Grand Motors : Ford Focus Anniversary za 12.490 evra

U ponudi generalnog uvoznika Forda i dilerskoj mreži se nalazi i posebno opremljena verzija Focusa Anniversary, sa petora vrata, benzinskim motorom od 1.588 cm³ (100 KS) i petobrzinskim menjačem, po promotivnoj ceni od 12.490 evra.
Na spisku su, između ostalog, prednji i bočni vauzdušni jastuci (za vozača
suvozača), automatski klima uređaj sa dvostrukom automatskom kontrolom kožom
obloženo kolo upravljača sa tri paoka podesivo po visini i dubini sa servo
asistencijom, IVD/ESP (elektronska kontrola stabilnosti), ABS sa elektronskom
distribucijom kočione sile, daljinsko centralno zaključavanje, kodirani ključ
/imobilajzer, elektro podesivi prednji prozori, visinski podesivo sedište
vozača, treće stop svetlo, čelični naplaci od 16 inča, deljiva zadnja sedišta
/60:40/, ležišta za krovne nosače, nivelacija farova, ISOFIX nosači dečijih sedišta,
radio/CD sa 6 zvučnika, elektro pomični retrovizori sa grejačima i integrisanim
pokazivačima pravca, branici u boji vozila, prednja i zadnja svetla za maglu,
pokrivka i osvetljenje prtljažnika, kompaktni rezervni točak, dodatna MP3
utičnica, ručice vrata u boji vozila, trip kompjuter, prednja sedišta sa
osloncem za leđa, vozačko sedište sa manuelnim podešavanjem u lumbalnom delu,
hromirane unutrašnje ručice vrata, metalik boja.
Iz hit ponude, Grand Motors izdvaja i Focus s dizel motorom od 1,6 litara (90
KS), čija se ograničena količina nudi takođše za 13.490 evra, sa carinom,
transportnim troškovima i PDV-om.
Odlicna ponuda, od opreme ima sve sto treba da bi cena bila minimalna
definitivno super ponuda kojoj fali samo jedna mala i ne previse skupa sitnica (koja nije dokupljiva :-( ) - naslon desne ruke za vozaca (leve za suvozaca)
inace ovo je bolji motor od mnogih 1.4 sa 90-100 KS!
Motor je odlican,ja sam prosle godine uzeo ovog Focusa i prezadovoljan sam
Ako pogledas da se Peugeot i Citroen nude sa motorima aktulenim jos u Xsari/306, onda je ovo izvanredna ponuda.
Panchev9
U svetlu tvojih zapažanja na focus 1,4 od 80 ks, gde je tvoj komentar ovde?
Ja mislim da je bezbednosna oprema adekvatna ( steta za z"avese", mada su suvisne ako se, recimo, vozis naslonjen glavom na prozor ), a da je motor svakako bolji nego onaj 1,4. Koliko znam, ovaj motor je cak dolazio i u poslednjem mondeu ( sto sam smatrao brukom i pljackom ).
Da li je bolje uzeti ovaj focus HDI od 90 ks za 13.500 ili punto klasik dizel od 70 ks ( koji kosta manje preko 2.000 i daleko manje ima opreme )?
Ja bih glasao za focus HDI.
Moje ime
Koji motor iz 306 ( ili ksare ) se danas koristi u 308? Ja zaista ne znam ni za jedan ( sto, naravno, ne znaci da ne postoje, vec da sam neinformisan ).
@Moron
Samo za tebe... :)
Preskocio sam jer je vest jedna od slicnih u nizu...
Nekako bi se snasao kako znam i umem i doplatio za diesel koji je sa dobrom cenom, iz razloga sto je mala razlika u odnosu na BMB( samo 1000E)...
Izbor izmedju ova dva motora je odabir prema svojim afinitetima...
Moje misljenje je da ko zeli da kupi Focus, treba da saceka jesen jer ce cene biti jos nize zbog izlaska novog modela 2011g...
Opet si me raspisao... :)
Panchev9
Hvala za "Rat i mir"...
Možda si u pravu oko "čekanja", nisam baš u toku kada dolaze koji noviteti.
Tek, pošto sam imao taj HDI od 90 ks, znam da je pouzdan, "podnošljivih" perfomansi ( išao je 179 i ubrzavao 13,5 ) i nije bio skup za održavanje ( bar ja to tako mislim ). U odnosu na taj "moj" iz 2004. ( sa cenom 18.640 ), ovaj focus dizel je džaba, pri čemu ima 3 puta više opreme ...
@Moron
Hehe
Ako smem da dodam i za nijansu bolji u voznji je Focus...
Komsija ima 307SW i zaista je vrlo komforan kako po pitanju noga i kolena tako i po pitanju "neosecanja" puteva...
Mene od Forda najvise tera prodavac i servisirbje...
Evo pa pogledaj...
http://www.automobilesreview.com/pictures/ford-focus-geneva-2010/
I po tvojoj zelji karavan...
http://www.auto-types.com/autonews/geneva-auto-salon-2010-new-ford-focus-5916.html
Panchev9
Novi focus je zaista prelep. Obe varijnate.
Slazem se da focus nacelno ima bolje ( posebno, zadnje ) vesanje nego bilo sta drugo iz C klase, ali ce covek te prednosti sportskog "lezanja" tesko da oseti u normalnoj voznji ( pre ce primetiti razliku u udobnosti ). No, zato razlike perfomansi svakako hoce da primeti, pri cemu u fordu ( ili citroenu ) HDI motori uvek imaju dosta bolje pefromanse nego u pezou ( ne shvatam zasto ). Da apsurd bude veci, ni cena i intervali odrzavanja nisu isti.
