Genesis GV60 Magma Concept & Genesis Neolun Concept

Genesis je za ovogodišnji sajam automobila u Njujorku pripremio nekoliko koncept vozila i promociju novog sportskog podbrenda pod nazivom Magma.

Jedan od tih modela je G80 Magma Special (agresivniji izgled, novi točkovi, modifikovano oslanjanje, više snage), koji je već u proizvodnji u ograničenom broju, ali samo za kupce na Bliskom istoku.

Tu je i električni krosover GV60 Magma Concept, čija serijska verzija je već potvrđena. Genesis za sada ne objavljuje informacije o proizvodnji, ni detalje o unapređenju performansi. Poznato je tek da će imati unapeđenu bateriju i više snage.

Sem toga, GV60 Magma Concept je niži od standardnog modela i ima revidiranu prednju masku, zadnji spojler, izmenjene branike, krovna peraja, točkove od 21 inča, kao i kožnu unutrašnjost sa narandžastim kontrastnim šavovima i naslonima sedišta u boji karoserije.

„Genesis Magma predstavlja uzbudljivu priliku da se pomere granice performansi i luksuza u vozilima visokih performansi, sa krajnjim ciljem razvoja modela ekskluzivnih za Genesis“, rekao je glavni kreativni direktor Genesisa Luc Donckervolke. „Brend će nastaviti da otkriva eksperimentalne koncepte uz pažljivo razmatranje i tehnoloških i estetskih elemenata. Iako su brzina i performanse važni, program Genesis Magma će gledati dalje od toga, dajući prioritet iskustvu vožnje kako bi rasplamsao radost sportske vožnje uz udobnost bez napora.“
Donckervolke je rekao novinarima da će ovakav GV60 stići „vrlo brzo“, ali nije otkrio više detalja.
Sledi Neolun Concept bi mogao da bude najava za budući Genesis GV90. Kako navodi Luc Donckervolke, Neolun Concept je inspirisan „korejskim ikoničnim porcelanskim teglama u obliku meseca.“

Vozilo ima jedinstveni kutijasti dizajn sa Genesisovim karakterističnim svetlosnim motivom „dve linije“ napred i pozadi, dok dvobojni eksterijer kombinuje Midnight Black i Majestic Blue boje.

Za unutrašnjost su predviđeni Royal Indigo koža, dva reda luksuznih sedišta (koja mogu da se rotiraju kako bi imitirala toplinu dnevne sobe), kao i audio sistem sa naprednom „zvučnom arhitekturom“ koja putnicima pruža potpuno impresivno audio iskustvo kao u koncertnoj dvorani.

Kao i kod GV60, u prednjem delu postoji kristalna sfera koja se rotira kada je audio sistem uključen.

Mada koncept ima samo dva reda sedišta, serijski GV90 bi trebalo da nudi i treći red. Takođe, moguće je da bi Genesis eventualno mogao da ponudi dve varijante GV90, jednu luksuznu sa dva reda sedišta i tradicionalnu verziju sa tri reda sedišta.
Informacije o pogonu i performansama nisu saopštene, ali bi izgled serijske verzije mogao da bude poznat i pre kraja ove godine.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs