Audi Sport Quattro concept: prve zvanične slike

Audi je Quattro Concept premijerno prikazao još na Salonu automobila u Parizu 2010. godine, a nedavno je najavljeno da će se ovog meseca na Salonu u Frankfurtu pojaviti nova verzija u vidu Audija Sport Quattro concept koji će raspolagati sa 700KS. Sada su pred nama konačno i prve zvanične fotografije.
Međutim, za razliku od pomenutog Quattro concepta iz 2010. godine koji je imao 2,5 litarski petocilindrični turbo benzinac sa 300kW/408KS i 480 Nm, ovaj Sport Quattro concept u Frankfurt stiže sa hibridnim pogonom. Ovo podrazumeva kombinaciju twin-turbo V8 benzinca, baterija od 14,1 kWh i elektromotora sa 150KS.

Kombinovana snaga iznosi 700KS i 800 Nm, menjač je modifikovani osmostepeni Tiptronic, pogon je na sva četiri točka, ubrzanje do 100 km/h iznosi 3,7 sekundi, dok je najveća brzina 305 km/h.

Fabrika navodi da prosečna potrošnja goriva iznosi 2,5 l/100 km, emisija CO2 je 59 grama po km, a moguća je i vožnja samo ana elektropogon kada Sport Quattro concept može da pređe 50 km.

Što se dimenzija tiče, Sport Quattro concept je dugačak 460 cm, širok 196 cm, visok 139 cm, međuosovinsko rastojanje je 278 cm, dok težina iznosi 1850 kg.

