
Korona virus je pokvario poslovne planove širom sveta, ali navala Evrope na električne automobile nije među njima. Pre svega zahvaljujući delovanju država, prodaja automobila u EU s pogonom na baterije i hibridnim, stoji bolje od ostalog tržišta i to usred duboko bolne recesije zbog pandemije.
Hyundai i20 na testu "Novosti"

Brojni naši čitaoci kažu da su bili u čudu kada su za neki automobil, koji se reklamira za na primer 9.900 evra i koji "na bilbordu" nema šta nema od opreme, u prodajnom salonu saznali da se ta cena odnosi na "početni paket opreme i da se sve ostalo, pa čak i klima, radio, doplaćuju.

Još jedan proizvođač se aktivno uključio u aktuelne društvene teme.

Suparnik terenca Jeep Wrangler predstavljen je u noći između ponedeljka i utorka, a Ford je odmah nakon premijere otvorio knjigu narudžbina za novi Bronco.

Audijevi modeli SQ8 i SQ7 će na evropskom tržištu od jeseni biti dostupni sa 4.0 V8 TFSI benzincem koji raspolaže sa 373 kW/507KS i 770 Nm obrtnog momenta.

•
TME je prodala 424.862 vozila u prvih šest meseci ove godine, što je pad od
26,5%, ali je znatno bolje od celokupnog evropskog tržišta koje je palo za čak
36%
•
Tržišni udeo narastao je na 6,1%, odnosno dodatnih 0,8 procentnih poena,
zahvaljujući velikoj potražnji za hibridnim električnim vozilima marki Toyota i
Lexus