Novi Citroen C3 od 11.480 evra

Kompanija „Vitro grup“ je u četvrtak 1. aprila i zvanično promovisala drugu generaciju popularnog modela „sitroen C3“, koji je srpsku premijeru imao na „Bg kar šouu“.
„Sitroen“ je sa novim C3 pomerio granicu koji je postavio izuzetno traženi prethodnik, inače predstavljen još 2001. godine.

Gradski automobil dugačak 3,91 metar (9 cm duži od starog C3) karakteriše atraktivan dizajn, visok kvalitet završne obrade i funkcionalna unutrašnjost. Dostupan je u dva nivoa opreme, s tim da već prvi SX nudi udobnost (manuelni klima-uređaj), sigurnost (šest vazdušnih jastuka, ABC, tempomat...) i praktičnost (CD/mp3 uređaj, zadnja klupa deljiva 2/3-1/3, elektropodizači prednjih prozora...).

Bogatiji „ekskluziv“ paket kao deo serijske opreme podrazumeva i jedinstveno vetrobransko staklo „zenit“ (za SX doplata 540 evra), automatski klima-uređaj...

U „sitroen C3“ se ugrađuju tri benzinska i dva dizel motora koja se odlikuju niskom potrošnjom i emisijom štetnih gasova. Svi motori, osim 1.6 HDi sa 110 konja (šestostepeni), povezani su sa petostepenim ručnim menjačem.

Cene za C3 u Srbiji:
Benzinci
1.1 SX 61 KS: 11.480
1.4 SX 75 KS: 12.180
1.6 ekskluziv 120 KS: 16.380
Dizelaši
1.4 SX 70 KS: 13.480
1.6 ekskluziv 92 KS: 16.780
1.6 ekskluziv 110 KS: 17.980
* cene su u evrima
Izvor : Blic.rs
Foto : Citroen, arhiva Autoblog.rs
PR saopštenje Vitro Group
U salonu Vitro group u Beogradu svečanu premijeru je imao novi Citroen C3, naslednik modela prodatog u preko dva miliona primeraka. Za ovu priliku salon preko puta Ade pretvoren je u Pariski trg, sa koga se niz kaldrmisanu ulicu stizalo i do Ajfelove kule. Kako dolikuje ovakvoj atmosferi, nije bilo elektronske muzike, već su na trgu sedele četiri devojke sa gudačkim instrumentima i svirale francuske šansone. Nedaleko od njih u “kafiću” sedeli su Andrija Milošević, popularni glumac iz mnogih naših serija, koji je sinoć promovisan u novo zaštitno lice VITRO GROUP sa “devojkom” i, za drugim stolom, jedan od vodećih ljudi Citroena Nicolas De Milleville sa direktorima Vitro group.

Tokom programa imali smo mogućnost da čujemo šta ima novo u Vitro group i Citroenu, a Vojislav Lekić, Direktor marketinga, je izneo sve ono što krasi njihovog novog ljubimca. S obzirom da se malo pre toga Andrija Milošević “posvadjao” sa devojkom, ali i zainteresovao kakav to auto promoviše njegov prijatelj, otišao je da traži “po Parizu” oboje. Pri kraju predstavljanja NOVI C3 koji se još uvek nigde nije mogao videti, direktno “iz pariske ulice” sa sve Andrijom i devojkom kroz scenografiju je “uleteo” na binu. Dok se Andrija zahvaljivao svom prijatelju Voji što mu je skrenuo pažnju na takvog lepotana, zbog koga mu se i devojka vratila, sa strane su ispred bine stigla još dva, a ispred salona, takodje su parkirana još dva nova Citroena C3. Spektar boja je bio zaista očaravajući.
S obzirom da su u “Parizu” sreli i predstavnike časopisa “Vrele gume”, koji su, na osnovu glasova svojih gledalaca i čitalaca proglasili NOVI C3 za “Najpopularniji auto 2010 godine u Srbiji”, bila je zgodna prilika da se nagrada uruči gostu iz Francuske.
Malo je reći da je ovakav scenario oduševio prisutne zvanice. Od iznenadjenja, do oduševljenja, vešti režiser vodio je predstavu cele večeri. Naravno, najviše je bilo komentara vezanih za novi Citroenov auto, u koji su svi želeli da udju, kako bi osetili kako izgleda ta “vožnja sa pogledom”. Sudeći po komentarima, verujemo da će Citroen i Vitro group potući rekordnu prodaju koju je imao sa njegovim predhodnikom. Cene za naše tržište se kreću već od 11.480 evra, a nivo opreme i kvalitet izrade su daleko viši od onog što kupac očekuje.
Šta, nema ekskluziv paket sa 1,4 motorom? I taj 1,4 motor je žali Bože.
Zašto nema u ponudi 1,4 VTI? Taj motor sa ekskluziv paketom bi bio odlična kupovina.
Sam auto je odlično dizajniran i na osnovu slika jedan od retkih Citroena kod kojih mi se sviđa unutrašnjost.
