home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Opel Astra Classic III u svoju bogatu opremu ubraja klimu, radio CD sa 6 zvučnika, 4 vazdušna jastuka, ABS, prednja svetla za maglu, kožni servo upravljač sa radio komandama, prednje podizače stakla, i centralno zaključavanje sa daljinskim upravljanjem.

Opel Astra Classic III 5 vrata 1.4 90 KS od 11,140€

Opel Astra Classic III 4 vrata 1.6 115 KS from 11,999€

U kombinovanom režimu vožnje potrošnja goriva Opel Astre iznosi 6.1-6.2 l/100km, emisija CO2 146-148 g/km i može varirati u zavisnosti od modela i uslova saobraćaja.

Prikazan izgled automobila je samo ilustracije radi i nije vezan za uslove iz ove ponude. 

Cene u ovoj akciji su preporučene cene. Akcija traje od 04.10. do 31.12.2010. ili dok traju zalihe i samo kod Opel dilera koji učestvuju u akciji.

Opel Southeast Europe LLC i Opel dileri zadržavaju pravo izmene ili obustave akcije bilo kad.

Za sve detalje iz konkretne ponude molimo kontaktirajte Opel dilere.

Količine automobila su ograničene. Plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po dnevnom kursu na dan realizacije.

Izvor : Opel.rs



čitanja : 2351



Komentari

A delat bike bicikl? :))))))))))))

Autor Dejan L 07 Okt 2010, 14:25

1.6 - ozbiljan automobil za tu cenu...

Autor Panchev9 07 Okt 2010, 14:33

Odlična ponuda!

Autor Moron 07 Okt 2010, 14:49

Probao drugarovu novu Astru HB 1.4!
Solidna unutrasnjost, ima mesta cak i za mene, :)))
Iznenadjujuce udobna, guta rupcage bez treptaja.
Medjutim, motor nema snage pri saltanju, moras dobro da ga navuces, bar ja tako vozim, sto se naravno odrazava na potrosnju...
Volan je nekako tanak, ja volim "mesnatije" varijante a menjac, malen, precizan, osim sto nikad ne znas u kojoj si brzini...Prvu ubacujes ili levo i napred ili samo napred, sto je bezveze, znaci 4 idu napred a 2 nazad, sto je pravilo i kod "francuza"...
Za mene je menjac tri napred, tri pozadi, stvar navike ali ja tako volim...:)))

A lepo sam mu rekao da doplati za 1.6 i 115 ks ali nije me slusao, bitno da je priznao gresku pa mu je oprosteno...:)))
Ukratko - sasvim solidan ( zastareo) model, dobar cost/benefit ali preporuka samo za "penzionere"...:)))

Autor carobnjak 07 Okt 2010, 15:25

najgori automobil koji sam ikada vozio, a vozio sam ih dosta!!

Autor ceda 07 Okt 2010, 16:24

@carobnjak

da - probao sam i ja drugarov... isto...1.4... umire kada su ukljuci klima... skapirao sam jednu veliku istinu a to je ne uzimaj kompakt klasu bez 1.6...

Autor joca 07 Okt 2010, 16:25

Kod "francuza" je 3 gore 3 dole,carobni!!

Autor ALEKSANDAR BG 07 Okt 2010, 16:40

@ceda
Slobodno pozovi kada budes vozio Porsche&Co... Posto si strucnjak za voznju...

Autor Panchev9 07 Okt 2010, 16:44

@ALEKSANDAR BG
nije tako, mozda nije kod svih tj. kod tvog Meganea ali taj "izum" su smislili upravo "francuzi"! Kod starijih Renaulta je tako, 5/9/11, i kod nekih novijih, koleginica ima novi Twingo ( sa kojim je prezadovoljna, isput) i on ima takav bezvezni menjac...

Autor carobnjak 07 Okt 2010, 16:51

@Predrag
znam da si jedno vreme obilazio autosalone, ako si probao i ovu "srecnicu" (Moron) molim te napisi svoje dozivljaje za nas i kupce...:)))

Autor carobnjak 07 Okt 2010, 16:55

@carobnjak

Nisam probao Astru, ali sam zato probao Merivu sa motorom 1.4 90 KS. Utisci su sledeći:
- veoma tih motor na praznom hodu - "u leru" (praktično se i ne čuje), međutim, već od oko 2500 o/min. postaje prilično bučan i počinje da "proizvodi" čudne vibracije;
- preciznost menjača me nije oduševila (malo je grub, a posebno pri prebacivanju iz trećeg u četvrti stepen prenosa i obrnuto);
- menjač ima odlično odabrane prenosne odnose (za gradsku vožnju), tako da ravnomerno ubrzava iz niskog broja obrtaja;
- vrlo komforan i pregledan automobil, ali sa malo tvrđim oslanjanjem, dok su sedišta prilično dobra (udobna i sa dobrom bočnom potporom);
- ima previše direktan upravljač, koji se pri tom pri velikim brzinama veoma lako zakreće (ne dopada mi se ni malo);
- ima prilično dobre kočnice;
- ručica za migavce deluje kao da će pući svakog trenutka;
...

Autor Predrag 07 Okt 2010, 17:19

A sto ne volim kad nas prave ludim sa ovim "u kombinovanom rezimu voznje trosi.." Kazi, bre, covece, trosi po gradu toliko, na otvorenom toliko. I tako dobijes zadovoljne kupce, ovako moras da se osecas pomalo prevarenim kad izguras dve, tri hiljade po gradu.

Autor 40+ 07 Okt 2010, 18:08

Dobra ponuda, ali i dalje nedovoljno dobra da parira i30, uz koji se dobije bolji motor (1.4 109KS) znatno duža garancija i nešto niža cena!

