home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Genesis G90 Wingback Concept
 
Genesis je nedavno na posebnom događaju na francuskoj stazi Pol Rikar pored serijskog modela GV60 Magma prikazao i G90 Wingback Concept, a sada je objavio i set novih fotografija.

U pitanju je sportski karavan baziran na njihovoj limuzini G90, koji je ovde dobio i dužu listu izmena koje se tiču stajlinga, performansi i podešavanja oslanjanja. Tačnije, kombinuje nove Magma elemente sa poznatom dizajnerskom arhitekturom Genesisove vodeće limuzine G90.

Genesis G90 Wingback Concept

Kako se navodi, G90 Wingback Concept deluje sofisticirano, luksuzno i aerodinamično, prikazujući svestranost Magme i nove izraze Genesisa koji se mogu postići na postojećem vodećem modelu G90.

Genesis G90 Wingback Concept

Napravljen na nemodifikovanoj G90 platformi sa međuosovinskim rastojanjem od 3,2 metra i dužinom od 5,1 metra, Wingback koncept izvlači novi potencijal unutar poznate platforme.

Automobil ima dinamičan prednji deo, dok mu prošireni lukovi točkova daju širi stav, smeštajući 22-inčne točkove opremljene niskoprofilnim gumama. Prepoznatljivi dizajnerski elementi Genesisa, poput Crest prednjeg grila, parabolične linije i farova, ovde su pojačani, dajući konceptu agresivan stav, a istovremeno zadržavajući aristokratski izgled.

Genesis G90 Wingback Concept

Završen u tamnozelenoj boji, G90 Wingback pokazuje da identitet Magme ide dublje od njegove prepoznatljive živopisne Magma narandžaste boje.

Unutar luksuzne kabine, Magma DNK je prisutan u suptilnim, ali upečatljivim zelenim Magma šavovima i detaljima na sedištima i oblogama vrata, kao i u detaljima na volanu, instrument tabli i konzoli. Sportska sedišta takođe imaju izvezeni Magma logo, podsetnik na luksuzni visoko-performansni identitet automobila i skrivenu snagu koja čeka da bude oslobođena - baš kao što Magma ključa ispod površine zemlje.

Genesis G90 Wingback Concept

Genesis nije objavio tehničke podatke za ovaj koncept, ali se ispod haube najverovatnije nalazi snažniji motor nego kod standardnog G90 modela.

Standardni G90 pokreće 3,5 litarski V6 motor sa dva turbopunjača, ali bi u ovakvom automobilu možda mogao da se nađe elektrifikovani pogonski sklop ili čak V8 agregat.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 50



Komentari