
Hyundai Motor Group priprema još nekoliko električnih modela koji će koristiti njihovu E-GMP platformu za električna vozila. Jedan od njih je novi električni krosover Ioniq 9, sa tri reda sedišta, a koji stiže kao premijera sajma automobila u Los Anđelesu.
Najavljen Jaguar Design Vision Concept

Jaguar se već duže vreme priprema da uđe u svoju sledeću eru predstavljanjem novog električnog automobila. Prvi pogled na Jaguarovu budućnost i sledeću fazu njegove transformacije videćemo početkom sledećeg meseca kada će ovaj proizvođač predstaviti Design Vision Concept.
KTM je u ozbiljnoj krizi

Finansijski problemi matične firme KTM-a, Pierer Mobility, više nisu bili tajna i, mada je učinjeno sve što je moguće, sada se traži podrška za finansijski oporavak.

BMW je napravio još jedan veliki korak ka svojoj električnoj budućnosti sa proizvodnjom prvih „skoro serijskih“ primeraka svog Neue Klasse SUV-a u Debrecinu, u Mađarskoj.

Sindikat IG Metall i radnički savet nemačkog proizvođača vozila Volkswagen predložili su smanjenje plata da bi se izbeglo zatvaranje fabrika i masovna otpuštanja koje je predložila uprava.

Citroen SM, ekskluzivni model sa francuskim stilom i italijanskim motorom, prodat je svojevremeno u tek nešto više od 10.000 primeraka, ali je ostao u srcima brojnih entuzijasta. Toliko da je pre nekoliko meseci napravljen i koncept SM Tribute za proslavu 10. godišnjice francuskog brenda DS Automobiles.

Ford je u sredu saopštio da će otpustiti oko 14% svoje evropske radne snage, okrivljujući za to značajne gubitke poslednjih godina pojačane slabom potražnjom za električnim vozilima, nedostatkom vladine podrške za prelazak na električna vozila i sve većom konkurencijom.

Jeep predstavlja novu verziju Wranglera sa retro ukusom. Baziran na plug-in hibridnom modelu, novi Wrangler 4xe Willys '41 je omaž legendarnom vojnom vozilu.

Brabus Peetch je hrabra nova aromu luksuza i nikada ranije viđeni Brabus stil koji debituje na modelima Brabus 900 Peetch i Brabus 600 Peetch.

Nisu najbolja vremena za autoindustriju – posebno su evropski proizvođači pod ogromnim pritiskom. Ali razlog pada zarade nije samo prelazak na elektromobilnost. Razlozi su raznolikiji, dublji. Evropa, kao industrijska lokacija, već godinama se bori s velikim izazovima.