@Moron
Slazem se...
Da nije do tezine... Peugeot je znao da ima "visak kamenja" u sebi... :)
Panchev9
Mislim da nije do mase, jer sam poredio perfomanse ua "komparativne" modele focusa, C4 i 307-ice.
Naravno, da je kod ovih "kamiona" ( kao SW ) ta razlika jos vise izrazena, jer je SW cak i od obicnog karavana ( zbog panoramskog krova i nesto opreme ) tezi skoro 100 kg ...
Dakle, ima focus "nesto" ...
Panchev9
Toliko moron nisam :)))
Mislim na masu praznih kola i specifikacije koje fabrike deklarisu ... Moja masa, doduse, malo "kompenzuje" neke nedostatke vozila
@Moron
Jeste, ali kad upredjujes tezinu vozila moras pridodati i putnike... Pa se onda otvara citava kombinatorika sa brojevima...
Recimo ti sam u SW a ja( sa 94kg) i ljupka u Focus-u...
A to su realne stvari na putevima a ne prazni automobili... Jos ako imas 10 litara goriva a ja 50 litara, ti si jos vise u prednosti i obratno... Jer to je nesto manje od 3% mase vozila...
:)))
Panchev9
Evo, pogledaj HDI sa 90 ks obican fokus (1.335 kg)i 308 ( 1.303kg ), oba po 12,6 sec, focus 177km/h, 308 180 km/h, ali 308 karavan (1.378 kg) 13,3 sec i 174 km/h, dok SW( 1.467kg ) 14 sec i ista brzina ( mislim da je HDI od 1110 ks ipak bolji u focusu ). Prakticno, moj sa 110 ks i oko 1.500 kg ubrzava samo malo bolje ( 0,1 sec )od focusa sa 90 ks i malo je samo brzi ( 185 km/h ). Nije vredno pomena, tako da je taj focus za 13.500 odlican.
P.S. A ja juce stavio "Thule", tako da su mi perfomanse sada tek do bola ...
Meni je bitnije ubrzanje nego max brzina (u ovom primeru je sekund i malo i mnogo)...
Thule skidaj kad mozes jer povecava potrosnju sa lepim procentom...
Panchev9
Thule stavljam samo kad je potreba (imam 'veliki transport' za vikend) i potrosnja na otvorenom uz razmnu brzinu ne prelazi 6 u proseku.
Za Gazelu cu letos lako,jer od ponedeljka idem bajsom na posao... U sept. cu da razmislim ...
P.s. Ovaj nije video 185...
Panchev9
Ja govorim o stvarnih 6, ne po bordu ( u petak je na oko 2.500 km pokazao 5,5, a bilo je stvarno 5,84 ili oko 6% više ). Ali, kažem, uz razumnu vožnju, znači bez naglih ubrzanja, po auto putu ne više od 130, a "regionalni" kako može ( u pravilu, ne brže od 110 ). HDI je zaista ekonomican. Za vikend sam ( bez Thule )prešao "vangradski" oko 1.000 km uz stvarni prosek oko 5,1, od čega je auto puta bilo 580 ( po satu sam tuda išao oko 140 ). "Regionalni" put drastično obara prosek, tu je možda malo preko 4, pa zato i rezultat bude oko 5.
Sa Thule sam prešao bar 10.000 km i znam koliko on "diže" i sve zavisno od stila vožnje ...
Bajs i posao? Pa, leti se inače oblačim malo "neprimereno" svojoj struci, što mi poslovno okruženje i kolege nekada zameraju, ali se trudim da me to ne tangira. Trudim se. Kada baš mora, ja se "uprostojim", jer mnogi, na žalost, čoveka cene po tome kako se oblači ...
Bajs, inače, zavežem za bilo koje drvo ( a njih ima ) i kući stižem brže nego kolima. Uh, kada krenem niz Admirala "Geparda" ...
A zamisli onda focus TDCI od 90 ks ... Taj trosi bar litar manje i zato je pun pogodak za te pare!
:)
Skroz si manit...:) Nadam se da si cuo za tu rec ali u pozitivnom smislu...
Da se vratimo na temu...
Da ti je onda bila "sadasnja pamet" i sa ovakvom cenom, tvoj izbor bi bio Focus diesel?
Panchev9
Pa, naravno da bih izabrao taj focus i onda i danas. Ako si u C klasi, šta ti treba više sa aspekta opreme i perfomansi? Gde ćeš ti to ( ili bilo ko drugi ) divljački da ubrzavaš i kada? Jako retko ...
Glasam za njega!
Gledah na zvanicnom sajtu forda - ovaj paket opreme ukljucuje cak i disk kocnice pozadi. Neki bi rekli da ce to samo da rdja, ali neka ih, neka "rdjaju" :)))
Meni je neki lik "prosipao" pricu da je takva rdja jedna vrsta odbrambenog mehanizma... Mogao bi neki mehanicar da objasni...
Unapred hvala...
Panchev9
Voleo bih i ja da čujem razloge te "teorije" o prednostima rdje na diskovima...
A, evo ti još samo jedan dokaz o zlim matorcima. Kolega je juče "oterao" sebringa na redovan servis na 80.000 km i majstor ga zvao da treba da se menjaju kablovi i svećice, a da su "sebring" kablovi 20.000 dinara... Ostatak cene ce saznati danas.
Naravno, samo sam pukao od smeha, kao svaki zao covek ....
@Moron
americki "neukus" mnogo kosta, zato su skoro i propali, pa su odjednom shvatili da je izlaz u malim, ekonomicnim i jeftinim modelima, pazi mudrosti...