BMW Concept M5

BMW je pre nekoliko dana privukao pažnju automobilske javnosti modelima M3 Pickup i M3 Sedan Concept (takođe i onim sakrivenim M modelima), ali to je izgleda bio samo uvod u ono što tek sledi.
Fanovi bavarske marke naime sa velikim nestrpljenjem očekuju potpuno novi M5 (F10), čije pojavljivanje se očekuje kasnije tokom ovog meseca, i to u formi koncepta na Salonu automobila u Šangaju, dok se zvanična svetska premijera serijskog modela najavljuje za septembar ove godine i IAA Salon u Frankfurtu.

Ipak, i pre promocije u Šangaju, Nemci su u Minhenu održali pretpremijeru za odabrani krug ljudi, ali je nekoliko slika sa tog događaja ipak procurelo u javnost, pa tajni više nema. Bar što se tiče izgleda, budući da zvanični detalji još nisu saopšteni.

U svakom slučaju, nova generacija BMW-a M5 će umesto V10 imati V8 motor, a radi se 4,4 litarskom twin-turbo V8 agregatu koji će po nekim izvorima imati 578KS, a po nekima čak i 600KS (u paru sa DCT menjačem sa duplim kvačilom).

V10 motor u dosadašnjem M5 (E60) inače razvija 507 konja i 520 Nm, a ovde treba podsetiti na ranije najave da ovoga puta navodno neće biti M5-ice u Touring, odnosno karavan verziji.
Bez obzira na veću snagu, novi M5 će po najavama imati za 25 do 30% manju potrošnju goriva (i manju emisiju CO2) od dosadašnjeg E60.

