Toyota Verso i zvanično promovisana u Srbiji

Preuzeto sa : Speed-industry.com
U utorak (9.6.2009. god.), domaći uvoznik Tojotinih vozila (www.toyota.rs) je organizovao prezentaciju najnovijeg modela iz njihove ponude. Radi se o modelu Verso, koji sada više nema oznaku Corolla u svom nazivu i tako postaje potpuno nezavisan model u ponudi ovog eminentnog japanskog proizvođača.
Nakon kraće prezentacije automobila u zgradi firme Comtrade, konvoj Tojotinih vozila se uputio u Subotište, gde se nalazi poznata NAVAK-ova (Nacionalna Vozačka Akademija) staza/poligon za vožnju najrazličitijih tipova vozila. Novinarima su na raspolaganju bile tri izvedbe novog Versa - 1,8 Valvematic benzinac (147 KS) sa MMT S poluautomatskim menjačem, zatim 2,0 D-4D dizel (126 KS) i najsnažniji i najekskluzivniji u ponudi - 2,2 D-CAT (177 KS), takođe dizel. Pored navedenih, tu su još i bazni 1,6 Valvematic benzinac sa 132 KS i 2,2 D-4D dizel sa 150 konjskih snaga. Počev od 20.200 evra, u ponudi će biti ukupno 4 paketa opreme: Terra, Luna, Sol i Premium. Već u startu automobil ima apsolutno svu bezbednosnu opremu, klima-uređaj, CD/MP3, prednje elektro-prozore i retrovizore, sistem pomoći za start na uzbrdici itd. U višim paketima ćete pronaći dosta toga poput 16 ili 17 inča velikih alu-felni, panorama stakleni krov, zatamnjena zadnja stakla, ključ-karticu, bluetooth... Izdvajamo verziju 2,0 D-4D sa Luna opremom, za koju smatramo da će biti najtraženija u ovom segmentu.
Cena vozila sa 5 sedišta je 24.700 evra, dok je sa 7 sedišta raspoloživa
samo Sol varijanta, koja košta 27.500 evra.
Svi prisutni na NAVAK-ovom poligonu su imali prilike da na stazi provozaju novi
model, a oni koji su čekali na svoj red su takođe mogli da se zabave, vožnjom
Hilux-a po off-road poligonu. Verso deluje kao dostojan naslednik prethodne
generacije, gde bismo izdvojili odlično izvedenu komandnu tablu, ponudu
prostora, sjajne motore po odnosu snaga/ekonomičnost, ali i zamerili što su
zadnja sedišta ostala prilično tvrda kao i ranije i da u Premium verziji opreme
(niti kao doplata) ne postoji kožni enterijer. Toyota Verso je već dostupna u
prodajnim salonima mreže dilera, a kompletan cenovnik možete pronaći na
zvaničnom sajtu uvoznika.
Cene za Verso su preskupe, za par hiljada evra nize ima Mazda 5 u fullu, mnogo funkcionalnija i opremljenija od Versa.
Juce posle odlaska novinara sa staze kod Subotista jedan od instruktora NAVAKA da bi demonstrirao umece za volanom slupao Toyotu Verso na srecu instruktor nije povredjen ali je automobil dosta ostecen. Ja bih voleo da znam po kom osnovu su ti ”instruktori” ovlasceni da daju savete o bezbednoj voznji.
Cene su blago receno smesne, zaista prate svetsku ekonomsku krizu. NIKADA ne bih bacio tolike pare na jedan sasvim obican i neugledan automobil kakav je ovaj!
izuzetno je skup, a uopšte se ne razlikuje dovoljno od prethodnika da bi se mogao nazvati novim modelom
Bila je Toyota nekad kvalitetna, do pre par godina recimo. Vise ni po jednom istrazivanju nisu na prvom mestu, kao sto su nekad bili recimo ubedljivi u kompakt klasi sa Corollom 2002-3-4.
Ako im traje jos sajamska akcija, modeli iz 2008. su po super cenama recimo, dok bez popusta su stvarno preskupi.
Ako se hoce kvalitet i pouzdanost zna se Honda.