Cena previsoka, totalni kič, nekomforan (skučen pozadi),izbor benzinskih motora katastrofalan.
Ovo može da kupi samo neka ćurka ili fufa nižeg ranga (tačnije, da joj neko kupi).
Automobil sa najlepsim enterijerom trenutno...
Sve ostalo je na nizem nivou...
@Dejan
Citroenova (mogu da se navedu još neki proizvođači: Pežo, Reno...) ciljna grupa su oni ljudi koji kupuju automobil pre svega zbog dizajna (površni, neracionalni ljudi), dok su Škodina ciljna grupa oni koji auto kupuju zbog: pouzdanosti, izdržljivosti, praktičnosti, upotrebljivosti, komfora, funkcionalnosti, relativno povoljnog održavanja, relativno povoljne nabavne cene, rasprostranjenosti servisa...tj. racionalni ljudi, kojima dizajn i brend (koji u ovom slučaju više nije za podcenjivanje, naprotiv) nisu prioriteti.
Citroen C3 je mali gradski auto sa svojim vrlinama i manama, sada spolja mnogo lepsi nego pre a unutra mnogo mnogo lepsi, sto neko gore rece, najlepsi u klasi i takva mu je i ciljna grupa...
Fabia, da Fabia ima za ciljnu grupu VW snobove koji su ubedjeni da su dobro prosli jer za manje pare voze VW, ko bi inace kupio onako ruzan auto, losu kopiju Mini-ja i Swift-a, na staro medjuosovinsko rastojanje nabacan lim, strasan auto...
Swaba zna da napravi veliki auto i tu su neprevazidjeni, za male znase, italijani i francuzi...
Vidim gore, Pedja se nalupetao... Procitaj zadnji deo mog gornjeg posta, od onog "Swaba..."
Francus nemoze da napravi S klasu ali i nemac nemoze da napravi naprimer, 205, AX, R5, 127, Uno, Punto...
@tommy
Znam ja dobro šta je Pežo. Vozili su ga moji do pre 4 godine (106 kupljen 2000. godine). Sa motorom nikada nije bilo problema, a sve ostalo je totalna katastrofa. Puozdanost mu je ispod zastavinog nivoa.
Probao sam prethodni C3
(nov), kome non stop lupka zadnje oslanjanje i koji pri 100 km/h na auto putu leluja kao da se vozim na vodenom dušeku.
Osim (dizel) motora, kod pomenutih firmi sve ostalo je ispod proseka.
Po tebi su Corsa, Polo i Fabia lošiji od gore navedenih. Smešno.
@Predrag
nemoj tako da generalizujes kupce pojedinih marki, sve je to idividualno i o ukusima ne vredi raspravljati. Tehnicke i vozne osobine su nesto drugo...
Prethodnik mu je bio odličan automobil,koji je bio takođe među skupljim u klasi...Citroen je jednostavno uvek bio avangarda a to mora da se plati...a uvek ima ljudi koji će platiti....
Voziti njega i Škodu Fabiu(oba prve generacije)-neuporedivo...C3 kao da je za klasu iznad
@carobnjak
Da li ti možeš da kažeš nešto pohvalno o tim firmama, osim na račun dizajna (što individualno, jer se meni, recimo od svih Citroena sviđa jedino novi C5) i pouzdanosti motora (koja je merljiva)?
P.S. Oni su sami sebe generalizovali, jer jedino o čemu govore, a da je vezano za gore navedene firme je lep (najlepši???) dizajn. Ostalo im nije bitno, a u ovom slučaju se ne podrazumeva (kvalitet, pouzdanost, povoljnost održavanja...).
@Predrag
pa recimo da su najudobniji i najoriginalniji, uvek su i bili ali to nije tema mog komentara!
Potpuno sam neutralan sto se tice Citroena ali mi zaista smeta sto si sad sa Citroena presao na grupe kupaca i sto tako povrsno mislis!
Jel si ti pravio neku anketu u svetu i proucavao mozgove tih kupaca da bi ih povezivao sa odredjenom markom ?!? Mislim da je to stvarno bezveze, iskreno...
@carobnjak
Oni koji se razumeju u automobile, najčešće ne kupuju Citroen i ostale gore navedene proizvođače.
Ne mislim da sam površan, jer upravo kritikujem površnost, odnosno kupovinu automobila na osnovu dizajna.
P.S. Zbog udobnosti i originalnosti svojih vozila, Citroen "žrtvuje" sve ostalo.
@Predrag
pa neki ga kupuju bas zbog toga i ne vidim u cemu je problem?
Ne slazem se da to nisu dobri automobili i po koji put ponavljam da danas na trzistu NEMA LOSIH automobila! Sve ostalo su nijanse, nekom je bitnija udobnost, nekom ponasanje na putu, nekom oprema, dizajn, jeftino odrzavanje dok nekom to uopste nije bitno... Citroen apsolutno u nicemu ne zaostaje za drugim markama, barem ne znacajno. Da nije tako davno bi nestao sa trzista kao na primer Zastava i sl.
P.S.
"Oni koji se razumeju u automobile, najčešće ne kupuju Citroen"
da je ovo sto si naveo istina, Citroen bi davno otpustio sve svoje strucnjake ili bi preuzeo tudju tehnologiju kao sto je uradila Skoda!
@Luka
slobodno i ti napisi ako imas nesto pametno, niko ti ne brani! :)))
@carobnjak
Našem Pežou je menjač ispadao iz prvog stepena prenosa, u rikverc je ulazio iz drugog-trećeg pokušaja, a poznajem čoveka, kome je skoro nov Pežo 307 ostao na auto putu zaglavljen u 5-om stepenu prenosa. Čak je i Floridi 1.4 HDI (koju je testirao SAT) pukla jedna od sajli prenosnog mehanizma komande menjača. Homokinetički zglobovi i sferični zglobovi sistema za oslanjanje i upravljanje, se menjaju češće nego prirubnice na Fići.
Pošto se gomila ljudi ne razume u automobile i kupuje ih na osnovu dizajna, Citroen & Co. će uvek imati svoje kupce.
Ponavljam: kod automobila gore navedenih proizvođača, osim motora, udobnosti i dizajna(?), (skoro) sve ostalo je ispod proseka.
P.S. Moron ima 308 SW 1.6 HDI: komforan, pregledan, udoban, praktičan, upotrebljiv, malo troši...
Ne dopada mi se previše zakošeno vetrobransko staklo, u kome se po suncu kao u ogledalu preslikava komandna tabla, kao i preterana upotreba plastike (za izradu krila i drugih elemenata karoserije).
Predraze,
Ono za ciljne grupe, vecu glupost nisi mogao da napises.
Ukusi su razliciti i neobjasnjivi, a ti tvrdis da se ciljne grupe proizvodjaca automobila razlikuju bas po tome?!?!?!
Kazes da Citroen kupuju zbog dizajna, meni je bas lepsi onaj Chery ili VW nego Citroen. (citaj ukusi se razlikuju)
Pouzdanost, kvalitet, cena?!?!?! Na osnovu cega toliko istices Skodu i zasto??? Toliko dobrih i boljih automobila, nego Skoda, pa i jeftinijih. Skoda na slovackom znaci steta i svaka Skoda meni izgleda i podseca me na sporet koji ima cetiri tocka, tako da moje steceno subjektivno misljenje o njima je da njihovi automobili nisu pouzdani i kvalitetni i predstavljalju bledu kopiju VW. Ako su hteli da se pozicioniraju kvalitetom, negde su se za*ebali. (ne razumem se u izdrzljivost i pouzdanost automobila, ali mogu da kazem i stojim iza toga, da oni u svom obracanju sa javnosti isto isticu dizajn, a ne neki kvalitet i pouzdanost)
Toliko fanaticnu zaljubljenost dugo nisam video da neko gaji prema proizvodjacu automobila.
Poceli ste da raspravljate o pojedinacnim automobilima i to jos polovnim, kako se kvare, pa ko zna ko ih je pre vozio. Da bi smo mogli da zapocnemo bilo kakvu raspravu, treba da prvo da provozamo 100 Fabia, 100 ovih C3, 100 207-ica, koje su nove, predjemo nekoliko stotina hiljada kilometara, pa vidimo sta je ostalo od njih.
Svaka dalja rasprava je suvisna, pogotovo koji je auto lepsi... i ciljne grupe po dizajnu (hehe, kako sam se bio nasmejao). :-)
@ Dejan
Samo malo pogledaj ko vozi Pežoe i Citroene i videćeš da sam u pravu. Uglavnom ih voze devojke (barem ove manje modele o kojima pričamo).
Nisam tvrdio de se ciljne grupe proizvođača razlikuju po dizajnu, već da Citroene i Pežoe ljudi kupuju pre svega zbog dizajna.
Vozim Fabiu 2, tako da znam šta je Škoda. Ne bih je ni u ludilu menjao ni za C3 ni za 207.
U na pr. Engleskoj Škoda je na 4. mestu po pouzdanosti (ispred Honde), Citroen je na 24. Pežo na 31. mestu, Fiat na 34., Reno na 36. Chevrolet na 37. (od ukupno 38 proizvođača). Verujem Englezima jer su rigorozni (Jaguar na 13. mestu, Land Rover 26. mestu, Rover na 29-om, Vauxall na 30-om mestu, a sve su ovo njihove firme).
Pežo 106 o kome sam pričao, su vozili moji od 2000. do 2006. godine. Kupljen je kao nov (prvi su vlasnici). Za 42000 km (koliko je vožen, zamenjeno mu je sledeće): homokinetički zglobovi (oba na oko 35.000km, svaki po 17.000 din), prednji amortizeri (svaki po 7.500 din), spone, kugle, prednji ležajevi (par 9.000 din), pločice, plovak (tadašnjih 100 eura). Fabričke greške: menjač ispada iz prvog stepena prenosa i ulazi u rikverc iz drugog-trećeg puta, loša optika u desnom faru pa je snop svetla bio uperen u nebo a ne u put, suvozačko sedište se "šetelo" napred - nazad, zadnja svetla sa light-show efektom kada se koči sa uključenim pokazivačem pravca...
