Citroen Xsara Picasso 1.6HDi za 14.480 evra

Da VITRO GROUP poštuje porodicu godinama je već poznato, ali i pored toga akcije ove kompanije ne prestaju da iznenađuju i raduju sve one kojima je CITROEN u srcu.
Najnovija
vest, koja će sigurno obradovati sve, a naročito porodične
ljude koji su u fazi nabavke vozila, je ponuda najprodavanijeg porodičnog vozila na našim
prostorima i to u verziji sa najtraženijim dizel motorom CITROEN XSARA PICASSO
1.6HDi.
CITROEN XSARA PICASSO je sa svojih milion prodatih primeraka dostigao svetsku
slavu. Od samog pojavljivanja prepoznatljiv je po svom ”jajolikom” stilu, koji
mu omogućava odlično iskorišćenje unutrašnjeg prostora. Ovaj monovolumen
CITROEN-a je najširi u kategoriji, tako da je bilo lako izvodljivo smestiti tri
široka sedišta istih dimenzija pozadi. Pri svemu tome, zadržana je zavidna
zapremina prtljažnika od 550 cm3, a sedišta pozadi se mogu podešavati u svim
pravcima ili jednostavno izvaditi. Praktičnost je i dalje za primer, uz brojne
boksove i pregrade za odlaganje sitnica. Vozač se udobno oseća, a preglednost u
vožnji je primer vrhunskog iskorišćenja prostora. Sama završna obrada
enterijera je na nivou CITROEN-ovih vozila i dodatno pruža osećaj vožnje u
„visokoj klasi“ svim putnicima. Kada je reč o stabilnosti na putu i udobnosti,
ovaj minivan je doživeo samo pohvale.
Veoma lako može se primetiti realni progres i kada se radi o performansama
ponuđenog motora sa 92 KS. Sam menjač ima dobro uravnotežene stepene
prenosa, koji ne guše motor, a omogućava brzine koje ”koketiraju” sa 180 km/h.
Čak je i potrošnja primereno niska, 7,4l dizela na 100km.
Uz sjajni agregat u opremi se nalaze i automatski klima uredjaj, radio CD, 4 x
Air bag, ABS, servo upravljač presvučen kožom, centralno zaključavanje sa
daljinskom komandom, električni podizači prednjih prozora, putni računar,
električno podešavanje spoljnih retrovizora, automatsko uključivanje farova i
brisača, zadnja klupa sa tri zasebna sedišta, „avionski stočić“ u naslonima
prednjih sedišta...
VITRO GROUP za kraj ostavlja ono najlepše. Svog mini vana sa imenom čuvenog španskog
umetnika i svim karakteristikama koje smo naveli ima u veoma ograničenoj
količini i nudi ga za neverovatnih 14.480 evra. Sva vozila su u trenutno veoma
popularnoj beloj boji.
Preskupo,za ovaj model vozila ako se uzme u obzir da Citroen kao polovnjak vrlo brzo gubi vrednost zbog velike ponude vozila iz uvoza."NISKA" potrosnja od 7.4l???
Kako onda treba okarakterisati potrosnju TDI ili D4-D agregata koji imaju znatno vecu radnu zapreminu a nizu potrosnju?
Ja imam ovaj motor u C5 i prosecna potrosnja je 6.5-7 litara u zavisnosti od voznje. U Xsari Picaso u najmanju ruku isto ovoliko trosi.
@ Darko
Nadji mi bilo koji drugi mpv tj. miniven sa dizel motorom i ovom opremom, ali pazi da bude na platformi C klase, a da košta ovoliko, o opremi da ne pričam. OVO JE JAKO PAMETNA PONUDA, A SAVRŠEN IZBOR ZA NEKOGA KO ŽELI DA DOBIJE VIŠE NEGO ŠTO ULOŽI!
Scenic benzin 1.4 17.500€, osnovna oprema
A picasso dizel 1.6 14.500 full oprema
Auto koji ne postoji kao model već par godina. Auto koji ima motor od 92 KS? Divno, ima kožom presvučen servo volan? HAHAHH Pa samo Fiat Punto Classic još nema servo volan. Avionski stočić... Pa ovo je oglas za idiote definitivno. E da, koketira sa 180 km/h. Stvarno misim da brzina nije bitan podatak kod ovakvih krševa, al način na koji je prezentirana stvarno vređa zdrav razum... Sve u svemu jadno. I sve to jadno za 15 soma evra.
Za razliku od nekih MPV-a nove generacije ovaj jos uvek izgleda moderno.
Ma, gde li je Gazda Leka samo ovo iskopao? Mislio sam da se "nova" xsara picasso moze naci jedino jos u Wikipediji. Prednosti tog menjaca i njegova fantasticna "uparenost" sa HDI motorom od preko 90 ks su mi poznati ...
