home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Kompanija Guangzhou Auto (kineski joint-venture partner Honde i Toyote) na salonu automobila u istoimenom kineskom gradu (Guangzhou Motor Show – od 19. do 26. 11. 2007.) predstavlja novi koncept hibridnog automobila, nazvanog A-HEV. Dizajn automobila potpisuje italijanska firma Torino Design, čiji šef Giuliano Biasio naglašava da je rad na ovom projektu predstavljao priličan izazov. Naime, Guangzhou Auto je od Italijana naručio automobil sa "sportskim i dinamičnim dizajnom ali da ne bude agresivan". Zahtev je takođe bio da A-HEV ima i aerodinamičan izgled ali da zbog njega ne trpi unutrašnji prostor. Rezultat je prostrano vozilo sa "samoubilačkim vratima" (za lakši ulazak/izlazak putnika), čija dužina iznosi 4550 mm, a visina 1500 mm. Prema saopštenju kineske kompanije, Guangzhou A-HEV je napravljen samo kao dizajnerska studija i ne postoje planovi za njegovu serijsku proizvodnju. Ovo je i prvi automobil ove marke sa novim Guangzhou logom i istovremeno prvi auto koji je Torino Design razvio za neku kinesku firmu, a da to nije Chery.






Hennessey Venom GT

19 Nov 2007 - 22:10 Concept cars Link

Iako auto na ovoj tzv. teaser slici na prvi pogled izgleda kao neki novi Lotusov automobil, ovde se ipak radi o novom projektu američke kompanije Hennessey. To je Hennessey Venom GT za čiji izgled je bio zadužen Britanac Steve Everitt. Ipak, više od izgleda privlači pažnju ono što se krije ispod poklopca motora. To je centralno smešten bi-turbo V10 agregat sa 1000KS, koji se već nalazi u modelu Hennessey Venom Twin Turbo Viper. Snaga će se na zadnje točkove prenositi preko šestostepenog menjača ili opcione sekvencijalne transmisije. Imajući u vidu pomenutu snagu i težinu od 1225 kg (odnos težina/snaga je 1,225 kg/1KS), ne iznenađuje najavljeno ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 2,5 sekunde, dok će mu za dostizanje 300 km/h trebati oko 14 sekundi. Prema sadašnjim planovima, Hennessey bi Venom GT trebalo da predstavi tokom 2009. godine, a ako zanimanje bude dovoljno veliko, moguća je proizvodnja veoma ograničene serije.



Osim Mazde2 sedan, još jedna zanimljiva limuzina privlači pažnju na salonu automobila u kineskom gradu Guangzhou (Guangzhou Motor Show), koji se održava od 19. do 26. novembra. Radi se sedan verziji Forda Verve, koji je u obliku hatchbacka sa troja vrata prikazan sredinom septembra na salonu u Frankfurtu. Za razliku od pomenute Mazde2 sedan čija prodaja u Kini počinje u prvoj polovini naredne godine, Ford Verve u obliku klasične limuzine sa četvora vrata je za sada samo koncept automobil, kome će se uskoro pridružiti i treći član Verve porodice, najavljen za salon u Detroitu u januaru 2008. godine. Ova serija Verve koncept automobila najavljuje skori dolazak naslednika aktuelne Ford Fieste koji će se u prodaji naći krajem 2008. godine (pominje se novembar), a sredinom 2009. i u SAD-u. Inače, prema pisanju britanskog AutoExpressa, naslednik aktuelne Fieste zadržaće ovo ime, iako je ranije bilo i različitih najava. Sudeći po Verve sedan konceptu, osim hatchback verzija sa 3 i 5 vrata, naslednik Fieste bi mogao da bude ponuđen i u limuzinskoj varijanti, što i ne bi bilo iznenađenje jer se i aktuelna Fiesta na nekim tržištima ionako nudi i u ovoj karoserijskoj formi. Kao što se vidi prema izgledu Verve studija, buduća Fiesta će napustiti konzervativni dizajn prethodnika i dobiti daleko oštriji i dinamičniji izgled, u skladu sa aktuelnim Fordovim "kinetičkim" dizajnerskim rečnikom (već primenjen na modelima kao što su S-MAX, Galaxy, novi Mondeo i nedavno predstavljeni redizajnirani Focus). I Verve sedan koncept karakteriše veliki trapezoidni centralni otvor za vazduh, veoma uska maska i izdužena svetla (koja će u serijskoj varijanti biti manja). Pažnju privlače i LED zadnja svetla i veliki 18-inčni alu točkovi. Inače, u Fordu najavljuju da će nova Fiesta putnicima nuditi prostraniju i komforniju unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima i višim nivoom kvaliteta obrade. Što se motora tiče, prema pisanju pomenutog AutoExpressa, u ponudi će biti Duratec SCi benzinci od 1,3, 1,6 i 1,8 litara i TDCi dizelaši od 1,4 i 1,6 litara.