Taj auto sam ja vozio na servis (poslednjih godinu dana kada se najviše kvario), tako da sam zamrzeo Pežoa za ceo život.
Posle toga su kupili Floridu In L, koja je do sada prešla oko 35.000 km, i NIJE JOJ ZAMENJENO NIŠTA!! (osim naravno ulja i filtera).
Pežo 307 koji sam takođe pomenuo, imao je oko 6 meseci kada mu se menjač zaglavio u 5-om stepenu prenosa.
P.S. Na osnovu sopstvenog iskustva tvrdim da je pouzdanost Pežoa katastrofalna (bar u našim uslovima tj. bar po našim putevima).
Skoda je extra auto, za razliku od svih francuskih kanti koje se proizvode. S druge strane, francuski dizajn je mnogo napredniji od Skodinog, pa dolazimo do toga da je predrag u pravu. Ko stavlja ukus/dizajn na prvo mesto, nece kupiti Skodu. A sto se tice ciljnih grupa- naravno da je dizajn deo segmentacije ciljnih grupa, u svim klasama automobila. Da nije tako, svi automobili bi izgledali isto, samo bi se razlikovali po tehnici i kvalitetu (sto je upravo suprotan trend, sa koriscenjem istih platformi i velikog broja delova za vise proizvodjaca sve vise se paznje poklanja gradnji imidza brenda, i dizajnu).
@ Mikelangelo
Veoma mi je drago da ima i onih koji se sa mnom slažu :)))
Dobro, mada to je sve pojedinacno, ne moze se nikako generalizovati.
U mom slucaju, prvi auto posle Golfa II (ikone srpskog automobilizma), koji smo cale i ja ganjali, do 2000.god. je bio Megan II '97 godiste. I stvarno je bio neunistiv, motor 1.4 eco. 9 godina, 150000km, samo ulje, filteri, gume (sve redovno, nikakav kvar). Naravno, posle njega, odlucih se da kupim novog Renaulta Clia III, auto je odlican 2008. god. 30000km, dva redovna servisa, bez kvara ili bilo cega.
Naravucenije: Renault, najbolji na svetu, najkvalitetniji, najpouzdaniji, naj... naj...naj...
Uz malu zamerku na Renault distributera Sekulic (morah spomenuti).
I sada ti ja jos nabrojim nekoliko primera mojih drugara, koji su kupili nove Skode pa nisu bas zadovoljni.
Dakle, te pojedinacne slucajeve, ne mozemo generalizovati.
Da se razumemo, ovo sam sada napisao da bi shvatio da postoje i drugi ljudi koji su svasta dozivljavali sa kolima i imaju neka iskustva, dobra ili losa.
I ne radi se o tome, nego si ti rekao ono za ciljne grupe i ko se kako pozicionira. Nisam video ni jedan vid promocije Skode, gde se istice, citiram te "pouzdanosti, izdržljivosti, praktičnosti, upotrebljivosti, komfora, funkcionalnosti, relativno povoljnog održavanja, relativno povoljne nabavne cene (ovo se istice), rasprostranjenosti servisa...tj. racionalni ljudi, kojima dizajn i brend (koji u ovom slučaju više nije za podcenjivanje, naprotiv) nisu prioriteti."
U Skodi isticu dizajn (mogu ti naci nekoliko reklama, gde se jasno isticu linije dizajna i izgled automobila), a ti mi nadji samo jednu gde se istice pouzdanost i izdrzljivost.
Jos nesto, ovde stalno nailazim na rasprave o tome, koji je auto lepsi, pouzdaniji, kvalitetniji... Sto se tice lepote, ukusi se razlikuju i o njima ne vredi raspravljati (Fiat Multipla je nekome lep auto), a sto se tice pouzdanosti i kvaliteta, tu svako moze da kaze svoje iskustvo ili da pogledamo neke liste pouzdanosti, to je ok.
Da dodam,
Slazem se sa tobom da postoji, nesto veci % devojaka, koje voze Pezo i Citroen. Ali to nije razlog da ti tvrdis, da se oni drugacije pozicioniraju ili da je njihova prednost jedino dizajn. To jest po tebi koliko sam shvatio Citroen istice dizajn, a Skoda sve sto si ti naveo. To malo ne drzi vodu.
Mikelangelo,
A mozda ce bas neko ko stavlja dizajn na prvo mesto kupiti Skodu.
A neko ko hoce pouzdanost, kupiti 308-icu.
Tako da i dalje tvrdim da vasa prica ne drzi vodu.
Odo ja malo, pa cu se vratiti da vidim vase misljenje. Bas me zanima, jer sve sto ste napisali do sada pokazuje, kako se koji proizvodjac pozicionirao u vasoj svesti. A i vi ste neko trziste, kao i ja. Neko je objektivan, a neko subjetktivan. Ja se trudim da budem ovo prvo, a nadam se i vi!
