home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Volkswagen ID.CODE Concept

Volkswagen sistematski napreduje sa svojom strategijom „u Kini, za Kinu“. Cilj je još bliže usklađivanje sa specifičnim zahtevima kupaca na najvećem svetskom tržištu automobila i pružiti im ubedljivu ponudu proizvoda u svim relevantnim segmentima.

ID.CODE Concept koji slavi svoju svetsku premijeru na sajmu Auto China 24 u Pekingu svedoči o ovoj sistematskoj orijentaciji prema željama kineskih kupaca. Estetika konceptnog automobila je potpuno nova i daje najavu velikog električnog SUV-a koji je dizajniran za potpuno autonomnu vožnju nivoa 4. Novi progresivni podbrend ID.UX takođe igra ključnu ulogu u pogledu Volkswagenovog profila na kineskom tržištu. Sa potpuno električnim modelima koji su orijentisani na životni stil, ovaj podbrend je dizajniran da privuče mlađe kupce.

Volkswagen ID.CODE Concept

„Volkswagen brend već može da se osvrne na 40 godina uspeha u Kini, a mi nastavljamo ovu uspešnu priču u novu eru mobilnosti, potvrđujući na taj način poverenje naših kineskih kupaca“, rekao je Tomas Šefer, izvršni direktor marke Volkswagen. Izoštrena strategija u Kini ima tri stuba: sveobuhvatan portfolio proizvoda koji ubrzava elektrifikaciju modela brenda, brend i jezik dizajna razvijen posebno za kinesko tržište, kao i lokalni tehnički razvoj sa jakim partnerima u Kini da bi se ubrzao tempo inovacija. Tomas Šefer: „ID.CODE daje prvu najavu budućnosti VW-a u Kini: sa novim dizajnom, novim tehnološkim standardom i holističkim iskustvom brenda – posebno orijentisanim na potrebe i želje naših kineskih kupaca u novoj eri mobilnosti u Kini“.

Volkswagen ID.CODE Concept

Sa svetskom premijerom ID.CODE Concepta na sajmu Auto China 2024, Volkswagen daje prvu najavu novog jezika dizajna budućih modela i istovremeno pokreće novu eru tehnologije. Koncept automobil je razvijen posebno za kupce u Kini. Sa svojim snažnim, jasnim i fluidnim površinama koncept podseća na Gran Turismo. Spoljašnjost takođe funkcioniše kao površina za projekciju za sisteme svetla i displeja uz pomoć veštačke inteligencije sledeće generacije. Ovo se dobro slaže sa novodizajniranim životnim prostorom u ID.CODE-u, gde se susreću stvarni i virtuelni svet kako bi stvorili novo iskustvo mobilnosti. Koncept automobil na električni pogon može da se vozi konvencionalno ili u režimu autonomne vožnje nivoa 4.

Volkswagen ID.CODE Concept

ID. porodica će se povećati na ukupno 16 modela do 2030. Ovo uključuje pet EV iz novog podbrenda ID.UX koji će proslaviti svoj debi na tržištu do 2027. Volkswagen takođe predstavlja električne verzije svojih SUS modela korak po korak i proširujući svoj portfolio u Kini novim, visoko efikasnim plug-in hibridima sa električnim dometom od preko 100 kilometara. Dvanaest novih SUS modela i šest hibrida će debitovati do 2030. Pored toga, Volkswagen dopunjuje dokazane MQB i MEB arhitekture vozila dodavanjem lokalnih platformi u Kini – na primer, kroz partnerstva kao što je saradnja sa XPENG-om. Volkswagen China Technology Company (VCTC) sa sedištem u Hefeiju razvija prvu električnu platformu Grupe posebno za Kinu. Najmanje četiri dodatna modela za električni segment osnovnog nivoa biće napravljena na kineskoj glavnoj platformi (CMP) od 2026. Više platformi omogućava Volkswagenu da ponudi svojim kupcima prave proizvode u svim relevantnim segmentima i da zadovolji sve potrebe.

Volkswagen ID.CODE Concept

Volkswagen proširuje svoju ponudu električnih vozila za nove grupe kupaca u Kini sa ID.X-om. ID.UX kombinuje dokazane VW vrline sa DNK dizajna orijentisanog na životni stil. Karakteristike specifične za brend uključuju progresivni dizajn eksterijera zajedno sa unutrašnjošću usmerenom na vozača sa potpuno novim konceptom ekrana i rada (HMI) za mlade kupce. Prvi ID.UX model je ID.UNYX, čiji debi na tržištu je zakazan za 2024. godinu.

Volkswagen ID.CODE Concept

Volkswagen jača svoj ekosistem proizvodnje, razvoja, nabavke i proizvodnje baterija u Kini. Do kraja 2024. broj zaposlenih samo na lokaciji za istraživanje i razvoj u Anhuiju će narasti na 3.000 stručnjaka. Brend takođe intenzivira lokalizaciju da bi postigao značajno kraće razvojne cikluse. Kineski partneri kao što su XPENG, Horizon Robotics i Thundersoft treba da budu integrisani u proces razvoja u ranoj fazi. U saradnji sa XPENG-om, planirana su dva nova vozila srednje klase od 2026. Zaposleni u zajedničkoj kompaniji CARIZON sa Horizon Robotics i zajedničkom firmom CARThunder sa Thundersoftom angažovani su na razvoju inovativnih sistema za autonomnu vožnju, infotainment i povezivanje.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs





čitanja : 1001



Komentari