Novi Volvo S60 na test danu na Adi Huji u Beogradu, cene u Srbiji od 28.490 evra

Nepunih mesec dana nakon što je zvanično stigao u prodajni salon uvoznika i servisera – beogradskog Grand Motorsa, novi Volvo S60 je 12. oktobra bio na prvom test danu, koji je na katrodromu na Adi Huji u Beogradu organizovan za novinare i neke od takozvanih VIP kupaca.
Svi oni su imali mogućnosti da se bliže upoznaju sa trenutno najatraktivnijim
modelom u Volvoovom programu, ali i da se na poligonu uvere u pouzdanost i
delotvornost nekih elektronskih bezbednosnih sistema koji se prvi put
pojavljuju u ovom automobilu.
Najviše interesovanja novinari, sadašnji i nekadašnji vlasnici Volvo automobila
su pokazali za funkcionisanje elektronskih sistema „siti sejfti“ /City Safety/
i „pedestrian detekšn“ /Pedestrian Detection/. Prvi pomaže u izbegavanju ili
ublažavanju sudara pri nižim brzinama, kako kako bi se minimalizovale ozlede i
šteta. Ukoliko vozilo koje je ispred naglo zakoči, a City Safety „oseti“ da je
sudar verovatan, on će pripremiti kočnice kako bi pomogao vozaču da izbegne
nezgodu. Medutim, ukoliko sistem „prepozna“ da je sudar neizbežan, automatski
će zakočiti automobil. City Safety je aktivan pri brzinama do 30 km/h. Ako je
razlika u brzini između dva vozila ispod 15 km/h sistem može da pomogne vozaču
da u potpunosti izbegne sudar. Ugrađuje se kao deo opreme u osnovnoj, Base
verziji.
Drugi sistem iz paketa podrške vozaču jedinstven je na serijskim automobilima:
otkriva vozila i pešake i automatski koči. Radar i kamera kontinuirano
nadgledaju put ispred vozila. U slučaju opasnosti vozač je upozoren preko
zvučnog i video signala. Ukoliko vozač ne reaguje, sistem aktivira kočnice uz
punu moć kočenja. Pedesetrian Detection može da u celosti pomogne prilikom
izbegavanja udarca ukoliko je relativna razlika u brzini manja od 35 km/h.
Isporučuje se uz doplatu.
Novi Volvo S60 sa Base paketom opreme, četvorocilindričnim benzinskim motorom
od 1,6 litara (150 KS) i ručnim šestostepenim menjačem, na našem tržištu
„startuje“ sa cenom od 28.490 evra, u dinarskoj protivvrednosti. U ovu cenu su
uključeni carina, transportni troškovi i PDV.
PR Grand Motors
Kompletan cenovnik za novi S60 u Srbiji možete pogledati na sajtu uvoznika.
Samo kenjaju nešto, ko je lud da se prepusti kineskim čarima kočenja... pokazali su do sad par puta onaj auto break system i ispalili se
Kada predsednik Kompanije VOLVO stane na mesto one lutke na slici, reći ću da veruju u "sporni" bezbednosti sistem. To bi bio pravi "lični primer" stvarne vere u proizvod...
Zapremina prtljažnika 370 litara u vozilu D klase? A nema ni rezervni točak. Doplata 200 za "progresivni servo"; 840 ( kod "base" ) za alu felne od 16 cola; 300 za "pranje" farova, 700 za metalik boju? Da pukneš od smeha ... Ali, barem serijski dolazi "prva pomoć" - koja nije po našem standardu ...
@Moron
:)
Pre neki dan sam video originalni paket za prvu pomoc kod modela Mercedes 190E... Ono je mala bolnica i tezi nekoliko kilograma...
Uz sve pobrojane mane za S60, moja je najveca cena, jer ulazi u "konflikt" sa BMW serijom 3... A tu nema sanse...
Panchev9
Slušaj, kada sam davno razmišljao o 407, "otpisao" sam ga zbog prtljažnika koji nema ni 410 litara, što je "smeh" za D segment. Kada sam video prethodni S 60 ( sa samo malo većim prtljažnikom nego 407 ), video sam da ima još "smešnih" ( pri čemu je kod njega i "smeh" sam komfor pozadi ).
I onda oni naprave NOVI S 60, "bolji" od prethodnog, sa "gepekom" od samo 370 litara? Šta reći nego - idioti! Nemam ja tu šta da gledam cenu vozila, kada "to" nema ni funkciju, kao preduslov bilo kakvog razmatranja cene!
P.S. Inače mislim da bi ovo i trebalo da bude pandan za BMW serije 3
@Moron
Sve je tacno...
I rec "trebalo" je na naglasku... Ali dzabe...
Volvo bi morao da bude jeftiniji...
Panchev9
Pa uzmeš onaj jeftiniji volvo S60 1.6 T u paketu opreme 'mondeo' i 'dobar' si u startu 5-6.000 i imas 'gepek' veci jedno 150 litara...
Po zapremioi 'gepeka' S60 je u 'klasi' samo sa sadasnjim sebringom...
Kinezi,kinezi,kinezi...Alo bre ljudi,sta sada,Jaguar nije kvalitetan kao pre zato sto ga uzela tata...sta?Ili posto ne voli neko Vw,zbog njega ne moze da voli bentli...
Mala "paralela". Ako kod S 60 sa 1.6 T od 160 ks "prelaziš" na dizel D3 od 163 ks, treba ti još oko 700 EUR-a. Ali, ako kod mondea praviš taj isti prelaz ( sa bezinskih 160 na dizelskih 163 ks ), tada ti treba 2.100 EUR-a. Ni svaki "korak" nije isti "korak". Velika "doplata" kod forda. Ali, ni svaka "prva stepenica" nema istu visinu, a kod volva je baš visoka, pa tako onaj mondeo od 163 ks ( Ghia ) manje košta za oko 5.000 EUR-a nego S 60 D3 ( Kinetic ). Što reče Panchev9 - skupo ...