Sa trake fabrike Valmet u Finskoj sisao je jubilarni 200.000. Porsche Boxster metalik sive boje namenjen kupcu iz SAD-a. Zanimljivo da se ovaj dogadjaj zbio na desetogodisnjicu prvog pojavljivanja ovog malog Porschea na trzistu.
I Skoda se predstavlja na salonu u Pekingu, ali ne samo sa eksponatima, vec i kao lokalni proizvodjac. Naime Skoda ce uskoro zapoceti proizvodnju posebno pripremljene verzije modela Octavia u VW-om pogonu u Sangaju ( u pogonima Shanghai-VW). Na slikama kineska verijanta Octavije.
Ovo na slici nije dobro poznati Peugeot 206 vec njegova kineska varijanta koja se proizvodi u Citroenovoj kineskoj fabrici Dongfeng pod imenom Citroen C2. Ovaj automobil nema nikakve veze sa istoimenim modelom Citroena u Evropi vec predstavlja poseban model samo za kinesko trziste. Dakle ovde se ne radi ni o kakvoj kopiji uspesnog modela vec o projektu grupacije PSA (Peugeot i Citroen) za osvajanje velikog kineskog trzista.
Cadillac je spremio novi model samo za prodaju na kineskom trzistu. Model sa nazivom SLS je napravljen iskljucivo za kineze, a zasniva se na poznatom STS modelu koji Cadillac vec prodaje u SAD-u.Od svog brata, SLS se razlikuje pre svega u duzini, koja je veca za 100mm a to ce osetiti putnici na zadnjim sedistima. Ono sto je posebno zanimljivo i sto pokazuje rast i jacinu kineskog trzista jeste da ce se SLS i proizvoditi u Kini i to u pogonima GM-a u Sangaju. Motori koji su na raspolaganju su 2.8 V6, 3.6 V6 i perjanica game 4.6 V8 sa 320 KS.
POLICIJSKI GOLF GTI
Nazalost nasih pripadnika reda i mira ne kod nas. Ali u Ujedinjenim Arapskim Emiratima ocigledno- ima se, moze se. U ovom policijskom Golfu GTI sa 200KS voze se policajci u Dubaji-u.
BMW JEDINICA ZA 2007.
BMW-ova jedinica se prodaje od 2004.godine, pa Bavarci spremaju prvi ristaljing ovog modela za prolece naredne godine. Istovremeno ce se pojaviti i varijanta sa 3 vrata, a do kraja godine i coupe. U planu je i cabrio ali on stize tek 2008. Izmene koje se vide i na ovim crtezima Auto Bilda podrazumevaju promene prednjeg branika , svetala i grila maske hladnjaka, a pozadi ce promene zahvatiti svetla i branike.
Tjuner Hohenester na salonu u Essenu predstavlja vizuelno diskretno doterani Audi A4 sa imenom HS650 Nardo. Ali te sitne spoljasnje korekcije su samo varka. Ispod haube se nalazi motor V6 sa 2 turbo punjaca i , kao sto ime kaze, 650KS i 720Nm obrtnog momenta. Najvaznije, maksimalna brzina iznosi tacno 343,9 km na sat. Od 0 do 100 ubrzava za 3,4 , do 200 za 10,3 a do 300 na sat za 29,8 sekundi. Pri tome jos zadovoljava euroIV norme o zagadjenju sredine.
Ustvari evo nekoliko zivih slika sa salona u Pekingu, gde je predstavljen novi mali concept-car kineske fabrike. Ah, da. U proslom tekstu o ovom autu napisano je da ima 2 vrata ( na osnovu tada raspolozivih informacija i nejasne skice), a sada se jasno vidi da ima cetiri , i to klizna koja su ustvari i najzanimljivi detalj na autu. Sam koncept , bar sa strane, neodoljivi lici na Suzukijev Splash koncept od pre neki mesec.
Evo i novih slika studije Neeza nastale u saradnji VW-a i kineskog Shanghai-VW-a. Da ponovim, auto je napravljen na platformi VW-a PQ35, koju VW koristi za Eos , a koja ce biti upotrebljena i za novi Scirocco, Tiguan a verovatno i za Audi Q5. Pripada klasi crossovera, a osim velicine je zanimljiv i zbog nacina otvaranja vrata.
Model na slici pokrece 2,4 litarski motor sa 137 KS i predstavlja neku mesavinu stilova Hyundai Coupea (prethodne genercaije) i Pontiaca Solstice-a. Jedan od interesantnijih detalja ovog kineskog koncepta jeste zadnji spojler na prtljazniku koji se pomera po visini.
U jednom od prethodnih tekstova (o kineskim kopijama) pomenut je i nadolazeci BYD AUTO F8. Sada je auto duzine preko 4 metra spreman i evo fotografija gotove verzije sa salona u Pekingu. Ali i dalje vazi da je fabrika drsko i bezobzirno prekopirala tudji dizajn, konkretnije prednji kraj je uzet sa Mercedesovih modela SL i CLK, a bokovi i zadnji kraj su pljunuti Renault Megane CC. Sve po filozofiji, kad nemas para za original dobra je i jevtina kopija iz Kine.
Jos jedna premijera sa salona u Pekingu. Haima, koja pripada FAW grupaciji, a poznata po proizvodnji Mazdinih modela, predstavlja studiju coupea S1 Lisa sa privlacnim dizajnom, koji bi mozda mogao da se dopadne i evropljanima, naravno ako se ikada pojavi na starom kontinentu. Sam koncept je ustvari prikaz potencijala i mogucnosti ove fabrike.
Evo jos jedne premijere iz Pekinga. Jinbei automotive , koji pripada China Brilliance grupi (ciji model Brilliance M2 smo videli u Evropi prosle godine na Frankfurtskom salonu), predstavlja coupe sa oznakom M3 ( naravno nema nikakve veze sa BMW-om ). Kao i Brilliance M2 i ovaj auto ( za sada koncept ), kad postane serijski automobil sa imenom Jinjue coupe, bi trebao da koristi Mitsubishijevu mehaniku, mada izlozeni primerak ima 1,8 litarski motor iz sopstvenog razvoja, zahvaljujuci kome ovaj, 4,5 metara dugacki coupe razvija 220km na sat.