@Dejan - Pa realno, tesko ce skoda da bude prva na listi izbora kada je dizajn u pitanju. Idemo redom - fabia- hmmm, ima imidz "ne upadam u oci, znam ko sam i sta sam, odlicno odradjujem posao i bas me briga sta drugi misle o meni". I to je cool. Odlican sluzbeni auto za komercijaliste, i mali porodicni auto za mlade porodice i matorce sa unucima.
Oktavia - "prakticna 5.vrata i ogroman gepek, i preko 4,5 metara po ceni od 4,2m karoserije". Superb - "fantastican auto, bolji verovatno i od Audija A6, ali za ljude koji nemaju problem sa imidzom ruznog Skodinog znaka". A moj licni utisak (posto veoma cenim Skodine automobile, i ne razumem Skodin dizajn) je da VW koncern namerno ne dozvoljava Skodi na nacrtaju lepse automobile i modernizuju Skodin znak, jer bi sahranili VW. Da ne komentarisem YETI u odnosu na druge SUV-ove...
A Pezo-ov dizajn je daleko sminkerskiji pozicioniran, i gadja sminkersku populaciju, iako je kvalitet pod VELIKIM znakom pitanja...
Mikelangelo,
Prvo, bas me zanima sta mislis o Chery-ju i Daciji?
Drugo nemoj ceniti Skodu, nego onoga ko stoji iza nje. I ja sam stekao utisak, da je VW u velikoj meri poistovetio Skodu sa sobom (VW=Skoda), sa druge strane Renault sta god radio sa Dacijom, ona nikada nece biti Renault. Po meni je velika greska VW, sto su poceli da prave luksuzne modele sa low-cost znakom. Kod njih najnovija tehnologija ide u low-cost modele. I zato sada ne znaju sta ce sa sobom.
Zamisli sta bi bilo kada bi napravili low-cost Golfa, kao sto su Pola.
Jos nesto, imidz Fabie iz mog ugla (imam VW motor, i zato se *urcim).
@Mikelangelo
Potpuno se slazem sa tvojom konstatacijom da je skoda prilicno "ogranicena" po pitanu dizajna od strane vw-a. Superb i yeti su moji favoriti sto se skode tice. E sad, ne mogu se ni svi francuzi staviti pod isti kos, npr. renault strateski saradjuje sa japanskim nissanom, dele platforme, mnoge sklopove, mada sto se pouzdanosti tice sigurno da je skoda ispred njih i nije to nikakva prica napamet, na listama pouzdanosti (nebitno u kojoj zemlji) francuski automobili su uvek na zacelju. A i realno, mnogo cesce cujem da se neko zali na peugeot nego na skodu (2 drugara voze octavie, novi model, jedna skoro kupljena (restilizovani model, nikad ih nisam cuo da se pozale na bilo sta, mada jos nisu presli neku kilometrazu).
Od francuskih automobila mislim da je citroen najpouzdaniji, dok je peugeot ubedljivo najgori, stvarno je mnogo ljudi koji se zale na njih (narocito na 307, mada su stizali iz uvoza, ko zna koliko su oni tamo presli km, a za 10-20 evra vrati se kilometraza).
Mislim da danas vecina proizvodjaca pravi vrlo kvalitetne automobile i da se kupovinom bilo skode bilo citroena nece napraviti greska.
Sve ostalo su licni afiniteti pa ko sta voli...
I jos nesto, nemoj kvalitet da dovodimo u pitanje.
Toyota vazi za kvalitetan autmobil, pa vidi sta se desilo, mada ja i dalje smatram da je Toyota jedna od pouzdanijih, a da je ostalo medijska hajka.
I ne moze nov automobil bilo kog normalnog proizvodjaca automobilada da bude ne pouzdan, osim u pojedinacnim slucajevima.
Da postoji toliko razlika u kvalitetu, koliko vi ovde to naglasavate, ne bi bilo dileme, koji autmobil kupiti.
Damko,
izvucu nesto iz konteksta...
Ko se zali na polovan automobil, ne treba da se zali na proizvodjaca tog autmobila, nego na vlasnika od kog ga je kupio.
E bas mi je drago da se tema rastegla a da nisam uvek ja akter... :)))
Predrag je vec poznati francuz hejter i skoda fundamentalista ;) Ja da dodam moje iskustvo sa francuskim vozilima: maksimalno pouzdani, udobni i zabavni za voznju. Nisam ugradjivao delove proizvedene od strane "male privrede". Imao sam i opela, i zadesilo se da se kvario vise nego pezo. Ja ipak ne mislim da je to znak generalno loseg kvaliteta nemackih vozila. Moje misljenje o skodi je da je to jednostavno "plain" auto, suvise mi je nekako bezlican, plastika mi je losa unutra u poredjenju sa konkurencijom. Danas sitnice odlucuju i utisak da auto ima dusu moze biti presudan.
1.4 (109ks) , ''c ''segment, 5 godina garancije ! Svaki komentar je suvisan !!!!!!!!!