Vector Avtech WX-8

16 Nov 2007 - 00:55 Concept cars Link

Da li se sećate američkih supersportskih automobila Vector iz osamdesetih pa i devedesetih godina prošlog veka ? Ne ? Ništa strašno. Ionako su ti automobili prodati u veoma malom broju primeraka i to uprkos izuzetno atraktivnom dizajnu i činjenici da su pored Chevrolet Corvette tada bili jedini američki predstavnici u kategoriji superautomobila. Poslednjih godina su se međutim širile glasine da Gerald Wiegert, osnivač Vectora, radi na novom superautomobilu ove marke. Kao potvrda tih glasina, na salonu u Los Anđelesu je ovih dana predstavljen novi Vectorov prototip nazvan WX-8 Hyper-Tech Performance Vehicle. Iako dizajnom ne oduševljava (daleko od toga), Vector Avtech WX-8 i te kako privlači pažnju, ali pre svega onim što krije ispod svoje veoma aerodinamički oblikovane karoserije. Mislimo pre svega na aluminijumski 7,0 litarski V8 motor, koji u standardnoj verziji razvija 600KS, a kome to nije dovoljno kao opcija će se nuditi i varijanta sa kompresorom i 750 konja. Po tvrdnjama ljudi iz Vectora, Avtech WX-8 sa motorom od 750KS, od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) stiže za 3,3 sekunde, dok mu maksimalna brzina iznosi 260-270 milja na sat ili 418-434 km/h. Međutim tu nije kraj, jer u Vectoru u "rezervi" imaju i varijantu sa dva komprsora, koja razvija 1200+ KS ! U Vectoru planiraju da kupcima ponude veoma ograničenu seriju novog Avtecha WX-8, ali za sada ne govore po kojoj ceni.




Suzuki Makai concept

16 Nov 2007 - 00:53 Concept cars Link

Suzuki na salonu u Los Anđelesu izlaže zanimljiv koncept Makai, koji se bazira na modelu SX4, a u osnovi predstavlja kabriolet za četiri osobe namenjen surferima na plažama Kalifornije. Automobil je i nastao u Kaliforniji, tačnije zasluge za Makai pripadaju firmi ASV (Andy Specialty Vehicles), a koncept odlikuju drečava narandžasta boja, novi aero body kit, zadnja svetla i prednja dnevna svetla u LED tehnologiji, veliki 19-inčni CEC točkovi, Michelin Pilot Sport gume, ojačane kočnice, novi izduvni sistem i posebni nosači za daske za surfovanje (koje su takođe u narandžastoj boji). Kabina je bogatija za sedišta sa ventilacijom, VeaLink audio sistem sa MTX zvučnicima, Garminov navigacioni sistem, Momo Sport volan...



