Vitro Group : Citroen C1 obara s nogu za svega 749 evra

Nakon sjajnih prodajnih rezultata tokom prošle nedelje sa Citroenom C4, u kompaniji Vitro Group, ovlašćenom uvozniku i dileru Citroen vozila za Srbiju i Crnu Goru, odlučili su da prošire ponudu. Odlične uslove kreditiranja uz izvanrednu cenu, dobio je i najmanji Citroen C1.
Ovaj gradski mališan od juče je u ponudi za neverovatnih 749 evra. To je iznos učešća za kredit koji treba da date i da Citroen C1 nakon toga odmah registrujete na svoje ime. Kredit je bez obaveze kasko osiguranja, bez žiranata i prenosa plate, uz najmanji kamatu na tržištu vozila od svega 6,84%.
Da podsetimo, Citroen C1 je ovog leta bio apsolutni hit i Vitro Group je prodao celokupnu količinu vozila koja su bila u ponudi. Sa cenom od 7.490 evra za model sa troja vrata i 7.980 evra za model sa petoro vrata ušao je u srca, pre svega, mladih i pripadnica ženskog pola, kao i vozača koji se često nalaze u gradskim gužvama ili imaju problem sa parkiranjem. Zbog svoga dizajna C1 je pravi ljubimac ženskog pola, a kad tome dodamo da je kabina veoma prostrana i omogućava prijatnu vožnju čak i natprosečno visokim osobama, dobijamo spoj lepote, komfora, sigurnosti, lakog parkiranja i brzog prolaska kroz gužvu, pa ne čudi što je ovaj mališan toliko tražen.
Da podsetimo da, prema istraživanju nemačkog ADAC-a, C1 ima ubedljivo najmanje kvarova u svojoj klasi. Ne treba zaboraviti na izvanredan paket opreme koji uključuje i klima uredjaj i bezbednosnu opremu, gde spadaju ABS, vazdušni jastuci za vozača i suvozača, CSC kontrola stabilnosti i rasporeda sile kočenja u krivinama i sistem uvlačenja stuba upravljača u slučaju sudara.
Ova akcija se nadovezuje na već izvanrednu ponudu Citroena C4, koji takodje možete voziti na kredit uzidentične uslove kao C1, i učešće od 1088 evra. C4 poseduje benzinski motor 1.4, a samo deo sjajne opreme čine: klima uredjaj sa posebnim hladjenjem kasete, HiFi radio CD MP3 sa komandama na volanu, Bluetooth handsfree uredjaj, USB priključak, masivna sedišta od mekog velura, ABS, EDB-pomoć pri naglom kočenju, tempomat+limitator brzine, 4 vazdušna jastuka i dve vazdušne zavese, varijabilni servo upravljač podesiv po visini i dubini, putni računar, kožni volan, daljinsko centralno zaključavanje vrata, električni podizači prednjih stakala, električno podešavanje spoljnih retrovizora, branici i retrovizori u boji karoserije, svetla za maglu…
Iz Vitro Group vas pozivaju da posetite neki od salona u Beogradu, Nišu ili Jagodini, ili njihovih dilera u Novom Sadu, Čačku, Subotici, Bačkoj Topoli, Šapcu i Zrenjaninu. Za sve dodatne informacije pogledajte sajt www.vitrogroup.rs ili pozovite na telefon 011/35-38-555.
PR VITRO GROUP
Ovde sam podeljen, obično kritikujem dimenzije i nesrazmernost pojedinih modela, hmm, neka ih, neka me nazivaju estetom i vizuelistom, ali ovaj C1 mi stvarno nije logičan sa ovom cenom, dug 3,43cm , kraći 7cm od yuga, ne mogu da kažem da nema prostora, ali za te pare još malo pa fabija dužine 3,99m, a sada i grande punto dužine 4,03m.
Pa čak je i Čeri Ego 3,7m, sa svom onom opremom.
