home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Generalni direktor Grupe "Zastava vozila" Zoran Radojević izjavio je danas Tanjugu da će do kraja juna početi proizvodnja "punto klasika" sa dizel motorom i ocenio da je motor 1.3 Multijet jedan od najboljih evropskih motora koji će se ugrađivati u taj automobil.

"Velika je stvar što ćemo sada imati i dizel varijantu 'punta klasik'", rekao je Radojević i naveo da se "rade određene konstrukcije u Fabrici automobila u Kragujevcu, kako bi se montažna traka prilagodila za unošenje tog motora".

Naglašavajući bitnim što će naše tržište dobiti automobil sa motorom na dizel pogon, Radojević je kazao da su njegove prednosti, pre svega, manja potrošnja.
On je naveo i da je do danas prodato više od 2.000 "punta klasik" sa benzinskim motorom i da se u pogonima "Zastave" dnevno sklapa 100 tih automobila.
"Koliko će se dnevno proizvoditi punta klasik sa dizel motorom, zavisiće od zahteva tržišta", rekao je Radojević.
Srpsko-italijanska kompanija "Fijat automobili Srbija" saopštila je da će se punto klasik sa dizel motorom proizvoditi u dve verzije - Dinamic A/C i Emotion sa ABS-om, i imaće motor 1.3 Multijet od 1.248 kubika i snage 51 Kw/70 ks.
"Verzija Dyinamic sa manuelnom klimom prodavaće se po ceni od 10.499 evra, a Emotion sa potpuno dodatnom opremom za 11.499 evra, uključujući i PDV", navedeno je u saopštenju, u kojem se naglašava da će prodaja tih automobila početi u julu i to u dinarima, po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.
U saopštenju se navodi da će i punto klasik sa dizel motorom moći da se kupi uz subvenciju države, a po sistemu zamene starog automobila od deset i više godina za novi, kao što je u slučaju prodaje "punta klasik" sa benzinskim motorom.
 
Autor : Tanjug.rs 


čitanja : 3585



Komentari

Pa grande punto dizel košta oko 11500 sa 3 a oko 11800 sa 5 vrata. Gde je tu logika i zašto bi neko kupio ovog kragujevačkog a ne ovog novog torinskog?

Autor Darkko 10 Jun 2009, 16:00

Ovi stvarno misle da smo ovce, 10.500 eura za disel verziju automobila iz '98 godine sa našom radnom snagom od 200 eura pa koliko bi da zaradite Italijani na Puntu 4000 eura , oni stvrano nisu normalni

Autor Fikman 10 Jun 2009, 16:32

@Fikman
Model je iz 2003.godine a ne '98. Trziste ce pokazati da li je cena adekvatna. Grande Punto sa slicnom opremom kosta 12500-13500 eura sto je otprilike srazmerno godinama...

Autor carobnjak 10 Jun 2009, 18:24

Model jeste dizajniran 98-me, samo je facelift iz 2003-ce. 99% svih elemenata je iz modela iz 98-me.

U tih 12500-13500eur za grande punto ima i carine i pd-a pa zaita ispada da italijani za 10 god bajat punto cene kod nas isto koliko i za grande punto.

Sta smo mi onda, ovce?

Bezobrazluk!

Autor Miki 10 Jun 2009, 19:18

Šta se bre ložite bez veze, stvar je malo skupa pa je jednostavno ignorišite... kad budu čučali u salonu neprodati jedno pola godine biće zabavno slušati razloge zbog kojih će moći da se kupe sa popustom od 2000 eura... neće biti ni prvi ni poslednji put...

Svaku glupost prodavca može da sanira odgovarajući popust...

Autor zoki 10 Jun 2009, 19:29

@Miki
Mislio sam na model 1.3 multijet koji se ugradjivao tek od 2003. u restilizovanu verziju. Punto 2 se pojavio krajem 1999. a ne '98. Ipak :)

Autor carobnjak 10 Jun 2009, 19:48