Serijski model (očekuje se 2016. godine) će biti proizveden u ograničenoj seriji (od 250 do 500 komada), i to po ceni koja bi mogla da iznosi oko 250.000 evra.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Proporcije previše "vuku" na A3, ovaj auto uopšte ne izgleda kao nešto što ima čak 700 KS.
To je identično snazi jednog Aventadora !
Napravili su koncept vec predstavljenog koncepta, jer osim restilizovanog A8 nemaju nista drugo da prikazu na najvaznijem salonu za nemacke proizvodjace. Zalosno...
Ovo zaista nema smisla. Audi sve dublje tone na polju inovativnosti i svezine u dizajnu. Slazem se sa MV-om da su ga bar proporcijama mogli malo odvojiti od postojece game.
Kombinacija Brere iz profila, dupe vuce na 80 kupe, prednji deo mu je obrnut gril novog Lexusa..
Smesan izgled za 250 000 jura.. UNutra tragedija.
Savršene proporcije. 50km na struju? BMW i8 35km, hahaha
Ako ovako dobro izgleda na slikama, ako li će tek da izgleda uživo?
700KS i 800Nm impresivno.
a nije mi jasno zasto nisu zadrzali taj mocni 2,5 i jos elekromotor??bilo bi autenticni sportski i jos mala potorsnja
Ipak je lakše izvući 700KS iz 4.0 TFSI mašine nego iz 2.5-litarskog motora. Kad već forsiraju tako brutalne performanse...
@ toma
Kažeš i8 revolucija (35km), ovo i označava električnu struju?
Masa mnogo manja od ovog Audijevog Quattro-a, a Audi ima autonomiju od 50km (na el. struju).
Pa sad u vodu pade ono BMW revolucija koju konkurencija može samo da sanja.
Dok se vi trudite da nas ubedite da BMW nema premca, Audi će postati PREMIJUM No1 iako nema 6 verzija 1 iste izmišljeno prepakovane klase.
интересантно је како неки ауто чија производња почиње са прототипом чија је судбина још увек у домену видовитости ...
лично, ауто ми се допада, али нема изглед од 250.000 јура и то га доводи у сумњу, мислим, технологија унутра можда и вреди толико, али они што имају четврт милке да свале у ауто тешко бивају мотивисани компактним и практричним дизајном
исправка: интересантно је како неки пореде ауто чија производња почиње, са прототипом чија је судбина још увек у домену видовитости ...
:))
@Enough
Dejane,zvucis kao politicari iz ruralnih sredina SFRJ sredinom 20 veka .Pun si demagoskih gimnastika tipa: ``dosta je bilo..., neki misle...pokusavaju ovde da nas ubede...konacno smo svi videli...dosta je bilo propagande...zna narod...mi cemo pobediti uprkos svemu...itd...itd...(otprilike tako)`` Stalno si u nekoj misiji promene svesti naroda, sta ti je?
Их Лазаревчанин је змај!! :))
Њему није битна бесмисленост овог концепта (нешто попут оне Фолцике од јуче), ограниченост серије на 250 комада нити ненормална цена за исти, важно је да у претпоставци 15 километара може дуже на батерије од његове ноћне море И8! Ал' да не трошим карактере узалуд... ;)
Што се тиче концепта фарови су право пријатно изненађење. Просто нисам могао да поверујем да немају оне траке уздуж и попреко!
Гагиба 04 Sep 2013, 10:24
Trake il diode u farovima, teško se čovek opredeli šta je "šmekerskije".. Najluđe mi je što redovno viđam Sportage-e, ceed-ove, i veliki broj Audi-ja, koji noću imaju upaljene i farove i LED-ove?
Nisam uspeo da shvatim da li oni to namerno, ili LED-ovi ne mogu da se ugase kad se upale farovi..
Inače, bez obzira ko šta voleo, meni su Angel Eyes etalon dobrog ukusa i pogođene estetike, kad se o takvim stvarima radi..
A sto se ovog auta tice, mislim da dobro evocira uspomene na original, jedino ne znam sta ce im ovi elektromotori, mislim da bi sa nekom mocnom masinom sa legendarnih pet cilindara mogli oni prodavati za dobre pare, a za struju su mogli napraviti neki novi futuristicki koncept, mada iz Audija bez obzira na kritike nekog tamo Boboa i meni slicnih, ocigledno vec godinama znaju sta rade, prave skupe dobre automobile i dobro ih prodaju, znaci da im valja i auto i procena ukusa.
Hehe, lazarevcanin se zestoko popalio na koncept koji je najavljen za 2016. godinu. A ja smem da se opkladim da ce da bude otkazan mnogo pre 2016. godine. Ovo je kao kad BMW sad ne bi imao ni jedan novitet za sajam da predstavi, i naprave koncept, kazu "ovo moze da leti" i bice u ogranicenoj seriji od 20 komada po ceni od 2 miliona evrica, 2025. godine, mozda.
Pa cak i da se pojavi daleke 2016. godine, po ovoj ceni pre ce onaj VW XL da se razgrabi nego ovo.
Kaze jedna ista verzija u 6 prepakovanih klasa. Aj sad nesto drugo da prebrojimo"
polo, golf, fabija, oktavija, A1, A3, A4, A6, A7, A5, A8, pasat, leon, superb, tuareg, q3,q5,q6,q7, ima jos, ali evo ja nabrojao 19 prepakovanih varijanti. Tako da je onih 6 odlicno.
I lazarevcanin ne moze da ispise jednu recenicu a da ne pomene numero uno.
Кава
Анђеоске очи су настале потпуно случајно. :)
Иначе главна "фора" код њих је што им је јако тешко направити плеагијат. Најближе до сад је Фолцикин Голф али није то још ни близу.
Од поплаве кореанаца више не знаш да ли је Ауди ноћом. :)
А за пар година кад нагрну Кинези...шоу ће бити од трака тракица диода и диодица!! :))
Бобо
Концепт врло добар, чак одличан. Мени јако прихватљив, само да се олакша пар стотина кила и да се убаци петак од једно 400-450 коњића, цена обори бар до 50к и да се конкуренција баци на тешке муке!
audi kad nema sta smisliti originalno ide u ideje stare 10 godina tocno dizajnu odgovara alfi Gt..sramota ih bilo..
Vise mi se svidja quattro concept iz 2010..ovo je ispod ocekivanja..zadnji deo udara na 911 4s