Nova Toyota Avensis u Srbiji za 22.700 evra
Dosadašnji Toyotin predstavnik u srednjoj klasi Avensis je predstavljen još 2002. godine, tako da je već odavno bilo vreme za pojavu njegovog naslednika (imao je svetsku premijeru na prošlogodišnjem Salonu automobila u Parizu), posebno imajući u vidu konkurenciju koja u proteklom periodu naravno nije spavala (novi Ford Mondeo, Renault Laguna, Citroen C5, Mazda6, Honda Accord...). Sada je novi Avensis posredstvom kompanije Toyota Srbija (www.toyota.rs) dostupan i našim kupcima i to po cenama koje počinju od 22.700 evra.
Ono što se odmah primećuje, jeste da je ova, već treća generacija Avensisa dobila oštrije linije u odnosu na istoimenog prethodika, kao i prilično kratak rep, veća zadnja svetla i široka "ramena".
Kako je to već običaj kod pojavljivanja nove generacije nekog automobila, tako je i novi Avensis nešto veći nego ranije. To u praksi znači da je duži za 5 cm (sada 469,5 cm u limuzinskoj verziji), širi takođe za 5 cm (sada 181 cm), dok su visina i međuosovinsko rastojanje ostali na nivou prethodnika (visina je 148 cm, rastojanje između osovina 270 cm).
Toyota će novi Avensis kupcima ponuditi samo u sedan i Wagon (karavan) verzijama, dok je liftback sa petora vrata izbačen iz ponude (sedan ima zapreminu prtlažnika od 509, a karavan od 543 litara).
Avensis je dobio i jače motore (ali sa manjom potrošnjom i emisijom CO2), odnosno benzinci su: 1,6 litarski (sa 132KS i 160 Nm), sledi 1,8L sa 147KS i 180 Nm i najsnažniji 2,0L od 152KS i 196 Nm. Ko više preferira dizelaše, na raspolaganju će imati tri agregata: 2,0 litarski sa 126KS i 310 Nm i 2,2 litarski u verzijama sa 150KS i 340 Nm, odnosno 177KS i 400 Nm.
Benzinci inače emituju između 152 i 164 grama CO2 po kilometru a dizelaši od 134 do 157 g/km.
Što se performansi i potrošnje tiče, evo jednog primera. Avensis sa najslabijim 1,6 litarskim benzincem postiže 205 km/h, do 100 km/h mu treba tačno 10 sekundi, a troši (po fabričkim podacima) 7 litara goriva na 100 km.
Standardna oprema svih novih Avensisa će, između ostalog, obuhvatati i sedam vazdušnih jastuka i elektronsku ručnu kočnicu, klima uređaj, RDS radio CD MP3, Vehicle Stability Control (sem za 1,6 model), ABS, EBD, BA i TRC sisteme...
Što se cena tiče, evo kako stvari stoje kod osnovnih verzija:
limuzina
1.6 VVT-i 97kW/132KS Terra 22.700 evra sa PDV-om
1.8 108kW/147KS Luna 26.900 evra
2.0 112kW/152KS Sol 32.000 evra
2.0 D-4D 93kW/126KS Terra 25.700 evra
2.2 D-4D 110kW/150KS Luna 30.500 evra
2.2 D-CAT 130kW/177KS Sol 35.200 evra
Wagon
1.8 108kW/147KS Luna 28.100 evra
2.0 112kW/152KS Sol 33.200 evra
2.0 D-4D 93kW/126KS Terra 26.900 evra
2.2 D-4D 110kW/150KS Luna 31.700 evra
2.2 D-CAT 130kW/177KS Sol 36.400 evra
Doplata za metalik boju iznosi 500 evra, a za automatski menjač (za 2.2 D-4D 110kW/150KS modele) 1800 evra.
Celokupan cenovnik sa spiskom opreme za svaki model možete videti OVDE.
VIDEO : nova Toyota Avensis
Radim u Ninbergu,pa bih zeleo da Vas pitam za informaciju: Kada ce poceti isporuka novih Toyotinih modela u Republici Nemackoj,posto bih zeleo da je pogledam u nekom od salona Toyotinih automobila,pa cak mozda i kupim?
molim za odgovor-da li se toyota avensis mora doplatiti zbog automackog menjaca ili ne mora
da li se toyota avensis mora doplatiti zbog automackog menjaca ili ne mora