Cadillac InnerSpace Concept

Cadillac je proširio svoju viziju buduće lične autonomne mobilnosti, i to konceptom InnerSpace – dramatičnim, električnim i autonomnim luksuznim vozilom za dva putnika.
Koristeći najsavremenije tehnologije dizajnirane da poboljšaju iskustvo putnika zajedno sa povećanim ličnim vremenom koje omogućava potpuno autonomna mobilnost, InnerSpace spada u vozila zamišljena ne samo da prevoze putnike u luksuznom okruženju već i da poboljšaju njihovo blagostanje. Koncept predstavlja buduće mogućnosti sa nizom ličnih autonomnih opcija i naprednih funkcija povezanih vozila.

Kroz softverski definisane funkcije i naprednu povezanost vozila, koncept može da svakom putniku ponudi zaista personalizovano iskustvo koje je omogućila GM-ova softverska platforma Ultifi.

Rano u istoriji Cadillaca, kompaktni i lični Runabout modeli su omogućili kupcima da istraže nove i šire horizonte. Novi InnerSpace Concept ponovo zamišlja tu viziju, sa potpuno autonomnim iskustvom koje omogućava dvojici putnika da se fokusiraju na svoje putovanje, a ne na vožnju.

Potpuno autonomna sposobnost znači da bi mogli da više istražuju svet oko sebe, kao i unutar vozila, uz više ličnih i prilagođenih iskustava koja dodaju nove dimenzije Cadillacovom prepoznatljivom luksuznom iskustvu. AI biometrijski ulaz i interfejsi, dostupni preko velikog, impresivnog i panoramskog SMD LED displeja, omogućavaju putnicima da biraju između tema proširene realnosti, zabave i oporavka zdravlja za svoju vožnju. Zahvaljujući Ultifi-u, Cadillacovi inženjeri i ovlašćena treća lica će moći da inoviraju dodatne teme i funkcije koje se mogu dodati bežično.

Moduli baterija su rašireni po konceptnom vozilu, što je omogućilo dizajnerima da optimizuju kabinu za prostranost i spokoj. Ova sloboda dizajna je takođe omogućila niskoprofilni pod, pružajući izuzetno nisku poziciju sedenja nalik sportskom automobilu.

Na spoljašnjosti, dramatično dizajnirani InnerSpace ima panoramsko staklo na krovu i delu bočnih strana karoserije za skoro neometan pogled. Krov se otvara sa vratima za udobniji ulazak i izlazak, a sedišta se takođe okreću ka spolja kada se vrata otvore, poboljšavajući efekat.
I pošto autonomna vožnja oduzima deo veze vozača sa putem, Goodyear SightLine, Goodyear tehnologija za pneumatike, prenosi važne informacije o pritisku, temperaturi, opterećenju i drugim faktorima performansi.
Ivan Mitić – Autoblog.rs