Vozači BMW-a dvostruko skloniji prevari partnera od vozača bilo koje druge marke
17 Apr 2012 - 13:49
Zanimljivosti Link

Nećemo ulaziti u naučnu podlogu ankete koju je sprovela samozvana najposećeniji britanski sajt za oženjene, ali rezultati su, u svakom slučaju, vredni pažnje
NineMSN.com tvrdi da neosporno postoji veza između 'varalica' i bavarske automobilske marke, te da su vozači BMW-a dvostruko skloniji prevari od vozača bilo koje druge marke.
Čak 19 odsto muškaraca i 11 odsto ispitanih žena koje su priznale neverstvo imaju BMW, a nimalo iznenađujuće slede ih vlasnici Audija i Mercedesa.
Nismo sigurni koliko Nemcima ovakav imidž šteti, posebno kada u obzir uzmemo jednu od klasičnih Mercedesovih reklama.
Pogledajte.
Izvor: Tportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW
čitanja : 1110