Autor Miki 07 Okt 2010, 18:25

@Miki
taj motor je "jedanko" vredan...:)))

Autor carobnjak 07 Okt 2010, 18:27

@Miki
Taj 1.4 109 KS u i30 je katastrofa za gradsku vožnju. U odnosu na njega, Opel-ov 1.4 90 KS "leti"...

Autor Predrag 07 Okt 2010, 18:31

@Predrag

Stvarno? Daj obrazlozi, jel moguce da 1.4 iz i30 ima losiju krivu obrtnog momenta od GM-a

Autor joca 07 Okt 2010, 18:43

@joca
i30 1.4 109 KS ima max. obrtni moment od 137 Nm tek na 5000 o/min. dok Astra 1.4 90 KS ima nešto niži max. obrtni moment od 125 Nm, ali pri 4000 o/min...
Problem i u prenosnim odnosima, koji su kod i30 "predugi" (osim prva dva). U prvom i drugom stepenu prenosa i30 1.4 109 KS solidno ubrzava, ali problem su preostali stepeni prenosa. Možeš da pritiskaš gas koliko hoćeš, i skoro ništa se ne dešava.

Autor Predrag 07 Okt 2010, 19:24

@Predrag

Da, sada kapiram. Nisam znao da i30 1.4 ima max. obrtni momenat na 5000 obrtaja... moracu da ga probam posto ga merkam u teoriji za zenin auto... u principu od deklarisanih 109ks onda i nema toliko vajde... vecina ljudi samo poredi max. snagu i to je to....

Autor joca 07 Okt 2010, 21:02

@joca
Po meni, i30 i Ceed sa tim motorom su prilično lenji. Idi obavezno probaj bilo koji automobil, pre nego što ga kupiš. Od automobila koje sam probao, mogu da ti kažem da u toj "klasi" lepo ide Suzuki SX4 1.5. Lepo ide i i20 1.2 78 KS, ali on je B segment...
Sebi sam uzeo Fabiu 1.2 TSI, pa ako si strpljiv, sačekaj da ti saopštim prve utiske.

Autor Predrag 07 Okt 2010, 21:18

joca
i30 1.4 od 109ks nije baš idealan auto za ženu. Motor je za muškarce, voli obrtaje, može dobro da povuče već od 3500rpm i ide lepo do 5500rpm.
Ima varjabilne bregaste, sa lepo odrađenim fazama i nije baš tako neelastičan. Ima širok pojas obrtnog momenta, po mom mišljenju već od 3000 pa do 5000rpm.
Recimo značajno je elasticniji od VW motora 1.4 16V od 100ks, renault od 1.4 16V od 100ks.
Čak me podseća na reno 1.6 16V od 110ks,takođe sa varjabilom koji, je izuzetno odrađen. (Reno je elastičniji, naravno ako ništa zbog 200cm3).
I ja sam imao veliku rezervu prema ovom hjundaiju dok ga nisam probao.

Autor Mange 07 Okt 2010, 21:27

Panchev9
da ti javim koje porsche modele sam vozio... bokster(aut), bokster s (man), cayman s,cayenne... Ne bih sebe nazvao strucnjakom ali sigurno nisam ni laik.. pozdrav!!
P.S. svaka cast za nick.

Autor ceda 07 Okt 2010, 21:27

ceda
Pozdrav i za tebe...
Nazvao si ga najgori, a to sigurno nije ako si vozio dosta automobila...
Ja sam imao malo iskustva sa starijim Porsche-ima... "Drugari" nesto ne voze ove "jeftinije"...

Autor Panchev9 07 Okt 2010, 21:37

Panchev9
Vozio sam dosta automobila i imao ih raznih i ovaj je, na moje iznenadjenje, ostavio najlosiji utisak na mene... Bas ovaj model sa 5 vrata,1.4(90) nikako mi nije legao... Kakvi su tvoji utisci o porsche-ima?

Autor ceda 07 Okt 2010, 21:56

@Predrag

naravno da cemo sve probati, danas samo gledajuci na papiru se tesko sta moze zakljuciti - a i kazem, za sada je sve u teoriji, stari auto jos uvek dobro sluzi mada ove cene prilicno mame ;)

nemam neko formiramo misljenje o 1.2 TSI pa cekamo tvoj strucni review

Autor joca 07 Okt 2010, 21:57

Ljudi, po meni, ovaj 1.6 od 115 ks je odličan za te pare. Čak ni starijem "običnom" od 100 se nema šta prigovoriti. Dosta je elastičan, startan, a u vangradskoj nije uopšte žedan ( po gradu ga nisam testirao ). Ne znam šta bi čovek ( danas ) više za te pare

Autor Moron 07 Okt 2010, 22:06

ceda
Ok... Mislio sam na 1.6 motor... 1.4 jeste slab...
Porsche gotivim oduvek zato sto pruzaju najvise voznje za najmanje para... Ovo- najvise i najmanje razumes...
Pre neku godinu sam na jedno popodne vozio 944 i 911... Negde "narodskih" 200 konja, nista preterano... Naravno da su utisci sjajni, osim stanja moga tela jer sam visok... Inace ako se drzava bude smilovala sa registracijom, mozda cak dolazi u obzir neki sa preko 20 leta... Za "gusht"...

Autor Panchev9 07 Okt 2010, 22:06

@Moron
Jos ako je polovan... :)))

Autor Panchev9 07 Okt 2010, 22:08

Panchev9
U toj varijanti možda ćak povlaačim ono ranije rečeeno ( da je baš uvek bolje uzeti novo )

Autor Moron 07 Okt 2010, 22:12

@Moron
:)))

Autor Panchev9 07 Okt 2010, 22:13