Novi Renault Master premijerno u Beogradu

Nakon više od 12 godina komercijalnog uspeha i više od milion prodatih vozila u 45 država, Renault obnavlja model Master čija će komercijalizacija biti u junu 2010. godine.
Njegov upečatljivi dizajn nagoveštava novi stilski pravac
furgona Renault. Cilj novog Renault Mastera je da postane referenca u pogledu
udobnosti u svom segmentu zahvaljujući značajnom poboljšanju ergonomičnosti
vozačevog sedišta, povećanoj vidljivosti i brojnoj opremi kakva se obično
nalazi u putničkim vozilima.
Potrošnjom goriva nižom za 1l/100km u odnosu na postojeći
Master i potrošnju u mešovitoj vožnji od 7,1l/100km novi Master je na vodećem
mestu po potrošnji prema NEDC-u (New European Driving Cycle) na verzijama s
prednjim pogonom. Troškovi održavanja niži su za 40% u odnosu na prethodnika i
spadaju među najniže na tržištu. Nova verzija sa zadnjim pogonom, koju je u
potpunosti razvio Renault, ima samonoseću karoseriju i dodatnu zapreminu. Gama
je obogaćena novom dužinom L4 (upotrebljiva zapremina do 17m³), verzijom 3,5t i
4,5t s dvostrukim točkovima i novim mogućnostima prerade karoserije.
Novi Master opremljen je i novim motorom 2,3l dCi koji je
razvijen posebno za potrebe dostavnih vozila. Gama motora (dCi 100, dCi 125 i
dCi 150) pokriva tri nivoa snage sa poprečno postavljenim motorom kod verzije
sa prednjim pogonom, odnosno, uzdužno postavljenim kod verzija sa zadnjim
pogonom.
Dizajn novog Mastera odlikuje se ozbiljnim, robusnim i
dopadljivim izgledom i ostavlja utisak izuzetnog kvaliteta zahvaljujući
posebnoj brizi koja je posvećena obradi spojeva karoserije.
Kabina vozila je potpuno redizajnirana. Njena dužina je povećana za 5,7 cm radi veće udobnosti, naročito za visoke putnike. Armaturna ploča, robusna i kvalitetna, napravljena je od dvobojnih materijala koje možemo da pronađemo i na oblogama vrata. Ponuđene su tri boje unutrašnjosti: tamno siva, tamno plava s notom narandžaste i izgled poput kože (opcija koja nudi još veću otpornost za još intenzivnije korišćenje).
Novi Renault Master opremljen je dvema značajnim
inovacijama kako bi se poboljšalo mesto za rad:
• držač za dokumenta na armaturnoj ploči, koji se izvlačni
i postavljen je tako da ne ometa vidljivost. Na njega mogu da se pričvrste
nalozi, otpremnice i sl.
• Rotirajući stočić koji može da se okrene prema vozaču,
smešten na poleđini srednjeg sedišta, posebno prilagođen za lap top, a može da
služiti i kao podloga za pisanje, dva držača za čaše i pregrada za
kancelarijski materijal.
• Najveći broj dobro raspoređenih pregrada u segmentu
velikih furgona.
Zahvaljujući naslonu vozačevog sedišta s većim nagibom i
manjem volanu kao na berlini, položaj u vožnji u Novom Masteru sličan je onom u
putničkom vozilu. Sedište, volan i papučice savršeno su poravnati i smanjuju
nesvesne napore vozača za ispravljanjem položaja u vožnji tokom dugih
putovanja. Vidljivost Novog Renault Mastera je na najvećem nivou na tržištu.
Novi Master nudi opremu namenjenu putničkim automobilima
kako bi učinio boravak u vozilu ugodnijim. U tom smislu se ističu :
• Pristup « slobodne ruke » omogućava otključavanje i
zaključavanje vrata bez korišćenja ključa, jednostavnim pritiskom na dugmad na
kvakama vrata napred i pozadi. Ova oprema se pokazala vrlo praktičnom tokom
čestih utovara/istovara.
• Pokretna prednja svetla koja povećavaju svetlosno polje
u krivinama noću i tokom manevara parkiranja.
• Novi, poboljšani automatski klima uređaj koji omogućava
brzo postizanje željene temperature, tiho provetravanje i bolju raspodelu
strujanja vazduha
• Potpuna audio oprema s 4 vrste radija i komandama iza
volana. Najbogatija ponuda uključuje radio CD MP3 s Bluetooth kompletom
«slobodne ruke» kao i multimedijsku spojivost za USB i iPod.
PR Renault i Netauto.rs