Tokom jučerašnje konferencije za medije na salonu automobila u Los Anđelesu, korejski Hyundai je konačno predstavio dugoočekivani model Genesis Coupe. Doduše, ovo na slikama je i dalje samo koncept automobil koji najavljuje dolazak budućeg 2+2 sportskog kupea ovog proizvođača, a koji na tržište stiže tek početkom 2009. godine. Novi Genesis Coupe ima pogon na zadnjim točkovima (ima diferencijal sa zatvaračem), a treba reći da ovaj auto neće zameniti sadašnji Hyundai Coupe/Tiburon sa prednjim pogonom jer će ovaj potonji dobiti odgovarajućeg naslednika. U korejskoj kompaniji napominju da je Genesis Coupe "najuzbudljiviji" Hyundai do sada, a tome doprinose niska linija krova, tri otvora za vazduh na haubi motora, široka "ramena", 20-inčni petokraki aluminijumski točkovi (sa Hankook gumama dimenzija 255/35 ZR 20 napred, 275/35 ZR 20 nazad), dva velika završetka izduvnog sistema i atraktivna narandžasta boja (uz haubu u crnoj boji). Ukratko, agresivan izgled, bez obzira na ugao posmatranja. Pod haubom se krije 3,8 litarski V6 benzinac sa snagom 300+ KS i 340Nm+ (Hyundai ne navodi precizne cifre), koja se na zadnje točkove prenosi preko šestostepenog manuelnog menjača. Podatak o maksimalnoj brzini se ne navodi, ali se zato pominje procena da ubrzanje do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi ispod 6 sekundi. Genesis Coupe je dugačak 4666 mm, širok 1902 mm, visok 1386 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2820 mm. Kočnice su Brembo, sa diskovima prečnika 340 mm napred, odnosno 330 mm nazad. Iako ne precizira cenu, Hyundai najavljuje da će Genesis Coupe biti "najpristupačniji auto sa 300+ KS na tržištu". Držimo ih za reč.




Posle prototipova up! (izložen na salonu u Frankfurtu), space up! (salon u Tokiju), Volkswagen je na salonu u Los Anđelesu (14. – 24. novembar 2007.) predstavio još jednog člana ove up! serije koncept automobila. To je Volkswagen space up! blue sa elektromotorom od 45kW/60KS i 120Nm obrtnog momenta, litijum-jonskim baterijama (12 komada) i gorivim ćelijama. Pomenute litijum-jonske baterije (od 12kWh) se mogu puniti putem obične električne mreže ili gorivih ćelija. U prvom slučaju, radijus kretanja iznosi 105 km, a u drugom 250 km, što znači da baterije i gorive ćelije zajedno omogućavaju radijus od 355 km. Dodatnu energiju baterije dobijaju i preko solarnih panela na krovu vozila. Inače, elektromotor i baterije se nalaze u zadnjem, a gorive ćelije u prednjem delu automobila. Ovom mališanu teškom 1090 kg, ubrzanje do 100 km/h traje 13,7 sekundi, a maksimalna brzina po fabričkim podacima iznosi 120 km/h. Kao i Volkswagen space up! (na kome se bazira), i novi space up! blue je mali gradski automobil za četiri putnika i sa četiri vrata na boku, koji prema rečima ljudi iz VW-a, predstavlja malo prostorno čudo. Dugačak je naime samo 3,68 metra, širok 1,63 metra, visok 1,57 metra (3 cm više u odnosu na space up!), a nudi "prostranost značajno većeg vozila", čemu doprinosi i međuosovinsko rastojanje od 2560 mm. I space up! blue u stvari ima 6 vrata : četiri bočna, i to tzv. "samoubilačka" (prednja se otvaraju u suprotnom smeru od zadnjih), dok se pozadi nalazi providni poklopac prtljažnika, koji se otvara iz dva dela, u odnosu 1/3:2/3. Što se dizajna tiče, VW je i ovde primenio jednostavne i čiste linije, bez mnogo eksperimenata. Ni space up! blue nema klasičnu masku hladnjaka napred, pa do izražaja dolaze prednja svetla i veliki znak VW-a, a tu su i kratki prepusti karoserije i poveći C stub.