Mislim da su ovo dosta jake cene, posebno za dizel varijante, koje zadiru u C segment, tako da ce pretezno racionalan covek tesko naci razlog da ovo kupi. "Srecom", neke ljude ponesu i emocije:)))
P.s. vidim da se ovde vodila dosta zucna polemnika. Nema smisla da vasrkrasavam vec sahranjenu temu ... Rekao bih nesto i na racun onog velikog prednjeg vetrobrana, ali ne smem:)))
@ Moron
Hajde vaskrsni je. Pa drugi dan je uskrsa. Sutra već nije pravo vreme :)) Možeš da dobiješ samo zombija :))
Hajde, reci. Zar nije dobar za dobijanje sunčanice? Došlo je vreme kada je i za nju potrebna doplata :))
Ovo je bila poslednja interesantna tema. Nisi bio tu da me braniš, pa učini to sada.
U pravu si, ne postoji pri svim "meteo uslovima" direktna srazmera izmedju velicine vetrobrana i zadvoljstva putnika :))) Kada jarko sunce "upekne" nista bolje od klasicnog krova ili vetrobrana ( priznajem ), tako da treba toga biti svestan pre nego se na to odlucis. Srecom, kada to kupis, obicno imas para i za jos jedno 4 kacketa:))).
Sto se tice sustine "problema" koji je dotaknut u ovoj temi ( a koju, pomenimo to istine radi, nije "raspalio" Carobnjak ), nemam nista pametno da dodam.
Za mene, sva su kola danas manje-vise slicna po pitanju (ne)kvaliteta i sve ti se ( u garanciji i kasnije ) svede na pitanje obicne srece sa izabranim primerkom.
@Carobnjak
Zar opet? A gde onda spada C4 ako ti C3 spada u C klasu? Mozda u D segment. Nemoj, molim te:)))
@Moron
tako je brate, jos samo da naucis "segmente" i bicemo najsrecniji na svetu sta god ti vozio ... :)))
@Moron
Čaki je mislio da ćeš da me središ, jer sam opleo po francuskim proizvođačima automobila. Ali, pohvalio sam i tvoju 308-micu, pa sam se izgleda zbog toga nekako provukao :))
@Predrag
a od koga, molim te, da te brani kad ni mene nije bilo tu ?!?
@Carobnjak
Od onih gore koji su preuzeli tvoju ulogu :)) Proglasili su me Francuz hejterom i Škoda fundamentalistom :))
@Moron
ovo za C segment je bila prvoaprilska sala, istina sa malim zakasnjenjem, ali sve za tebe! :)))
@Carobnjak
Tebi večeras ništa nije jasno :)))))
Po starom dobrom običaju, ti me napadaš, a Moron me brani :)) Kada me ti nisi napadao (jer nisi bio tu), pa su tu ulogu preuzeli oni gore, Moronovu ulogu branitelja niko nije preuzeo. Jel ti sad jasnije :)) ?? Potrudio sam se da ti objasnim komplikovano. Nisi mi odgovorio na pitanje kako da prepoznam tebe u razjarenom Puntu.
@Predrag
sve je meni jasno!
Tvoji komentari su dovoljno iritantni i za ostale pa ne moram uvek ja da se trosim...
Uvek ce se naci neko da razbije "tvoj svet", ili da barem pokusa... :)
P.S. nisam iz BG (srecom ! )
@Carobnjak
Problem je u tome što ti mene skoro uvek pogrešno razumeš. Zato te iritiraju moji komentari :))
Dokle god u komentarima vidiš smajliće, znaj da se šalim. Kada ih nema, ozbiljan sam.
Vidiš, meni je žao što nismo iz istog grada. Odakle si?
niti da sam te bilo gde pogresno razumeo!
To ti tako dozivljavas...
@Carobnjak
Zaista sam se bio zabrinuo za tebe kada si bio napisao ono za C3 i C klasu.
@Predrag
Ti si ovde bio navukao gadan "gnev naroda". Ne mozes bas tako iskreno ljudima da kudis ono sto jesu ili zele da budu. To ti je kao da im kazes da su budale, a ljudi to ne vole da cuju. Mene je vise zanimao ovaj tvoj objektivni deo, sa kvarovima na tom 106. Znas i sam, pretezan deo tih ( vangarantnih ) kvarova moze ( ali ne mora )da bude posledica "stila voznje" ( naglog kretanja, lezecih "kolega", trotoara,. rupa ... ). Za one garantne, neki bi rekli "pokriva garancija", pa necu reci nista. Stvarno, ima li tu "greha" korisnika? A da se i meni tako nesto desilo, ne verujem da bih lepu rec rekao o toj robnoj marki :)))
308 ne moras da hvalis ni posebno kudis, on je isto sto i 307, razlike bitne nema ( osim novog 1.6 benz. motora ). Meni je cak lepsi C4, ali onaj volan nikada ne bih mogao da "svarim":)))
@Moron
Moji su vozili 106, ja sam ga vozio samo poslednjih godinu dana (u servis). Sve što sam naveo je otkazalo na oko 35.000 km (a znake "slabosti" je pokazivalo i ranije).
