home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Kia Tasman Weekender
 
Kia na Salonu automobila u Seulu izlaže i novu koncept verziju pikap modela Tasman.

Sa čvršćim stavom i linijom dodatne opreme, Kia Tasman Weekender (WKNDR) donosi seriju spoljašnjih unapređenja, koje koriste popularnu off-road estetiku.

Kia Tasman Weekender

Ukratko, vozilo ima proširenja blatobrana (u istoj bež boji kao i karoserija što izgleda prefinjenije od osnovne neofarbane plastike koja se koristi na standardnom modelu), pa akcente zelene boje, posebno ofarbani štitnik branika koji sužava vizuelni otisak maske, plus ugrađeno vitlo i naglašeniju haubu.

Kia Tasman Weekender

Tu su i krovni nosač, doterani zadnji branik i novi dodatak za vrata prtljažnika, set crnih točkova sa 35-inčnim BF Goodrich gumama za sve terene, kao i modifikovano vešanje.

Kia ne saopštava detaljne specifikacije za koncept, ali serijski Tasman može da ima 2,5 litarski turbo benzinac ili 2,2 litarski turbo dizelaš, u zavisnosti od tržišta.

Karim Habib, izvršni potpredsednik dizajna u Kiji, navodi da Kia mora da ostane „fleksibilna“ i da „uči i razume“ iz povratnih informacija kupaca. Što se tiče mogućnosti pravog rivala Fordom Rangeru Raptor, on nije rekao ne. "Možda će doći. Ako kupci pokažu određeno interesovanje, to je nešto što možemo razmotriti", rekao je Habib.

U planu i Kia pikap za Severnu Ameriku

Izvršni direktor kompanije Ho Sung Song je u Seulu potvrdio da Kia planira da uđe u severnoamerički segment pikapa srednje veličine sa novim modelom, ali onim koji će biti potpuno odvojen od Tasmana, koji je predviđen za druga globalna tržišta.

Song dodaje: „Imaćemo više detalja sledeće nedelje o pikapu za SAD, ali uopšteno govoreći... sada proučavamo.” Zvanično saopštenje se očekuje tokom Kijinog Dana investitora, zakazanog za 9. april.

Iako nisu ponuđeni detalji o tome kakav pogonski sklop bi mogao da koristi ovaj budući pikap, izvori su ranije sugerisali da bi to mogao biti električni model. Industrijske glasine upućuju da se vozilo očekuje u periodu negde između 2026. i 2029. godine, potencijalno zajedno sa bratom iz Hyundaija. Očekuje se da će oba biti pravljena u Džordžiji (SAD), u Hyundaijevoj fabrici Metaplant.

Druga opcija je navodno još uvek u igri: dogovor sa GM-om koji bi omogućio Kiji i Hyundaiju da ponude sopstvene verzije Chevrolet Colorada i GMC Canyona sa SUS motorima.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 185



Komentari