
Japanska tjuning kompanija DAMD je svoju ponudu obogatila i novim paketima za Mazdine modele Demio (u Evropi kao Mazda 2) i CX-3.

Ferrari 599 GTO je automobil koji svaki kolekcionar želi da ima, ali je samo 599 primeraka izašlo iz fabrike Maranello, pa je veliki izazov doći do jednog od njih.

Najnoviji projekat nemačke tjuning kuće MR Racing je ovaj modifikovani Audi RS3 čiji 2,5 litarski turbo motor raspolaže sa 448KS i 653 Nm ili sa 535KS i 700 Nm obrtnog momenta u Stage 2 paketu (TTE 500 turbo, efikasniji interkuler, reprogramirana ECU jedinica...).

Kako pišu Vrele Gume, „Senseable City Lab“ MIT-a se udružio sa Švajsarskim tehnološkim instituto i italijanskim Nacionalnim istraživačkim savezom u cilju kreiranja raskrsnica budućnosti. One bi trebalo da zamene konvencionalne semafore i u isto veme smanje kašnjenja, gužve i zagađenje.

Pojavile su se glasine da bi Peugeot i Citroen mogli da ponude svoje pick-up modele, nakon što je to nagovestio i prvi čovek Peugeota Maxime Picat, kada je izjavio da taj segment uvek smatraju kao priliku i da razmišljaju o njemu.

1016 Industries je za Lamborghini Huracan pripremio novi aero body kit nazvan Renato, napravljen od ugljeničnih vlakana.
Škoda Yeti za 2018.

Iz britanskih izvora stižu neke nove informacije o novoj generaciji Škodinog SUV modela Yeti, a objavljeno je i nekoliko nezvaničnih rendera.

Iz Jaguara su saopštili da model XK neće dobiti naslednika. Mišljenja su da takav model nema smisla jer bi stvarao konkurenciju kupe i kabrio verzijama modela F-Type.

Mnogi ne mogu da dočekaju sledeću sezonu, kada će u F1 biti uvedena revolucionarna pravila i kada će bolidi, navodno, biti do pet sekundi po krugu brži.

Kineski predsednik Ći Đinping posetio je Češku, a to je bila prilika da sa tamošnjim kolegom Milošem Zemanom prisustvuje potpisivanju ugovora, kojim se Škoda obavezuje da će u narednih 5 godina u razvoj palete na dalekom istoku uložiti dve milijarde evra.
Aerodromski prtljag izlazi iz gepeka Fiata 500L

Verovali ili ne, i kod nas ima primera dobrih marketinških poteza. Ideja svakako nije nova, ali je realizacija prilično uspešna. Reklama za Fiat 500L je tu da svakodnevno iznenadi sve dolazne putnike na aerodromu