Ne verujem da su u međuvremenu promenili stil vožnje, a Floridi (koju sada voze) na toj kilometraži ništa ne pokazuje znake "slabosti".
Mislim da je ipak kvalitet u pitanju.
Od garantnih kvarova, popravili su samo sedište, a far, ispadanje iz prve, teško ulaženje u rikverc i light show zadnjih svetala nikada nisu popravljeni. Jednom su mami prodavci ispred Pekabete na Banjici, zaustavili pomahnitalog Pežoa, koji je ispao iz prve i krenuo nizbrdo. Od tada je uvek podizala ručnu, koja je na svu sreću radila. :))
Kako posle svega ovoga da ne mrzim Pežoe???
P.S. Ne mislim da je C4 lepši, a uz to je i previše skučen (posebno varijanta sa 3v).
Znam da je 308 dorađeni 307, ali valjda su ispravili sve nedostatke svog najnepouzdanijeg automobila :))
@Predrag
Mislim da sada shvatam tvoje emocije prema Pezou ...
To ispadanje iz brzine je verovatno imalo banalan razlog, meni je to bilo na nivi ( čim oduzmem gas u trecoj "brzini" ), a uzrok je bila ostecena neka "kandža sinhrona" ( ili tako neki naziv ). Držao sam to posle u ruci... Rekli su mi da je bila moja greska i ja im verujem, jer znam sta sam uradio pre nego je taj kvar nastao.
p.s. pored volana, problem sa C4 ( pa i "limuzinom" ) jeste i linija zadnjeg dela krova ( koja "ubija" komfor zadnje klupe ).
Ne verujem da je 308 ista pouzdaniji od 307 i nadam se samo da nije znatno gori.
@Moron
Pežo je ispadao iz prve od prvog dana.
P.S. Kada sam seo u C4 pozadi, zaglavio sam se između sedišta i krova :))
@Predrag
Pa,onda su sigirno zaboravili da stave "kandžu" sinhrona još u fabrici. Ti Francuzi ...
C3 je B segment (gradski automobili), a C4 je C segment (niza srednja klasa).
@Damko
dobro jutro prijatelju! Kasnije sam objasnio prvoaprilsku salu...
@Moron
moram priznati da su tvoji komentari poceli da mi se dopadaju, realniji su i tehnicki potkovaniji! Posebno mi se dopalo kako si definisao Predragov profil tj. kakve reakcije izazivaju njegovi komentari ( nisam zloban samo se slazem sa tim ).
Bravo! ( znas da volim tu rec ) ... :)))
@Carobnjak
Ma, ne zameram ja Predragu. Tek, cinjenica je da ljudi u prvih 100 godina zivota obicno ne vole da cuju istinu, posebno ne kada im se "servira" na takav iskren i neposredan nacin ...
@Moron
Mislim da je do ispadanja iz prvog stepena prenosa, dolazilo zbog nedovoljne sile u opruzi ispod loptastog fiksatora, koji služi da zadrži uključnu spojnicu sinho-spojnice u odgovarajućem položaju (u ovom slučaju da bude uključen prvi stepen prenosa).
@Predrag
To je vec malo suvise strucno objasnjenje za mene da bih razumeo. Naravno, kada bih video ili "opipao", shvatio bih :)))
@Carobnjak
Ne brini, nisam bas na samrti da bih bio toliko iskren :)))
Tek, svako od nas voli vise da cuje kako drugi "hvale" nas licni izbor, nego da ga kude. To je "zdravo" za ego svakog od nas ( pa cak i onda kada smo "intimno" svesni da nas izbor mozda i nije najsrecniji ). A kada ljudi oko tebe prestanu sami da hvale tvoj izbor ( ili "tvoju" robnu marku ), ne preostaje ti nista drugo nego da ih malo ( "ovako" ili "onako" ) podstaknes na to :)))
I tako onda ovde svaki put krene rat do "smrti" ...
@Moron
pa ja bas ne razmisljam tako, nemam potrebu da se "hranim " tudjim pohvalama, naravno da prija ali meni je bitnije da neko ne napada ono sto volim ako nema razloga i argumenata, a ako ima, ok, tu sam...
@Moron
Opruga koja se nalazi ispod loptastog fiksatora (kuglice), sprečava silom koju stvara, da dođe do isključenja određenog stepena prenosa.
Bolje ne mogu da ti objasnim bez slike, jer šta god da ti ispričam, bez nje ti ništa neće biti jasno. :((
@Predrag
"Mislim da je do ispadanja iz prvog stepena prenosa, dolazilo zbog nedovoljne sile u opruzi ispod loptastog fiksatora, koji služi da zadrži uključnu spojnicu sinho-spojnice u odgovarajućem položaju (u ovom slučaju da bude uključen prvi stepen prenosa)."
Ako ovo znas napamet da ispricas...Alal vera Olivera...
Sve mi se vise cini da si neki profa a ne student...
Nekako mi tako razmisljas...
@Panchev9
Hahaha... Nisam, ali ću možda biti :))
Menjačke prenosnike smo radili iz: Projektovanja vozila 1 i 2, a sada ih po treći put radimo iz Pogonskih i hodnih sistema vozila.
