To nije Buba - Fiat je ovom fotografijom počeo rat s Volkswagenom

Mislimo na rat praktičnim šalama, naravno. Fiat je u Švedskoj odigrao odličnu igru na račun Volkswagena, a ostaje da se vidi da li će im Nemci vratiti istom merom. Italijani su, naime, obratili pažnju na flotu Google-ovih automobila koji su snimali puteve Södertälje pa su smestili mali Cinquecento ispred samog ulaza u Volkswagenovu centralu.
Tako je, to nije nova Buba.
Nemamo pojma kako su se u Fiatu dočepali rasporeda vozila Google Street Viewa, ali
s obzirom na ažurnost kojom američka kompanija osvežava svoje mape, ne bi nas
iznenadilo da Volkswagen pričeka i više od godinu dana kako bi crvenu napast
maknuo iz slike.
Kako Fiatova praktična šala izgleda na Google-ovim mapama, možete pogledati
klikom na link OVDE.
Izvor: Tportal.hr
Prst u oko, kako god, mnogima će sama ideja izazvati osmeh i simpatije
Mogli su da uslikaju i zaprežno vozilo sa dva konja, bilo bi simpatičnije a da na drvenoj rudi piše FIAT.
Dva cilindra 2 konja, taman.
@ Mange
Pa smej se ti.
Fijatov JTD se pokazao na kraju odlično.
Pa ko zna, možda i Twinair doživi isto.
Kina je poludela za Twinair tehnologijom, prvobitno su naručili 100.000 Twinair motora, ali nešto je zapelo sa ugovorom oko količine. Onim jeftinim kineskim kanticama 3-3.5m i ne treba bolje od toga.
Tako mali i "nikakav" a tako veliku korporaciju vuce za nos.
Nemam reci! :)))
Dejan L
Do sada u Fiatu peglica se pokazala najbolje. I ona je bila Twinair.
Što se Kine tiče, oni uglavnom kupuju refuzu.
JTD jeste čudo, jer može da posluži kao pogonski agregat za razliku dizel fiat prethodnika i pored slabosti i nedostatka snage.
Da se ne lazemo, VW ce od "silne" muke da proda najvise automobila ove godine najverovatnije...
Najveca korist za mali Fiat 500 je sto mu je ovo najjeftinija/najefektnija reklama koju je mogao da dobije. Neko ce dobiti povisicu, to je sigurno. :D
Prateći evropsku autoindustriju zadnjih 25-30 godina, došao sam do zaključka da je jedini i pravi konkurent Volkswagenu bio - FIAT (a ne Opel kako se često tvrdi). VW je počeo stvarati velike prodajne brojke tek kada je "sravnio sa zemljom" FIAT-a, prvenstveno na polju "negativnog" marketinga. Ako čitate bilo koji uporedni test u njemačkim magazinima u kom učestvuje FIAT, on će biti ubjedljivo zadnji (mada sam još uvijek ubijeđen da Talijani prave bolje aute od Francuza). E sad, treba priznati da su im Talijani vrlo često "išli na ruku".
@ Milan
Ima istine. AutoBild je u stanju da ispljuje sve čega se plaši. A kad se pojavio Stilo, ismevali su karavan verziju. Vidim JTD sa komonrejl tehnologijom sahranio u to vreme TDI. Jedan od AutoBild brojeva čak ima i pismo čitaoca koji pita zašto i kako u AutoBildu uvek na uporednom testu pobedi Golf, a da DEKRA i automotorundsport Astri H oda priznanje da je bolja na testu do 100.000km
AutoBild je dao neki glup odgovor. Ako neko kupuje AutoBild može da nađe to pismo
@ Milan
Dva mlađa naslednika u porodici Agneli smrtno su stradala, na veoma čudan način. Sadašnji mladi naslednik, bio je sakriven pod drugim prezimenom. Non stop su u FIATU bili štrajkovi, a firma je svojim zaposlenima obezbedila i jeftine kredite za nabavku svega i svačega, dok je u VW ropska poslušnost. Crvene brigade non stop su 70-tih smrtno pretili porodici Agneli.
Sadašnji direktor prodaje za ceo VW, Luka Di Mejo, bio je desna ruka Markionenu, ali su ga ovi "kupili".
VW je pre dve godine kupio jedan "Italy design centar".
Sve što uradi FIAT, to ovi kopiraju. FIAT prepravio karavan stilo u kros varijantu i nazvali ga "uproad", a ovi novog mališana nazvali "up".