Novi Citroen C3 na BG CAR SHOW-u

Na ovogodišnjem BG CAR SHOW-u VITRO GROUP, ekskluzivni uvoznik i distributer CITROEN vozila za Srbiju i Crnu Goru, zvanično predstavlja novi Citroen C3.
Jedinstven na automobilskom tržištu, istovremeno zaobljen i zategnut, NOVI C3 se pored dizajna izdvaja i izborom materijala koji mu podižu kvalitet i čine ga primerom za budućnost u svojoj kategoriji. Odmah na prvi pogled, sa osobinama lepog, mladog i inteligentnog ljubimca, NOVI C3 ima ambiciju da ponovi uspeh njegovog predhodnika, bestselera prodatog u više od dva miliona primeraka.

Novi pogoni u zoni Aulnay u Francuskoj, potpuno su posvećeni proizvodnji NOVOG C3, a proizvodnja je potpuno uskladjena sa svim elementima nove organizacije mono-fluks procesa koji omogućava ujednačenost kvaliteta i kraće vreme isporuke kupcima.

NOVI CITROEN C3 je jedan od najkompaktnijih automobila na tržištu, dužine je 3,94m, a širine 1,73m, dok mu je visina 1,52m. Tim karakteristikama se ispoljava njegova kompaktnost, koja ne utiče na unutrašnji komoditet putnika, naprotiv. Visoka board tabla, koja omogućuje veliki prostor za noge, sedišta koja se pomeraju 8 cm napred u odnosu na vozača, tanji nasloni sedišta koja omogućuju više mesta za putnike na zadnjem sedištu, 300 l prtljažnog prostora i sedišta pozadi koja se preklapaju 2/3 prema 1/3 pružaju dodatno mesto za prtljag, čine gepek većim, a ukupan utisak daleko konfornijim.

NOVI C3 se pojavljuje na tržištu sa efektnom dinamikom redukcije CO2 gasova. Novi motori su ekološki i ekonomični. U ponudi će se naći tri verzije dizel HDI motora od 70, 90, i 110 Kw i 4 benzinska motora sa Euro 5 standardom i motorima 1.1, 1.4, Vti 95 i Vti 120. Svi modeli motora imaju manuelne menjače sa 6 brzina, jedino Vti 120 pruža mogućnost izbora menjača između manuelnog sa pet brzina ili automatika sa četiri. Ispuštanje CO2 je na taj način u potpunom skladu sa okolinom i zahtevima benda CITROEN i za dizel motore iznose 118 g/km , a za benzinske motore između 134 g/km i 160 g/km. Do 2011. godine pojaviće se i motopropulser uključujući funkciju Stop&Start druge generacije sa motorima od 3 cilindra.

Kako bi se garantovala optimalna sigurnost i podesile sve stavke u proizvodnji, u toku pripreme za serijsku proizvodnju inžinjeri su prešli više od 2 miliona kilometara, nakon čega su svi bili zadovoljni postignutim projektom vozila nove generacije.
NOVI C3 iznad svega otvara novo automobilsko iskustvo zahvaljujući Zenith vetrobranu. Tehnoloski uspeh kojim se uz pomoć njegove dužine od 1 350 mm povećava vidno polje prednjih putnika za 80 % u visinu, superiorno predstavlja pomeranje granica dizajnera ovog lepotana. Zakrivljen i spojen smanjenim nosačima, omogućavajući povećanu vidljivost ¾ ispred vozila, Zenith vetrobran pruža osećaj pogleda u visokoj rezoluciji bez granica, svim putnicima u vozilu. Mogućnost da se vidi okolinu kako defiluje u kontinuitetu predstavlja doživljaj koji ne može ostaviti nikoga ravnodušnim, jer sada vožnja dobija novi smisao i dodatno pojačava uživanje svim čulima. NOVI CITROEN C3 je limuzina sa najvećim vetrobranom i najmanjim krovom svojim dolaskom na naše tržište svečano otvara nove automobilske senzacije. VITRO GROUP sa ponosom predstavlja auto u kome ćete imati više svetlosti, više sigurnosti i više zadovoljstva za vreme koje dolazi.
VITRO GROUP PR
Tragično je,i zaista je tako,koliko ovaj svet ide u uniformnost...na prvi pogled,sve vrvi od 'novih' ideja,prava eksplozija dizajnerske umetnosti...kad bolje pogledaš,sve apsolutno liči jedno na drugo,u pitanju su samo varijante...U auto industriji najdalje u toj prevari zdrave pameti je otišao Wolksvagen(ako izuzmemo Kineze),vidim da je na tom putu i Citroen...žalosno.
"Zenith vetrobran" je djubre. Citroen zasluzuje da bankrotira zbog ovog. Glupi Francuzi imaju opsesivnu potrebu da po necemu budu razliciti, a to obicno rezultira katastrofom. Prvo Megane II, a sad ovo. Steta, auto je inace veoma simpatican, bio bi idealan za zene.
Stari model je bio na tragu originalnog i simpatičnog a modernog. Ovaj je tragična i dosadna varijanta već viđenog. Vetrobran je skretanje pažnje sa praznine rešenja koje je pred nama.
шта се сецате... овај текст има врло јасно дефинисану циљну групу. Микроцефалусе чији мозак није у стању критички да посматра објекте. "...predstavlja doživljaj koji ne može ostaviti nikoga ravnodušnim, jer sada vožnja dobija novi smisao i dodatno pojačava uživanje svim čulima" ма не... ипак мислим да се ово неко зезо. Па ово вређа и интелект печурки. :)
NEVEROVATNO JE to sto u trenutku zestoke krize, kada bi bilo normalno da se konstruisu sto jeftiniji, sto prakticniji i sto ekonomicniji automobili, prave se ovakvi, koji su zaista lepi, imaju neke nove fore,slatko je to, simpaticno, ali nevidjeno skupo, Verovali ili ne, u francuskoj srednja verzija sa 1.6 hdi kosta 18 000 e. Pa da li su oni normalni, ili da li smo mi normalni...