 



Na salonu automobila u Los Anđelesu (14. – 24. novembar) nemački Audi izlaže Cross Cabriolet Quatro Concept, odnosno novu studiju kabrioleta sa platnenim krovom (otvara/zatvara se za samo 17 sekundi), koji najavljuje budući serijski SUV model Audi Q5 (s tim što će Q5 imati pet vrata i naravno tvrdi krov). Novi koncept predstavlja zanimljivu mešavinu SUV-a i kabrioleta, ima dvoja vrata i mesta za četiri putnika, a bazira se na modularnoj platformi novog Audija A4 i A5/S5. Ovo potonje znači da je prednja osovina pomerana više unapred, što je omogućilo inžinjerima da motor pomere više unazad u odnosu na pomenutu prednju osovinu. Rezultat svega ovoga je bolja distribucija težine automobila i poboljšanje njegovih voznih osobina. Spoljašnji izgled sledi već zacrtane smernice korporativnog dizajna ove fabrike; dakle moćan i dinamičan izgled, uz neophodnu dozu elegancije. Od detalja treba obratiti pažnju na odsustvo B stuba, A stub u aluminijum look-u, LED prednja i zadnja svetla, LED svetla za maglu, žmigavce u retrovizorima, četiri izduvne cevi i atraktivne sedmokrake točkove od čak 21 inča (sa gumama dimenzija 265/35 R21). Kao što mu i ime kaže, novi koncept ima i Audijev Quattro permanentni pogon na sva četiri točka (snaga se raspodeljuje u odnosu 40% napred, 60% nazad), a tu su i keramičke kočnice na sva četiri točka (diskovi od 380 mm napred, 356 mm pozadi), kao i elektropodesiva visina vozila (prostim pritiskom na dugme klirens se poveća ili smanjuje za 40 mm). Cross Cabriolet Quattro Concept je dugačak 4,62, širok 1,91, visok 1,63 metra, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2,81 metra (što su i približne dimenzije BMW-a X3 i budućeg Mercedesa GLK i što najavljuje Audijeve planove sa novim Q5). Za pogon ove studije odabran je "ultra-čisti" 3,0 litarski V6 dizel motor sa 176kW/240KS i 500Nm obrtnog momenta, koji automobilu omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,2 sekunde, maksimalnu brzinu od 240 km/h, dok prosečna potrošnja po fabričkim podacima iznosi 7,3 litre dizela na 100 km. Inače, ovaj V6 motor (već ispunjava buduće Euro6 standarde) je uparen sa šestostepenom transmisijom sa komandama za menjanje brzina na volanu. Što se unutrašnjosti tiče, već na prvi pogled je jasno da su u kabini upotrebljeni materijali viskog kvaliteta ("White Stone" koža) i da su kvalitet završne obrade, komfor, prostranost i ergonomija na nivou, koji se od Audija i očekuje. Preko Audijevog Drive Select sistema, vozač ima mogućnost da podesi odziv motora, menjača, upravljanja i ogibljenja po svom nahođenju (Dynamic, sport i Efficiency mod). Tu su i LCD ekran u boji, Audijev MMI sistem, Bang&Olufsen audio sistem od 505 vati...

