home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Utemeljena na tradiciji koju je Opel započeo 1936. sa prvim Kadettom, Astra je konstantno već decenijama među prva tri najpopularnija automobila na evropskom popisu najbolje prodavanih kompaktnih vozila – dakle u segmentu na koji otpada 27 odsto ukupnog tržišta automobila.

Prodaja Astre čini trećinu svih prodatih Opelovih/Vauxhallovih vozila, odnosno proda ih se ukupno oko 500.000 godišnje, a do današnjeg dana prodato je preko 100.000 Novih Opel Astri širom Evrope. „Ovo je još jedan u nizu dokaza da je Nova Opel Astra zaista zvezda na nebu automobilske industrije“, istakao je Ivan Kekić, Generalni direktor Opela za Srbiju, Grnu Goru, Makedoniju i Albaniju. „Nova Astra ima sve zvezdane kvalitete - izvrsno nemačko inženjerstvo, fluidni skulpturalni dizajn i pristupačne inovativne tehnologije.“

Prema rečima Aleksandra Andrića koji je ispred Asocijacije automobilskih novinara uručio nagradu za Automobil 2010. godine u Srbiji: „Nova Opel Astra predstavlja sve samo ne puku zamenu za prethodni model iste oznake. Sportski oblik i sjajne vozne karakteristike nisu ponuđeni na uštrb praktičnosti, koja je na znatno većem nivou od predhodne generacije.“ Aktivna i pasivna sigurnost, udobnost i ceo niz motora karakteristike su ovog automobila. Bogatstvo opreme prošireno je sofisticiranim opcijama kao što su FlexRide i prilagodljivi sistem prednjih svetala sa čak devet načina rada koji su po prvi put prisutni u ovom segmentu automobila.

Sasvim nova Opel Astra – zvezda na nebu automobilske industrije

Sa 4,42 metra, nova Astra nudi povećani putnički prostor i komfor u prednjem i zadnjem redu sedišta zahvaljujući za 71 mm većoj dužini automobila od prethodne generacije. Saradnjom dizajnera i inženjera koji su zabeležili više od 600 sati testiranja u aerodinamičkom tunelu, fluidni oblik Astre dizajniran je za maksimalnu efikasnost.

Elegantnim proporcijama uz snažno ocrtanu siluetu sa strmo-spuštenim vetrobranskim staklom i linijom krova, daje se vizuelno uzbuđenje na tradicionalnom hatchback formatu. U unutrašnjosti korišćena je tema krila i oštrice kao i kod eksterijera čime je postignuta skladnost. Dizajneri su se posebno potrudili kako bi dodali još fleksibilnija rešenja za čuvanje.

Šasija Opel Astre razvijena je kao mehatronički sistem koji u potpunosti integriše mehaničke funkcije i elektronsku kontrolu. Opel FlexRide sistem elektronske vožnje je retkost u ovom segmentu, a pruža vozaču tri podešavanja - standardno, Sport i Tour –  dok se u potpunosti i neprekidno prilagođava promenama u stilu vožnje i brzini.

Ostale inovativne tehničke funkcije uvedene u kompaktni segment sa  novom Astrom su:
• Nova generacija bi-ksenon prilagodljivih prednjih svetala (AFL +)
• Opel Eye kamerni sistem, koji prepoznaje znakove na putu  i upozorava vozača kada automobil nehotice izađe iz svoje trake
• Ergonomska prednja sedišta, razvijena za optimalnu podršku leđa i sigurnost

U ponudi je osam Euro 5 kompatibilnih motora sa izuzetnim  performansama. Svi osim osnovnih motora opremljeni su menjačem sa šest brzina, a svoju premijeru imaće novi automatski menjač sa funkcijom aktivnog odabira.

Početna sajamska cena iznosi 13.999 evra, a odnosi se na Astru sa motorom 1.4 (74 kW / 100 KS) i bogatom serijskom opremom koja uključuje: klima uređaj, radio CD/MP3, središnje daljinsko zaključavanje, električne podizače prednjih stakala, električno podesive retrovizore, ABS, ESP sistem.

PR Opel 



čitanja : 1475



Komentari

Lele al ga nahvališe!
pa onako po meni, nije loše, dobar auto, samo skup.

Autor MasterHaosis 12 Mar 2010, 16:42

Najbolji se likovi iz takozvane "Asocijacije auto novinara" koja dodeljuje ovo priznanje. Ukupno ih je četvorica i sve bolji od boljeg.

Predsednik (na slici levo) izdaje časopis Turbo koji ima smehotresan tiraž. Mislim da ni on ne pamti kada je Turbo izašao dva meseca za redom! Za ostale jedva da je iko i čuo.

Nisu ni drugi izbori za automobil godine u Srbiji bolji ali ovaj je do ...

A tek autoritet članova .....

Autor Smesno 12 Mar 2010, 17:07

Smešno, ipak si u pravu!
Samo da te ispravim verovatno si hteo da kažeš da su ,,sve moj do mojega"
Nego, ja pratim Turbo, nisu loši, onako, jeste da neznam ni ja kad je izašao dva meseca za redom, i jeste da nikada tačno ne izlazi ni nakon dva meseca. Kad ga vidim tad ga uzmem, ali mi se sviđa časopis jer nisu nemački nastrojeni previše kao onaj Auto bild. I Turbo ima svoj forum gde šalješ SMS i oni ga objave. Eno videćeš moje poruke tamo, samo u zadnje vreme sam zaboravio da im pišem hehe

Autor MasterHaosis 12 Mar 2010, 17:18

Čestitam kao da su mene pitali.

Autor berik 12 Mar 2010, 19:28

Divan auto, ali istine radi ...
Bazna varijanta nema 6 vazdusnih jastuka, pa cak ni srednji naslov za glavu pozadi.
Ako hoces FlexRide, moras da ga doplatis skoro 1.200 EUR-a, ali to mozes tek od paketa Cosmo ( koji je od baznog skuplji oko 2.200 ).
Pa, sabirajte ...

Autor Moron 12 Mar 2010, 21:42

Dobar je i za parkiranje. Ima prečnik okreta skoro 11 metara, kao kamion.

Autor Dejan 12 Mar 2010, 23:07