home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Nissan Juke Hybrid Rally Tribute Concept

Serijski Juke je prirodno polazište za dizajn Nissan Juke Hybrid Rally Tribute Concepta zahvaljujući robusnom i povišenom položaju na putu, sa kratkim prednjim i zadnjim prepustima, što ga prirodno obdaruje izuzetnom okretnošću i snažnim potencijalnim terenskim performansama.

Nissan Juke Hybrid Rally Tribute Concept

Sa uvećanim lukovima točkova za prilagođavanje novim terenskim gumama, stav vozila je sada impozantniji, dok dodatna svetla postavljena na haubu i krov podvlače karakteristike Juke Hybrid Rally Tribute Concepta kao konkurentnog terenskog vozila.

Nissan Juke Hybrid Rally Tribute Concept

Crna hauba i crni točkovi (ovde od 16 inča, gume Goodyear Wrangler 265/70R16) su vizuelni omaž modelu 240Z iz 1971. godine koji se takmičio na istočnoafričkom reliju.

Nissan Juke Hybrid Rally Tribute Concept

Kao deo Nissanove posvećenosti elektrifikaciji svog asortimana, pogonski sklop Juke Hybrid Rally Tribute Concepta je hibridni pogonski sklop (1,6 litarski atmosferski benzinac sa 94KS + elektromotor sa 49KS), omogućavajući veću efikasnost, nudeći dodatni obrtni momenat za poboljšanje njegovih performansi u svim uslovima.

Nissan Juke Hybrid Rally Tribute Concept

Za unutrašnjost su predviđeni zaštitni kavez, dva trkačka sedišta, volan sa alkantarom...

Coralie Musy, potpredsednica za brend i iskustvo kupaca, Nissan Automotive Europe, navodi: „Juke Hybrid Rally Tribute Concept slavi ikonski trenutak u Nissanovom nasleđu, učešćem i pobedom legendarnog 240Z na istočnoafričkom reliju 1971. Takođe. proslavljajući tu pobedu, ona odražava Nissanovu pionirsku istoriju u krosoverima, upečatljivom dizajnu i elektrifikovanim pogonima."

Nissan trenutno piše uzbudljivo poglavlje svoje istorije jer smo usred obnavljanja asortimana krosovera u Evropi. Zamena prve generacije pionirskog i kultnog Juke modela je predstavljena krajem 2019. godine i pokazala se izuzetno popularnom među kupcima. Takođe je lansirana treća generacija referentne vrednosti i novoelektrifikovani Qashqai u Evropi, dok će robusni X-Trail Crossover uslediti ove godine.

1971. godine legendarni 240Z, koji je odneo pobedu na iscrpljujućem istočnoafričkom safari reliju, vozio je Edgar Herrmann sa navigatorom Hansom Schullerom. Dalje, pobeda je predstavljala drugu uzastopnu pobedu brenda u reliju.

240Z je pokretao 2,4 litarski šestocilindrični motor sa snagom od 210KS, koja se šalje na zadnje točkove. Pobednički automobil je obnovljen 2013. godine i deo je Nisanove kolekcije nasleđa koja se nalazi u mestu Zama, u blizini Nissanovog globalnog sedišta u japanskoj prefekturi Kanagawa.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 816



Komentari