@Dejan L
Kako to mislis "dobije vise nego sto ulozi"? Mislis da mozes da ga prodas za vise od 15.000 evra? :D :D
Stole kralju, svaka ti je Njegoseva. mora da si se "navozao u ovom krsu" kad si tako informisan. Imam ga tri godine i nemam sta da dodam i oduzmem svom utisku koji je od prvog dana isti-prezadovoljan.
Ne ulazim u to kome se svidja, a kome ne, ali me isprovociraju ovakvi "strucni" kritizeri koji pljuju, svejedno koju marku, iz svog nabudzenog yugica..
kornjačo ne pokušavaj da se prodaš više nego što vrediš i znaš, ostaćeš u istoriji 1. roba bez kupca!
P.S. svaka roba ima svoga kupca, ali tebe neće niko
Upravo sam sada u 14:20h gledao Discovery gde voditelj emisije testirajući novi picasso hvali prethodnu verziju (ovu koja se kod nas nudi za 14.480€, a hvalio je ovom rečenicom: ,,pošto se dokazao i još uvek je jedan od najtraženijih, proizvodiće se sve dok bude interesovanja za isti''
P.S. radi se o emisiji fifth-gear , britanske produkcije, a mi nismo dostigli ni Sloveniju, a kamoli Britance, sve ovo govorim zbog pojedinih komentara nekih koji misle da su pametniji od celog zapada. Da Britanci su glupi, ne znaju šta valja, ha, ha, ha
I sta je "zakljuceno"? Dobar je, ali da li toliko vredi?
I, ako vredi i prakticno, zasto vlasnik Gazda Leka za svoje porodicne potrebe uopste ne vozi Citroen Xsara Picasso ( ili bar C4 Picasso ), vec audi Q7 ...
Prodaje Citroen, ali ne veruje u njega?
Pre dve godine sam kupio nov automobil.Ozbiljno sam razmisljao i o citroenu, ali je on tada bio oko 19.000 evra, a kupio bi ga da je bio 16.Sad mogu da spuste cenu i ispod 15,ooo.Bili su nezajazljivi i otad ne razmisljam vise o citroenu.
Ti posto znas gazda Leku, sto njega ne pitas to?
Koliko ja znam, covek vozi ds3
Citroen je nekad bio povoljan, sad je jedan od skupljih u svim kategorijama A, B, C, D. Onda se čude zašto im je slaba prodaja! Gazda Leka verovatno mora da otplati rate za Audi, na uštrb svojih kupaca citroena.
Leka vozi DS3, a Audi mu vozi marketing menadzer (koga bi ja otpustio da sam na njegovom mestu), sem toga Leka ima i C5, ako je neko video Leku u Q7, onda su se malo trampili s kolima, fore radi
Au decko, ala si dezinformisan. Prosto ispadas indijanac...
Ako mu marketing menadzer vozi audija, ko zna sta mu vozi direktor marketinga...
@Revizor
Fore radi? Da, on "poslovno" koristi citroen koji kazes, ali "porodicno" i "privatno" vozi ono sto sam ti rekao ( Q7 ). A posto ga i ti znas, onda znas i za nedavnu celodnevnu "Sodomu i Gomoru" sa ( uskim ) rezervnim tockom Q7, odnosno, koliko mu je bio neupotrebljiv po snegu ...
Jbt. ljudi sta je vama. Ja kad vidim koliko polemisete oko tog gazda Leke, pa se preselite na drugu vest, pa gazda Kole, pa gazda ovaj, pa onaj, ja ih ne znam, al vidim da vas mnogo bole.
Sigurmo ih potresete vasim komentarima. Kad bi znali da postojite. I ja sa vama. Ljudi su uspesni, svi ti koji su uvoznici kola, pa sad kad vec mozete da im se cinicno smejete iza ekrana, probajte da se udruzite pa u konkurentski napad. Necete imati onda problem sta da vozite, kao i svi oni.
ili je to prevelik zaligaj za sitnu boraniju?
Da mi je malo da osetim zivota tog gazda Leke. ili Koleta, ili bilo koga od njih.
Sigurno sede po ceo dan, a pare kaplju. Narod u redovima ceka nova kola.
Ili je to,kao i svaki menadzerski krvav posao opstanka, hm?
Ne hvala, nije mi dosta moja plata, ali me glava mnogo ne boli. Pa eto imam i vremena da se malo "muvam" po netu.
Verovatno smo svi mi u slicnoj situaciji.
A da nas neki od "gazda" pozove poleteli bi udarajuci se nogama u guzicu..
Gazda Gorane, izvini, u pravu si potpuno ... Moja greska, mislio sam da je Q7 iz porodice Citroen i da se radi o promociji brenda iz naslova.