Sajamske cene za Volvo i posle sajma

I posle ovogodišnje izložbeno-prodajne manifestacije BG CAR SHOW 2010, eksluzivni uvoznik Volvo automobila, beogradski Grand Motors, nudi ograničenu količinu nekih modela po specijalnim, nižim cenama.
Jedan od eksponata na toj manifestaciji, Volvo XC90 sa petocilindričnim dizel motorom od 2,4 litra (185 KS), automatskim menjačem sa šest stepeni prenosa i luksuznom unutrašnjošću košta 49.000 evra (sa carinom, transportnim troškovima i PDV-om).
Bogato opremljena limuzina Volvo S60 sa petocilindričnim dizel motorom od 126 KS (maksimalni obrtni momenat 300 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h za 11,9 sekundi, maksimalna brzina 200 km/h, prosečna potrošnja u kombinovanom ciklusu 6,4 l/100 km) košta 21.000 evra, u dinarskoj protivvrednosti, odnosno 6.200 evra manje od prvobitne cene.
U ponudi je takođe i Volvo S40 koja se može kupiti po ceni od 19.900 evra.
Autoblog.rs/Grand Motors
S60..ko bi rekao da toliki auto ima tako malo mesta u kabini...katastrofa...out of date model kompletno...126 konja na tu kubikazu....koliko li su ovima iz Grand Motorsa ova kola skupljala prasinu...godinu,dve tri,cetiri...bzvz
Za 21000e se može kupiti i Insignia sa 2.0 130KS CDTI motorom, kudikamo bolji auto od sada već pomalo zastarelog S60. Slab motor velike kubikaže, skuplja registracija, relativno loše ocene za kraš testu za njegovu klasu (4* i 28 poena, a Insignia recimo 5* i 34 poena), itd, itd... A novi S60 je već predstavljen u Ženevi...
Taj S 60 od 126 ks je, izmedju ostalog, u ocajnom stanju boje ( kaze mi kolega koji je isao da ga vidi ) i treba mu najmanje poliranje. Tacno je i da je tesan unutra.
A za onaj S 80 sa starim D5 motorom od 185 ks kazu da ne moze da trosi ispod 12 litara u gradu. Cuo sam nedavno da vlasnik servisa u Hercegovackoj prodaje svoj skoro nov ( oko 6.000 km ) i to bas zbog potrosnje ( probao je "sve", ali nije uspeo da je spusti ).
Koliko sam video tehnicke podatke, novi D5 od nesto preko 200 ks je mnogo ekonomiciniji i bolji u svakom pogledu.