Opel Mokka GSE Rally

Sa 207 kW (280 KS), moćni prototip još jednom podvlači pionirsku ulogu koju Opel igra u električnom reliju.

„Više od četiri godine, Opel i ADAC pokazuju da električni reli funkcioniše. Sa našom novom Mokkom GSE Rally, nudimo uvid u potpuno električni reli automobil sledeće generacije. Zahvaljujući najnovijoj tehnologiji motosporta, prototip nudi snažne performanse i obilje snage“, rekao je izvršni direktor Opela i Vauxhalla, Florijan Hjutl.

Serijska Mokka već privlači pažnju svojim karakterističnim dizajnom, novim bojama, novim kokpitom i vrhunskim tehnologijama. Nova Mokka GSE Rally zadržava mnogo toga – i predstavlja sledeći veliki korak, posebno za reli sa potpuno električnim vozilima: jači je, brži, beskompromisniji u svakom pogledu.

Opel Mokka GSE Rally je apsolutno privlačan za oko: sa svojim sportskim detaljima, uključujući veliki natpis „OMG! GSE“. Pored toga, tu su žute kočione čeljusti napred i žute felne pozadi, kao i drugi akcenti reli dizajna. Na krovu je jasno vidljiv usisnik vazduha, a na crnoj haubi je ispisano „Mokka GSE RALLY“ belim i žutim slovima.
Unutrašnje vrednosti prototipa su još impresivnije: maksimalna snaga od 207 kW (280 KS) i obrtni moment od 345 Nm, u kombinaciji sa sofisticiranom tehnologijom motosporta, obećavaju performanse u rangu sa Rally4 automobilom. Tu je i savršeno podešeno reli vešanje kompanije Bilstein.
Baterija odgovara serijskoj verziji sa kapacitetom od 54 kWh.

Zadržani su izuzetno visoki bezbednosni standardi. Kao i Opel Corsa Rally Electric, Mokka GSE Rally takođe ima zaštitni kavez (sertifikovan od strane FIA), reli sedišta sa sigurnosnim pojasevima u šest tačaka i dodatnu zaštitu podvozja.
Brzi prototip bi mogao da se koristi širom sveta u od reli sezone 2026. Mokka GSE Rally zato predstavlja sledeću moguću fazu razvoja za trke potpuno električnih relija jedne marke.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Izvor: Stellantis