home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Škoda Enyaq RS Race

Škoda Motorsport je u oktobru prošle godine prikazao prvi Enyaq RS Race concept (kao rezultat "beskrajnog nastojanja za tehničkim razvojem na putu ka održivosti"), dok je sada pred nama i njegova restilizovana verzija.

Kako se navodi, Enyaq RS Race nije samo studija dizajna, to je potpuno funkcionalan automobil sa visokim ambicijama.

Škoda Enyaq RS Race

Baziran na Enyaq RS Coupeu, koncept je pretrpeo niz vizuelnih i tehničkih promena. Auto je proširen i spušten (niži je za 70 mm), dobio je nove opruge i amortizere, karbon-keramičke kočnice i felne od 20 inča sa gumama niskog profila. Iz aerodinamičkih razloga, ali i zbog modifikacija za spuštanje i proširenje, koncept je dobio redizajnirane branike i šire blatobrane, novi zadnji difuzor i veliko krilo pozadi.

Škoda Enyaq RS Race

„Sve je funkcionalno. Svi novi oblici i promene imaju praktičnu svrhu – cilj je da se poboljša aerodinamika, poveća sila pritiska i poboljša hlađenje komponenti automobila“, kažu iz Škode.

Škoda Enyaq RS Race

Unutra je postavljen bezbednosni okvir, a tu su i sportska Atech sedišta, sigurnosni pojasevi sa šest tačaka, kao i Havas audio sistem. Ostali delovi enterijera, kao što su paneli na vratima i instrument tabla, takođe su pretrpeli izmene, sa akcentom na bezbednost i nove materijale.

Škoda Enyaq RS Race

Neki delovi unutrašnjosti su nestali da bi ga olakšali. Enyaq RS Race ima samo dva sedišta, a pojedinačni delovi panela su olakšani ili zamenjeni novima od kompozitnih materijala. Pogonski sklop je takođe biti podvrgnut nekim modifikacijama, ali su motori i baterije koje se koriste preuzeti iz serijskog Enyaqa RS Coupe.

Kao rezultat toga, Enyaq RS Race concept ima pogon na sve točkove sa parom električnih motora koji generišu ukupno 340 konjskih snaga i standardnom baterijom koja se nalazi u Škodinim serijskim automobilima. Najveća brzina ostaje 180 km/h.

Ali, težina vozila je smanjena za čak 316 kg, dok ubrzanje do 100 km/h traje samo 4,6 sekunde.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 183



Komentari