home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U želji da vlasnicima vozila sva tri brenda koje zastupa (Ford, Volvo i Land Rover) maksimalno olakša zakazivanje servisnih usluga, kompanija Grand Motors sada nudi i mogućnost da se termin za dolazak u servisnu radionicu dogovori putem Interneta.

Tu povoljnost će moći da koriste vlasnici vozila Ford (Intrenet adresa www.ford.rs), Volvo (www.volvocars.rs) i Land Rover (www.landroversrbija.rs).

Za sada će preko Interneta termin moći da se ugovori samo za servisnu radionicu koja posluje u sastavu Grand Motorsovog poslovnog centra na Novom Beogradu, Bulevar Milutina Milankovića 21. U planu je da se ista mogućnost ponudi i vlasnicima Fordovih vozila koja gravitiraju prodajno-servisnim centrima u drugim gradovima Srbije, pre svih u Novom Sadu, Subotici i Nišu.

Postupak zakazivanja je veoma jednostavan i brz: nakon popunjavanja traženih podataka o vozilu i vlasniku, njegovim željama i zahetvima (datum, vreme, vrsta usluge), nadležna osoba iz Grand Motorsa u kratkom roku telefonom poziva vlasnika i dogovara sve detalje.
Vlasnicima vozila sva tri brenda i dalje je na raspolaganju mogućnost da servisnu uslugu zakažu na takođe komforan, brz i jednostavan način – telefonom. Za vozila Volvo i Land Rover takva mogućnost se nudi samo za servisne usluge u objektu na Novom Beogradu, a za Ford i u prodajno-servisnim centrima u Subotici, Novom Sadu, Nišu, Čačku i Jagodini.

Grand Motors



čitanja : 1275



Komentari