VIDEO : Audi Cross Cabriolet Quattro Concept 




Ovo je novi ekskluzivni model Maybach 62 S Landaulet (za sada samo u formi studije), koji će svoju svetsku premijeru imati 13. novembra na salonu auromobila "Middle East International Auto Show" u Dubaiju (naravno da mesto promocije nije izabrano slučajno !). Novi polukabriolet se bazira na aktuelnom Maybachu 62 S, a glavni novitet je naravno pokretni krov iznad glava putnika na zadnjim sedištima, za čije otvaranje/zatvaranje je potrebno samo 16 sekundi. Automobil je ofarban u atraktivnu "Antigua White" boju, a u beloj boji su i veliki 20-inčni točkovi, specijalno razvijenu za ovu studiju. Promene je doživeo i interijer, tačnije dodat je pokretni stakleni panel, koji odvaja prednji od zadnjeg dela unutrašnjosti kako bi putnici pozadi mogli da uživaju u potpunoj privatnosti (prednji deo namenjen vozaču je inače u crnoj boji, dok je pozadi sve u beloj koži). Maybach 62 S Landaulet pokreće 6,0 litarski V12 motor sa dva turbo punjača, koji raspolaže snagom od 450kW/612KS i 1000Nm obrtnog momenta u rasponu od 2000 do 4000 o/min. Kao i svi Maybachovi modeli, i Landaulet deli veliki broj komponenti sa Mercedesovim automobilima, poput elektronski kontrolisanog vazdušnog ogibljenja AIRMATIC DC i COMAND interfejs sistema. Landaulet raspolaže i mnogobrojnim elektronskim sistemima, kao što su SBC kočnice (Sensotronic Brake Control), ABS, ESP (elektronska kontrola stabilnosti), ASR (sistem protiv proklizavanja pogonskih točkova) i BAS (pomoć pri naglom kočenju). Iako je za sada Maybach 62 S Landaulet zvanično samo koncept, Mercedes navodno ipak planira da proizvede i veoma ograničenu seriju od 20 primeraka ovog ultraluksuznog modela (i to naravno po ultravisokoj ceni).



Dok su sve oči automobilskog sveta ovih dana uprte u Las Vegas i tamošnji SEMA salon tjunera, korejski Hyundai je juče, objavljivanjem prvih zvaničnih skica, najavio svoju premijeru za 14. novembar i predstojeći "International Auto Show" u Los Anđelesu. Ta premijera je koncept automobil Genesis Coupe, koji nagovešatava dolazak novog Hyundaijevog sportskog modela sa pogonom na zadnjim točkovima, o kome se već duže vreme priča i nagađa. Nažalost, Hyundai u svom veoma kratkom press saopštenju ne navodi nikakve druge podatke o Genesisu Coupe, pa samo ostaje da se nagađa koji motor će pokretati ovaj automobil. Mnogi veruju da je to 3,8 litarski V6 agregat, mada bi se pod haubom mogao naći i veći 4,6 litarski V8 motor.   



Pontiacova jedinstvena studija Solstice SD-290 Race Concept, koju ova fabrika pod okriljem General Motorsa ovih dana predstavlja na SEMA salonu tjunera u Las Vegasu, treba da svojim izgledom i karakteristikama evocira uspomene na nekadašanje trkačke automobile i da pokaže šta sve može da se uradi od serijskog modela kao što je Pontiac Solstice. Ovaj trkački jednosed karakteriše sportsko vešanje, pojačane kočnice, novi sportski izduvni sistem, redukovana masa (nema krov, bočna stakla, ni klasično vetrobransko staklo, ni klimu), bolja aerodinamika i naravno snažan motor, a to je ovde 2,0 litarski Ecotec turbo benzinac sa 290KS, uparen sa 5-stepenim manuelnim menjačem. Od novih kozmetičkih elemenata izdvajaju se branici sa većim (saćastim) otvorima za vazduh i integrisanim spojlerom, nova hauba motora, spojler na poklopcu prtljažnika, atraktivna trkačka crvena boja, 19-inčni točkovi sa Hoosier R6 trkačkim gumama, a tu su i zaštitni luk iza vozača, trkačko sedište, mali vetrobran za vozača, upravljač, koji može da se skida kao kod pravih trkačkih automobila i obavezan protivpožarni aparat.