@carobnjak
Prvoaprilska sala 5. aprila?
Da se nisi zbunio malo bio, u par navrata si branio tu izjavu?
@Damko
koju izjavu? Hteo sam malo da zbunim Morona ali se nije dao...Evo ti dokaz gore:
"@Moron
ovo za C segment je bila prvoaprilska sala, istina sa malim zakasnjenjem, ali sve za tebe! :)))
Autor carobnjak 06 Apr 2010, 00:43"
Jel sad OK?
@Carobnjak
Ne smes vise da se salis tako :)))
@Predrag i @Panchev9
Ja sam kao "klinac" rastavljao ( obicne i aut. ) menjace na "Tomosima" i znam ( "osecam" ) kako su radili ( cak sam "podesevao" nesto sto ni fabrika Tomos predvidela nije da se naknadno podesava - pri kojim obrtajima da automatsski menjac prebaci stepen prenosa ), a imao sam priliku i da analziram do sitnih creva rastavljen menjac lade nive ( i da shvatim kuda idu one "viljuske" i sta rade ), ali zaista nikada ne bih znao da bilo sta od toga drugome objasnim. Za to vec trebaju "skola" i "profesor" ... A to ste Vi:)))
@Moron
A šta je Panchev9 po profesiji? Mislim da znam, ali ne bih da pogrešim :))
Samo sam hteo da napomenem, isprovociran textom za pezo 106, za koji se tvrdi da je toloko los, imam pezo 106 2003 kuplej nov u Veranu, dosada sam presao 110 000 bez i jednog kvara, samo ulje i filteri...
ispade Pezo najgori auto, a model 307 njegov najgori model, da nije smesno zaista bi bilo tuzno, inace sam vlasnik Pezoa 307.
sit sam se nacitao gluposti...Sto se peugeot-a 106 tice, to je auto koji je ne unistiv,za svaku pohvalu...Zasluzuje najvise postovanje..Najmanja potrosnja doriva i to D2,najbolji auto za sneg (sa prednjom vucom).Licno ga posedujem ,dizelas sa svom mogucom opremom koja se ugradjivala u 106...Auto je maltretiran i mucen,dusa mu je vadjena bukvalno,150000 km predjenih,samo spaner promenut (4000 din) i ulje i filteri-i to ne toliko redovno,motor kao nov na -60 bi upalio.Floridu in poseduje moj ortak-kupio ju je novu a vec sa 50000 km je radio motor,sad sa 60000 u njoj sve skripi i zveci,brave i bunker se ne otvaraju prekidaci ispadaju,instrument tabla meri obrtaje od 6000,brzinometar ne radi-haos,standardna prica za zastavu..E sad citroen c6, moj auto od pre god dana,kupljen polovan sa 60000 km 2007 god 2.7hdi-to je vec auto koji seljacki vw nikad nece napraviti...Udobnost,hidraulika,bukvalno mozete ga voziti kaldrmom,vibracije se ne osecaju,a kamoli lupkanje (radjeni su i testovi,na youtube mozete naci)-trenutno mislim da ne postoji udobniji auto u svojoj klasi(dovoljno je reci naslednik legendarne ajkule)/jedini problem je njegova cena koja i nije tako pristupacna za prosecan srpski novcanik,onda nije izasao u nekoj velikoj seriji-jer je to auto radjen za posebne kupce pa su mu samim tim i delovi malo skuplji,ali kad pogledam sta sve pruza kao pojava samo isplati se definitivno/.Potrosnja goriva-smesna za tu kubikazu u poredjenju sa nemcima i bilo kojim drugim proizvodjacima...A i svi znamo ko je usao u ginisovu knjigu po rekordnoj potrosnji goriva..1.4 hdi je motor koji je toliko srazmerno napravljen da sa start stop sistemom narednih 20 god nece imati konkurenciju u potrosnji i kvalitetu.Onda-poredjenje nove C3 i skode fabije axxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa.......pa to samo bolestan covek moze da poredi ili neko ko vozi gofa 2 i nikad nije seo u bolji auto,pa prica napamet price rekla kazala.Ili neko kome su tata i mama kupili za 18. rodjendan fabiju,a prethodno mu je tata vozio golf 2 i punio glavu kako je u njemu terao kajmak svinje i slicno i da je najbolji, pa nije ni cudo sto sin ne zna za bolje..Nova fabia i rumster to je bruka jedna...enterijer jadan eksterijer-tek prica za sebe,udobnost cista dvojka..i ne mogu da shvatim ljude koji blate francuzima menjac a svi znaju da je golfu glavna boljka uvek bio menjac koji mesa prvu i rikverc,pocev od keca i dvojke pa sve nadalje...Tako da svako ima svog favorita,ali to ne znaci da treba blatiti druge proizvodjace glupim pricama i sl o kojima nemaju pojma...Prodajom automobila se bavim ceo zivot,nema sta nisam vozio,i licno imam svoj lanac autoplaceva tako da imam dosta iskustva ali ni ja nisam savrsen...