Peugeot 206+ startovao u Srbiji

Iako je njegov naslednik na tržištu prisutan već nekoliko godina, Peugeot 206 (predstavljen sada već daleke 1998. godine) još nije ni blizu kraja svoje uspešne karijere.
Naime, jedan od najpopularnijih modela ove francuske fabrike (do sada je kupce našlo oko 6,5 miliona primeraka 206-ice), prošao je kroz popriličan kozmetički tretman i pred nama je Peugeot 206+, čija prodaja je posredstvom kompanije Verano Motors (www.verano.rs) upravo startovala i kod nas.
U osnovi 206+ je nekakav dizajnerski hibrid sa prednjim delom Peugeota 207 (svetla, hauba, branik) i bokova i zadnjeg kraja 206-ice (mada sa novom grafikom svetala i drugačije oblikovanim branikom), uz modernizovani enterijer.
206+ je inače dugačak 3872 mm, širok 1669 mm, visok 1453 mm, a ima zapreminu prtljažnika od 245 do 1130 litara (kada se obore zadnja sedišta).
U ponudi je paleta od dva benzinska i jednog dizel motora. Radi se o 1.1L i 1.4L benzincima (sa 44kW/60KS odnosno 55kW/75KS) i 1.4 HDi dizelašu sa 50kW/70KS (ovaj potonji ispušta 110 grama CO2 po kilometru).
Osnovni 206+ Urban 1.1E sa 3 vrata i 60KS (postiže 159 km/h, prosečna potrošnja 5,9 litara na 100 km) u Srbiji staje 11.390 evra sa PDV-om, bazni 206+ Urban 1.4E sa 75KS (173 km/h, potrošnja 6,3 litara) ima cenu od 11.720 evra, dok najjeftiniji dizelaš 206+ Urban 1.4 HDi od 70KS (169 km/h, potrošnja 4,3 litara) treba platiti 13.200 evra.
Kompletan cenovnik za 206+ možete pogledati na sajtu uvoznika.
VIDEO : Peugeot 206+
Pitaj boga čemu ovo. Možda se pravi u nekoj manjoj fabrici, pa da ne menjaju liniju, samo male izmene u montaži.
Ali zašto košta ovoliko???
Bilo bi sasvim OK da je 207 11000-13000, 206+ 9000-11000, ili da se negde preklope zbog opreme. Mislim da bi jeftiniji bolje prošao.
cena treba da bude bar 3000e niža!!!!! ali opet, čemu korak nazad???