home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Škoda Vision RS Concept

Škoda je za predstojeći sajam automobila u Parizu pored Kodiaqa RS i nekoliko novih verzija modela Karoqa pripremila i iznenađenje u vidu novog koncept automobila.

Škoda će tako u Parizu imati još jedan novitet – Vision RS Concept, proteklih nedelja inače najavljivan serijom teaser crteža.

Škoda Vision RS Concept

U Škodi naime pripremaju i naslednika modela Rapid, a Vision RS Concept će poslužiti kao njegova najava ali i kao najava za buduće Škodine RS modele (Škoda je oznaku RS prvi put upotrebila 1974. godine na reli automobilima 180 RS i 200 RS).

Škoda Vision RS Concept

Novi Rapid možemo očekivati tokom 2019. godine, pri čemu će se nuditi samo kao Rapid Spaceback (najverovatnije će izgubiti i ono Spaceback iz naziva). Takođe, ovakav Rapid će dobiti stajling u formi konvencionalnog porodičnog hatchbacka, što potvrđuju i ove fabričke fotografije najavnog koncepta.

Škoda Vision RS Concept

U saopštenju se navodi da je Vision RS Concept dugačak 4356 mm, širok 1810 mm, visok 1431 mm kao i da ima međuosovinsko rastojanje od 2650 mm.

Škoda Vision RS Concept

Novi Rapid će koristiti dužu verziju Volkswagenove MQB A0 platforme, koju će inače dobiti i budući Škodin manji crossover najavljen Vision X conceptom.

Imajući u vidu dimenzije, očekuju se da će novi Rapid ponuditi dovoljno prostrani enterijer za jedan porodični automobil (zapremina prtljažnika će iznositi oko 430 litara). Takođe, očekuje se i značajan skok u kvalitetu enterijera.

Škoda Vision RS Concept

U unutrašnjosti Visiona RS Concept su četiri individualna sedišta, alkantara, crveni detalji, volan sa zaravnjenim donjim delom i digitalna instrumenta tabla, a tu je i kristal koji je delo češkog proizvođača Lasvit.

Škoda Vision RS Concept

Koncept vozilo ima hibridni pogon, a to podrazumeva kombinaciju 1.5 litarskog turbo benzinca i elektromotora sa ukupno 245KS (baterije su od 13 kWh). Ubrzanje do 0 do 100 km/h traje 7,1 sekundu, dok je najveća brzina 210 km/h.

U vesti se navodi da emisija CO2 iznosi 33 grama po km kao i da je moguća vožnja i samo na elektropogon (oko 70 km).

Ivan Mitić – Autoblog.rs




čitanja : 1290



Komentari