, posebno kada u obzir uzmemo jednu od klasičnih Mercedesovih reklama.

Pogledajte.

Izvor: Tportal.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW



čitanja : 1110



Komentari

Sto volim ovakva genijalna istrazivanja.

Autor Bati 17 Apr 2012, 13:58

hahaha...ankete,najgluplje stvari na svetu.al ova mi je simpaticna.

Autor bmw 17 Apr 2012, 14:46

a pogotovo ovi bmwfanovi,teski nevernici....cccc! ! !

Autor MercedesInfo 17 Apr 2012, 17:43

Kakve veze ima koje auto voziš s tim koliko si vjeran partner??!! o.O

Autor Nepoznata osoba 17 Apr 2012, 18:47

Нису они људи криви што се све женске ложе на БМВ. :)

Autor Цвеле 19 Apr 2012, 23:24