Nemci sada nude novi R-line paket ( slicno Audijevom S-line paketu ) spoljasnjih i unutrasnjih dodataka za nekoliko VW modela i to za one kupce, koji zele da voze, bar vizuelno, drugacije automobile od onih serijskih, koji silaze sa proizvodne trake. Za to ce se pobrinuti Individual odeljenje fabrike. Za modele Golf, Passat, Touran i Touareg sada su u ponudi dodaci kao sto su : iznutra nova sportska sedista, sportski volan, R-line pedale i sl., dok su spolja za R-line paket rezervisani aerodinamicki kit, alu felne od 17 ili 18 inca i naravno logo R-line kao znak raspoznavanja.
Honda je u Japanu predstavila osvezeni model Edix ( u Evropi FRV ) za 2007. godinu. Rezultat je na slici. Izmene su uglavnom kozmeticke prirode i ne menjaju bitno spoljasnji izgled, tek primecuju se promenjena maska, branici, doterana svetla i sl. I pozadi-ista meta isto rastojanje. Promene se svode na drugaciju grafiku zadnjih svetala i branike. I iznutra su promene na istom nivou. Svejedno danas svakom automobilu sa nekoliko godina staza na trzistu svake promene dobro dodju pa tako i ovoj Hondi, cija su najzanimljivija karakteristika 6 sedista smestena u 2 reda.
To je pokazala akcija Ispravno vozilo-bezbedna voznja, koja je u Srbiji sprovedena izmedju 13. i 18. novembra u 384 centra za tehnicki pregled vozila. U okviru akcije od pregledanih 50000 motornih vozila cak 54% je bilo neispravnih ( prosle godine 56% ) saopsteno je u Upravi saobracajne policije. Najvise je kvarova na kocionom sistemu. Cak trecina svih vozila ima neispravne kocnice !
Renault Laguna za 2007. godinu
U Renaultu spremaju potpuno novu ( 3. po redu ) generaciju Lagune, svojevremeno prvog automobila, koji je osvojio maksimalnih 5 zvezdica za bezbednost putnika prilikom sudara. Vreme zamene se neumoljivo primice pa je tako, sto je bliza prezentacija, sve vise test vozila na putevima a medju njima je uhvacen jedan primerak, ciju sliku donosimo. Pored karavana, kao sto je ovaj, bice ponudjena naravno i kombilimuzinska varijanta a sve su glasnije price i o coupeu i to na osnovi Nissana Altime Coupe. To ne treba da cudi jer Renault kao vlasnik Nissana zeli da smanji troskove razvoja i proizvodnje. Sta ce od toga biti tek cemo videti a dotle jos samo nekoliko impresija o dizajnu nove Lagune. Renault ocigledno, a to se vidi i na ovim slikama, kao dizajnerski uzor, bar za prednji kraj koristi uspesni concept-car Fluence od pre neku godinu.
Jos jedan pogled na Audi TT ovoga puta od strane tjunera Oettingera. Uz potpuni spoljasnji body kit, koji doprinosi agresivnom izgledu automobila, velikih promena ima i na motoru. Oettingerova verzija razvija 350KS i 470 Nm a ubrzanje od 0 do 100km/h iznosi 5,6 sekundi dok je maksimalna brzina podignuta na 270 km/h. Prezentacija naravno ovih dana na salonu u Essenu.
Salon u LA-u traje i Nissan naravno ne sme da fali. Najznacajniji novitet predstavlja coupe verzija Altime, jednog od najpopularnijih modela Nissana u SAD-u. Za razliku od Altime u sedan verziji, coupe je nesto kraci i laksi i ima tvrdje podeseno ogibljenje mada isto zadrzava prednji pogon. Paleta motora obuhvata 2 benzinca sa serijski uparenim rucnim menjacem sa 6 brzina dok je uz doplatu u ponudi i CVT automatik. Manji benzinac je 2,4 litarski 4-cilindras sa 175KS a veci je 3,2 V6 sa 270KS. I zasto uopste obracamo paznju na model namenjen samo SAD-u ? Zato sto je Renault vlasnik Nissana i zato sto su, navodno, vesti da Renault sprema buducu coupe verziju nove Lagune upravo na platformi ove Altime coupe, veoma pouzdane !
Roewe 250
Na slici nije Rover 25 vec buduci kineski Roewe 250. Kao sto je poznato, posle propasti Rovera, pravo na proizvodnju njegovih modela 25 i 75 kupila je kineska kompanija SAIC ali je pravo na koriscenje imena Rover otkupio Ford tako da su kinezi primorani da promene ime ali opet u veoma slicno-Roewe. Kineska varijanta Rovera 75 pod imenom Roewe 750 je vec predstavljena javnosti a evo i prve slike prototipa kineskog Roewe 250 na kojo se jos ne vide eventualne izmene u odnosu na originalni Rover 25. Ali sudeci po Roewe-u 750 i manji Roewe 250 spolja ce se razlikovati manje-vise po vecoj i agresivnijoj masci dok termin prezentacije nije poznat.
Iza ovog imena se krije dobro poznati Suzuki Swift u doradi firme Carzone. Najvece su promene ustvari nastale ugradnjom potpuno novog body style-a, koji ukljucuje nove prednje i zadnje branike i set pragova sa strane vozila. Branici su komplementarni i za verziju sa 3 i sa 5 vrata dok su pragovi za sada namenjeni samo verziji sa 3 vrata. Na autu na slici dodate su felne od 17 inca sa gumama 205/ 40. Sve to zajedno sa spustenim ogibljenjem za 60mm i u ovom slucaju crvenom bojom daje zaista aktraktivan izgled ovom malisanu.
I austrijski tjuner Schubert prikazuje svoje vidjenje Audija TT. Osim novih felni najzanimjiviji detalji spoljasnjosti ovog TT-a, jesu promenjeni originalni prednji i zadnji branici. Prednji, koji kosta 750 eura, sada daje iluziju izgleda Audijevog novog modela R8. Pozadi osim pomenutog branika sa difuzorom, isticu se 4 zavrsetka izduvnih cevi. A sad motori. Osnovni 2,0 TFSI sa serijskih 200KS i 280Nm, sada razvija 245KS i 355Nm. Veci 3,2 umesto 250KS i 320Nm, sada izvlaci 335KS i 425Nm.
Tjuner Heico sportiv specijalno za salon u Essenu sprema jos jednu varijantu Volvo-a C30 sa imenom HS3 Thor. Pored vec neizbeznih dodatnih spojlera, pragova, spustenog ogibljenja za 30mm, jacih kocnica, 4 izduvne cevi i atraktivnih felni od 18 inca sa TOYO R888 polu-slick gumama, preradjen je i motor, koji iz 2,5 litara serijski izvlaci 220KS i 320 Nm. Sada su te vrednosti podignute na 250KS i 360Nm.