Ajde da se vratim na A klasu kojoj C1 pripada
hyundai i10 3,5m
chevrolet spark 3,7m
kia picanto 3,5m
korejska vozila, slažem se, iza citroena se krije evropski brend, bez pogovora
Stavite na papir sve i dobro razmislite!
mislim da je ovde neko vec govorio da je cena ovog c1 prevelika i da je hundai i10 mnogo bolja kupovina.
ne secam se koji je to citalac bio, ali slazem se sa tim.
i sa ovim pojeftinjenjem c1 - i10 je i dalje bolja kupovina, narocito top verzija sa onim 16v motorom
@Dejan L
Slazem se da je i10 bolji, ali ponekad ljudi bas kupuju manji automobil, posebno zene koje na velicinu gledaju negativno, tipa kako cu to cudo da parkiram u lastin rep... posetioci ovog bloga vecinom ne spadaju u ciljnu grupu za C1 ;)
Oduvek mi je trojac Aygo/c1/107 delovao plasticno(trabantski), cak mi se u tom cenovnom rangu vise dopada Sandero.
Ljudi, Aygo/c1/107 su apsolutno odlicni modeli i ima ih svuda. U Londonu su hit, upravo zbog guzvi i parkiranja. U Italiji sam imao priliku da vozim 107
i odusevio sam se. Fantastican autic, stabilan i veoma prostran unutra - to me je posebno iznenadilo.
@joca
@milos - apsolutno ste u pravu kad je namena i svrha postojanja ovih malih automobila u pitanju. Muka mi je kad mojim 4,8m autom moram da se vozim po Beogradu. nekad ukradem zenin 4,3m dug auto, ali... Cesto razmisljam da kupim nekog malog prdavca od 3,5m... Ima smisla za guzvu i parkiranje.
Da treba imati jedan auto takve velicine - u to nema sumnje.
Aygo/c1/107 su solidni, ali je hundai i10 dosta bolji od njih.
Pozivam clana koji je detaljno objasnjavao u cemu je sve i10 bolji od ovog trojca, da to pojasni.
@sinisa
to je bio "Petar M" a kasnije je bio jos jedan cijeg nicka ne mogu da se setim ali sam siguran da je ista osoba u pitanju...:)))
@sinisa
Ako si upucen, molim te pojasni uslove nabavke za i10. Ovde mi je jasno i odusevljena sam da za 750 evra mogu da se vozim odmah i na svoje ime, ali ne znam kako je to kod Hyundaija.
@bleki
pa to, ja cekam malog prdavca na struju i to je to... npr. renault twizzy to je bre za sekundarni auto grad...
@radoznala
zar je moguce da ti je i10 lepsi od c1?
Ja postavljam obrnuto pitanje:
Zar je moguće da je nekom c1 lepši od i10?!
c1 je toliko ruzan da je to strasno, ruzan je i na ovoj slici gde su ga ulepsali, a kamoli inace...
A i kada savladas tu spoljasnju ruznocu u pogledas unutra na onu (pre)jeftinu platiku - muka te uhvati :(
@radoznala, ne razumem se tacno u uslove kupovine i10, samo sam citao da je na ovom sajtu neko objasnjavao da se moze dobiti povoljnije nego sto pise, kao i da postoje varijante koje u cenovniku nisu navedene.
jos jednom pozivam tog clana da to objasni i ponovi prednosti i10 nad Aygo/c1/107
@sinisa
opet mi niste pomogli nikako. tvrdite da je za i10 povoljnija kupovina i da je bolji model i da je lepsi i svasta nesto. i ja hocu da ih uporedim i odlucim ali na "majke mi" i "rekla mi baba kurana" tesko da cu vas ozbiljno shvatiti kad je u pitanju i10.
A nije me zanimalo, i ne zamina me vase misljenje, nego konkretni podaci za uporedjivanje.
meni je zao sto nisam konkretno pomogao, ali sam makar rekao da su jedan (ili cak dvojica) clanova na ovom sajtu detaljno objasnjavali prednosti I10 nad Aygo/c1/107.
To je sigurno bilo na ovom sajtu i to svi posetioci ovog sajta znaju, mozda ce i znati da upute konkretno na temu u kojoj je to bilo, ja ne znam zaista