Drugi zanimljiv Pontiacov eksponat na salonu u Las Vegasu je unikatni model Pontiac G8, za čiji izgled su zaslužni reper 50 Cent (a.k.a. Curtis Jackson) i tjuning kompanija Unique Autosports iz Njujorka. Ovaj G8 je pretrpeo opsežne dorade, kako na eksterijeru i interijeru, tako i na mehanici (pokreće ga LSX 427 V8 agregat sa snagom od preko 500 konja sa mnogobrojnim komponentama iz LS7 motora Corvette Z06). Osim upadljive crvene boje karoserije (sa crnom trakom koja se proteže celom dužinom automobila), spolja pažnju privlače i veliki sedmokraki točkovi od 22 inča (sa Pirelli Scorpion Zero gumama), zatamnjena stakla i Borla izduvni sistem od nerđajućeg čelika, dok je unutrašnjost naravno sva u koži, uz obavezan detalj u vidu JBL audio sistema od 800 vati.




Osim Chevroletovog hot rod automobila FlexFuel Chevy Hot Rod (o kome je bilo reči pre neki dan), i Chrysler na SEMA salonu tjunera u Las Vegasu (30. oktobar – 2. novembar 2007.) promoviše sličan model – Chrysler SR 392 Roadster Concept. Nažalost, u američkoj kompaniji se u svom saopštenu za medije nisu baš pretrgli od informacija vezanih za ovaj unikatni model, pa samo navode da ga pokreće 6,4 litarski 392 HEMI motor i da je ideja Chryslerovog Mopar tima, koji su napravili SR 392 Roadster Concept, bila da njime redefinišu pojam klasičnog hot rod automobila. Sa ovakvim zaista opakim izgledom (koji je naglašen crnom bojom karoserije i brojnim hromiranim elementima), niskim vetrobranom, odsustvom blatobrana i branika, kao i velikim sedmokrakim točkovima, sasvim je jasno zašto Chrslerov SR 392 Roadster Concept kod posetilaca SEMA salona neće proći nezapaženo.




Još u aprilu ove godine su se pojavile glasine da američki Chrysler razmatra mogućnost oživljavanja imena Barracuda ('Cuda), koji bi poneo automobil baziran na novom Dodge Challengeru. Potvrda je stigla pre nekoliko sati kada su internetom počele da kruže ove prve fotografije nove 'Cude, snimljene na SEMA salonu tjunera u Las Vegasu, i to pre njegovog zvaničnog otvaranja, tako da tehničkih detalja za sada nema. Ali ono što se vidi sa slika jeste da nova 'Cuda u odnosu na Challenger ima potpuno redizajniran prednji deo sa novim svetlima i maskom hladnjaka, kao i crnom haubom motora, a slične promene su zadesile i zadnji kraj, koji je dobio nova svetla, centralno smešten poklopac rezervora za gorivo i mali karbonski spojler na poklopcu prtljžnika. Kao što je napomenuto na početku, za sada nema nikakvog oficijenog saopštenja iz samog Chryslera, pa tako ostaje pitanje da li je nova 'Cuda samo unikatni koncept automobil ili možemo očekivati i serijsku verziju, koja bi sigurno našla kupce među armijom obožavalaca američkih "muscle car" automobila. Naravno, budući da marka Plymouth (pod čijim imenom se prodavao originalni model) danas više ne postoji, nova 'Cuda bi mogla da ponese znak Dodgea ili matičnog Chryslera, a u vezi s tim je zanimljiva činjenica da automobil na slikama nema nikakvih oznaka.

UPDATE :  U međuvremenu je Chrysler i zvanično saopštio da je ova 'Cuda samo unikatni primerak, napravljen za bogatog (i anonimnog) kupca. Dok se ime kupca ne zna, poznati su neki osnovni detalji ovog automobila. Ispod narandžaste karoserije ("Lamborghini Pearl Orange" boja) od karbon fibera nalazi se 6,1 litarski HEMI motor, za kočenje se brinu Brembo kočnice, točkovi su Zenetti veličine 22 inča sa gumama Pirelli PZero dimenzija 265/35ZR22 napred, odnosno 305/35ZR22 nazad, dok je unutrašnjost (u crnoj boji i sa crnim kožnim sedištima) preuzeta sa standardnog modela Dodge Charger SRT8.



