
Nemačko ministarstvo privrede je odbilo Volkswagenov zahtev za vladinim garancijama za novo ulaganje u Kini zbog navodnih kršenja ljudskih prava, ali uprkos tome, nemačka kompanija ne odustaje od proizvodnje u svojoj fabrici u regiji Xinjiang.

Volkswagen grupacija je imenovala rukovodstvo nove kompanije koja će proizvoditi baterije za električne automobile. Zahvaljujući tome, Volkswagen će postati važan igrač na globalnom tržištu ovih komponenti.

Podaci evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) razotkrivaju da je Kia u Evropi (ovde spadaju zemlje članice EU, EFTA i Velika Britanija) u aprilu dostigla tržišni udeo od 5,7 posto.

* Arctic Trucks na ruskom tržištu sada nudi i svoju off-road konverziju kineskog pick-up vozila Great Wall Wingle 7 (dužine 5395 mm)

Stellantis i Toyota već imaju partnerstvo sa fokusom na laka komercijalna vozila za evropska tržišta. Dve kompanije sada najavljuju proširenje ovog partnerstva koje će se proširiti da bi uključilo i potpuno novo veliko komercijalno vozilo. Ono će postati treći tip karoserije koji dolazi od ova dva proizvođača automobila.

Koenig je poznat po širokim konverzijma Ferrarijevih, Porscheovih i Mercedesovih automobila, ali ovaj nemački tjuner je radio i na nekim modelima mainstream proizvođača.

CEO Volkswagen-a veruje da najveći evropski proizvođač automobila može da nadmaši Teslu i postane najveći prodavac EV na svetu do 2025. godine.

Land Rover je duže vreme najavljivao da će nova generacija Defendera dobiti još jednu, i to produženu verziju.

Kako piše Autocar, Fiat će u Velikoj Britaniji od 1. jula 2022. ukloniti iz prodaje sve modele sa isključivo SUS motorima, jer su svi njegovi automobili sada dostupni sa elektrifikovanim pogonskim agregatima.