Naravno, uz atraktivniji izgled spoljašnjosti, sportskiju unutrašnjost, jači kočioni sistem, modifikovano ogibljenje...
Inače, karijera dosadašnjeg BMW-a M5 (E60) je završena prošle godine. Nemci su za pet godina proizveli ukupno 20.548 komada ovog modela, i to 19.523 sedana i 1.025 Touringa. Njegovo najznačajnije tržište su bile SAD gde je plasirano 8.800 komada.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto : Transmissia.net
Lepa boja.
Skoro pola ih prodato u Americi...
Bice opasan sudeci prema ovim podacima.
@dusan
Bice brzi i od RS6 i E63,barem sada kako stoje stvari.
Bas me zanima koliko ide do stotke i top speed koji mu je.
Moguce sa ovom snagom i menjacem da ce da ide i 4,1-4,2 do 100km/h.
@Gagiba
Za performanse svaka cast.
Ali ubedljivije mi je izgledao prosli model,agresivnije.
Mlakonja je obicna 5-ca,a ovo je mlakonja na steroidima. :)
Iako je na steroidima,geni mlakonje su primetni. :)
Posle prosle 5-ce,ovaj meni deluje kao mlakonja.
Prosla je bila agresivna,ptica grabljivica i onda je dosao ovaj.
Ok,mozda ce neko reci da je agresivnija od prosle,ja ne svakako.
Pitomija je od prosle,izrazito.
A mlakonja kazem zbog farova najvise i prednjeg dela.
"Oci" su mu suvise mlake i nedefinisane.
Al ce toma da tera ovu 5-cu kad iznajmi Sony i Gran Turismo igricu. :)))
Bice srecan sve dok ne bude morao da vrati Sony. :)))
Blago njemu,virtuelne stvari ga cine srecnim.
Ko rano poludi,ceo zivot mu prodje u veselju. :)
"ta na na na naaaaaa...."
Autor toma 03 Apr 2011, 13:51
@Pitbull
Slazem se, daleko od toga da je ova petica ruzna, ali mi se prethodna vise svidjala
@Strider
Kako se usudjujes da to kazes? :)
Sad ce te napasti toma&co (Tomy Jerry&co).
Nije ruzna naravno,samo je mlaka,barem prednji deo.
http://greencarfuels.net/wp-content/uploads/2010/01/2011-BMW-5-Series.jpg
Na ovom M5 je ispravljen branik,ali oci i dalje ostaju slaba tacka.
@Pitbull
I meni je izgledala manje agresivno dok je nisam video uzivo. Nema sumnje da ce ovaj M5 da ubija pogledom, koliko i performansama.
A ionako agresivnost svakog M-a se ne meri po "licu" auta, nego po onemo sto je iza "lica" :)
@loshmi89
Meni taj utisak ostaje i uzivo.
Svakako ce vise to ciniti performansama nego pojavom.
@Ex
Realan sam.
M5 do sad je bio najslabiji.
Sad su napravili ogroman skok sa snagom,kao sto je razlika F430/458 Italia.
Nerealno je reci da ce auto sa 525 konja biti brzi od obog sa 578 ili 600.
Sigurno ce sad AMG ubaciti 5,5 biturbo motor sa 570 konja i u E klasu.
RS mozda bude jaci od M5 ali verovatno i tezi,tako da ce opet biti brzi M5.
To je moje misljenje,a videcemo sta ce biti.
U svakom slucaju,moj izbor bi opet bio E63 jer mi se najvise svidja. Najagresivniji je i najvise mi se svidja njegov zvuk.
Ovaj M5 ce imati sigurno odlicne performanse ali me ne privlaci izgledom.
P.S. Svaka cast na snazi i performansama ali nema brutalnost i pojavu kao ovaj.
https://www.youtube.com/watch?v=YpUsb6Q1Gkg
Ovaj bi uzeo pre nego sto ubace 5,5 biturbo.
Atmosferac je mama. :)
@PITBULL,
meni se bas dopada sto ne privlaci izgledom, ne izgleda mnogo drugacije od obicne 5-series, vecina ljudi na prvi pogled nece ni moci reci razliku ... ali zato performance (naravno, i dalje e biti iza cadillac cts-v :))) ... pravi sleeper.
Prosla petica je bila sportskija, tu nema dileme. ko sme da se kladi da ce imati ovaj 570 ks i 680nm. ubrzanje 4,4. :-) AMG sa atmosfercom slicno ubrzava, zamislite kada ubace bi turbo. :-) Samo cu navesti da S klasa dize za 4,4 a Cls 4,3.
evo da obradujem neke ovde, posteo vidim na sta se pale:
http://img97.imageshack.us/i/amgv.jpg/
meni je prethodna petica super auto sto se tehnike tice, ali spreda meni uopste ne izgleda sportski. farovi su odvratni, ko da se kezi, maska blaga...
a, ovaj novi izgleda ozbiljno kao sto i treba da izgleda jedan bmw.
@McLaren,
neznam sta se svadjate oko bmw vs mercedes kad oba i dalje gledaju u ledja cts-v :)))
4 sekunde za coupe, 4.2 sekunde za sedan
evo ja cu ga naci za tebe
http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/112_0907_bmw_m5_cadillac_ctsv_comparison/index.html
nije mu izgled jak adut , ima boljih auta izgledom i bez jace opreme ovo je razocaranje nakon e60 , potpuni promasaj dizajna po meni izgleda traljavo.
ako bude imao dobre performanse imace sanse protiv super dobrog audija rs6.
@mile
Ja sam gledao par testova RS5 vs CTS-V vs Bmw M3,na svakom testu je CTS-V zavrsio poslednji i inace su govorili kako mu je menjac slabija strana,na nekom testu pobedi RS5,a na nekom M3...
Ako se veliki broj dizajnera i obicnih ljudi slaze da je serija 5 jedan od najbolje, ako ne i najbolje dizajnirani sedan u svojoj klasi, a nekoliko ljudi ovde tvrdi, ne da nije najbolji, vec da je los, onda zaista ne znam sta da mislim. Da li nesto nije u redu sa vecinom ljudi, ili sa nekom sacicom na ovom i slicnim blogovima i forumima.
A kao rezultat svega je i prodaja, koja je 20% bolja nego sto je BMW ocekivao, i samo od aprila prosle godine je uspeo po prvi put da prestigne u prodaji E klasu. Ako neko ne moze da prevlada i obuzda svoju strast, neka potrazi neke objektivne pokazatelje.
Sto se M modela tice, ja od kad znam za M5, znam da im je cilj da naprave supersportsku limuzinu koja izgleda diskretno, skoro kao i obicna petica. Valjda za navlacenje na semaforu:)
@toma
prosli M5 nije izgledao diskretno. A na semaforu je samo mogao da bude navucen. :)
Od oba konkurenta.
I Toyota je najprodavanija,verovatno i najlepsa po toj logici zar ne?
@toma
Džaba priča...kad bude izašla sledeća generacija serije 5, odrešeni pojedinci će aktuelnu seriju (F10) glorifikovati i zakivati u zvezde kako je nenadmašna po lepoti, performansama, tehnici i slično a kako je nova verzija najveći promašaj autoindustrije i tako će to trajati u nedogled. Zapravo...samo im treba par godina da im dođe iz d**eta u glavu i onda će biti svoji na svome. E sad što pojedinci kaskaju po koju generaciju i što život za to vremen prolazi...šta da radimo?! :)))
Poenta svega je da im treba samo dati vremena i istina će i do njih (pomenutih pojedinaca) bez sumnje stići...a istina je tamo negde... :)