Suzuki SXForce

30 Okt 2007 - 00:36 Concept cars Link

Kako bi naglasio vezu između svog bogatog motociklističkog nasleđa i raznovrsne ponude putničkih automobila, japanski Suzuki je za SEMA salon u Las Vegasu pripremio novi koncept automobil SXForce, inspirisan trkačkim motociklima. Novi SXForce se bazira na limuzinskoj verziji modela SX4, a razvijen je u kalifornijskoj firmi Road Race Motorsports. Spoljašnjost je modifikovana kako bi bila privlačna i motociklistima i automobilistima (kombinacija bele, crne i narandžaste boje, novi prednji branik sa centralno postavljenim velikim otvorom za vazduh, nova maska i hauba motora sa brojnim otvorima za vazduh, još jedan otvor za vazduh na krovu, izraženiji pragovi, veliko Carbontrix krilo na poklopcu prtljažnika, zadnji difuzor od karbon fibera), a veza sa motociklima je vidljiva po detaljima kao što su retrovizori u stilu trkačkih motocikala i duple izduvne cevi, poput onih na Suzukijevom motociklu GSX-R1100. SXForce ima i sportski podešeno ogibljenje, jače kočnice (diskovi od 355 mm), 18-inčne crne Enkei točkove sa Toyo T1-R gumama dimenzija 225/45-18 napred, odnosno 235/40-18 nazad i naravno snažan 2,0 litarski turbo motor sa 250KS, uparen sa manuelnim petostepenim menjačem. Iz unutrašnjosti su izbačena zadnja sedišta (zamenjena su Rockford-Fosgate audio sistemom), a tu su i kožna prednja sedišta, motociklistička instrument tabla, Garmin navigacioni sistem i detalji od karbon fibera.

  



General Motors u Las Vegasu na SEMA sajmu tjunera izlaže i nove verzije Hummera H3 i Hummera H2. Novi Hummer H3R (prva slika) je nastao kao omaž uspesima trkačkog Hummer tima na off-road takmičenjima, a pokreće ga 7,0 litarski V8 motor iz Corvette Z06 (!) sa svih 505KS, u kombinaciji sa Hydra-Matic 4L60 elektronski kontrolisanom automatskom transmisijom. Uz ovaj motor, H3R je dobio i nove elemente na eksterijeru i interijeru, inspirisane trkama, odnosno prednji bull bar, nove otvore za vazduh na haubi motora, dodatna svetla na krovu, deflektore na bočnim staklima, gril hladnjaka u boji karoserije, posebnu trkačku boju, 20-inčne točkove, doterano ogibljenje, novi izduvni sistem sa 4 izduvne cevi, pojačane kočnice, blokadu prednjeg diferencijala, zaštitu donjeg postroja, modifikovani sistem za hlađenje, a u unutrašnjosti sportska prednja sedišta (zadnja su izbačena), zaštitnu mrežu na prozoru vozača, navigacioni sistem, kompas, visinometar, tajmer itd. Nažalost, iz GM-a poručuju da za ovakav H3R nema planova za serijsku proizvodnju. S druge strane, Hummer H2 Safari (druga slika) donosi "jedinstven doživljaj vožnje na otvorenom" zahvaljujući velikom panoramskom krovu, koji se proteže celom dužinom krova, a u skladu sa svojim imenom karakterišu ga, između ostalog, Safari maslinasta boja, 20-inčni točkovi, novi pragovi za olakšan ulazak u vozilo, ojačano ogibljenje, vitlo, LED svetla, posebni držači za oružje, Magellan 500 eXplorist GPS jedinica i snažan 6,2 litarski V8 motor sa 393 konja.