home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Alpine A424_β Concept

Šezdeset godina nakon svog prvog ulaska u 24 sata Le Mana, Alpine predstavlja A424_β (A424 Beta), nagoveštavajući svog izazivača u vrhunskoj klasi FIA Svetskog prvenstva u izdržljivosti.

Svojim dizajnom, A424_β ponovo potvrđuje DNK brenda dok najavljuje njegovu budućnost. Njegovo ime, A424_β, jeste simbol: A nomenklatura iza koje slede tri cifre koje počinju sa 4; poštuje tradiciju pobedonosnih automobila izdržljivosti, 24 podseća na 24 sata Le Mana i 2024, a β označava njegovu poslednju fazu pre lansiranja.

A424_β je kvintesencija Alpine automobilske i trkačke umetnosti, kako estetski tako i tehnički. Bogat kreativnošću, on nagoveštava budući svetlosni potpis Alpine na neverovatno raskošnom i asertivnom prednjem delu, dok zadnji deo otkriva dve izuzetno upečatljive A-strele. Trouglasti motiv se pojavljuje i u obradi bodeža i zadnjeg krila.

Alpine A424_β Concept

U kokpitu, vozači će zauzeti svoje mesto u srcu tela koje je prefinjeno, pročišćeno i uglađeno, poput superautomobila koji ide na put.

Bokovi su inspirisani Alpenglow konceptnim automobilom koji postavlja Alpine ambicije otelotvorujući fascinantnu budućnost serijskih i takmičarskih modela brenda.

Predstavljena 20. januara 2020. pre 24 sata Dejtone, kategorija LMDh ponovo ujedinjuje trkačke automobile dizajnirane da se takmiče u FIA Svetskom prvenstvu u izdržljivosti i IMSA WeatherTech SportsCar šampionatu u Sjedinjenim Državama.

Alpine A424_β Concept

Zajedno sa LMH, LMDh čine elitnu kategoriju Hypercar u FIA WEC i GTP klasi u IMSA. Ovi prototipovi omogućavaju vozačima, timovima i konstruktorima da se takmiče sa istim automobilima na najboljim svetskim stazama i u trkama izdržljivosti.

LMDh moraju da budu bazirani na jednoj od četiri šasije prihvaćene u LMP2. Timovi im postavljaju motor po svom izboru i uobičajeni hibridni sistem od 50 kW. Da bi garantovali konkurentnost svih automobila, ACO, FIA i IMSA su definisali nekoliko principa, uključujući prozor aerodinamičkih performansi, minimalnu težinu od 1.030 kg i izlaznu snagu od 500 kW.

Karoserija, međutim, može da usvoji stilske naznake standardnih serijskih vozila brenda čije interese brane, otuda i stil bez premca Alpine A424_β. Sve u svemu, izazov pun mogućnosti koje Alpine nije mogao da propusti kako bi ispunio svoje ambicije.

A424_β nudi 3,4 litarski V6 motor koji isporučuje 675 KS i hibridni sistem od 67 KS koji je zajednički za sve LMDh automobile koji su razvili Bosch, Xtrac i Williams Advanced Engineering.

A424_β se nalazi na točkovima od 18 inča sa Michelin gumama.

Alpine A424_β Concept

Iako će Alpine A424 imati svoj trkački debi 2024. godine, 2023. je ključna godina u razvoju ovog prototipa pre nego što izazove mnoge prestižne konstruktore koji su ušli u vrhunsku klasu trka izdržljivosti.

Otkrivajući Alpenglow i A290 β, Alpine je otkrio svoju viziju budućnosti. Ta budućnost se sada jasno ogleda u A424_β, dizajniranom da reafirmiše ambicije brenda u disciplini u kojoj je postigao ogroman uspeh. Sa ovim novim projektom, Alpine timovi imaju dva cilja: da nastave da produžavaju svoje iskustvo i da privuku nove kupce.

Stogodišnjica 24 sata Le Mana - najpoznatije trke izdržljivosti na svetu - biće jedan od događaja koji se moraju videti za sve ljubitelje motosporta. Alpine je zato odabrao ovaj idealan trenutak da se pozicionira u odnosu na druge brendove koji se već takmiče u kategoriji Hypercar, otkrivajući svoje ambicije.

Ovaj prototip koristi ekspertizu najboljih elemenata u oblastima ključnim za performanse: upravljanje energijom, integracija motora, dinamički rad i drugi suštinski faktori uspeha.

Alpine A424_β će prvo voditi Signatech, dugogodišnji partner brenda od 2013. godine. Partnerstvo sa bogatim iskustvom, zahvaljujući odličnim operativnim sposobnostima ljudi Philippea Sinaulta. Alpine će takođe nastojati da privuče druge timove zajedno sa svojim fabričkim Hypercar timom kako bi mogao da se takmiči na nekoliko frontova, uključujući i preko Atlantika u IMSA.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 555



Komentari