Hit Auto: Uz Dačije i zimske gume

Hit Auto, ovlašćeni diler Renaulta, Dačije i Nissana potencijalnim kupcima Dačijinih modela Logan i Sandero Stepway nudi dobar "pazar": uz automobil dobijaju dve zimske gume, a oni čiji je izbor "običan" Sandero, sve četiri. Akcija važi za ograničeni kontigent vozila.
"Uprkos odlaganju obaveze da, prema novom Pravilniku o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putevima, automobili od 1. novembra moraju da imaju zimske pneumatike, smatramo da je bezbednost kupaca na prvom mestu, pa im, shodno tome, uz automobil poklanjamo zimske gume", kaže direktor Hit Auta, Zoran Dragoj.
"Uočili smo da su vlasnici vozila upoznati sa odlaganjem primene Pravilnika u delu koji se odnosi na zimske pneumatike, ali i da su još u dilemi šta je od opreme obavezno posedovati. Da bi smo je otklonili na najbolji način, vlasnicima automobila koji dođu u naš poslovni centar na Starom sajmištu (Novi Beograd), predlažemo da popune upitnik iz koga se lako uočava da li je njihov automobil snabdeven propisanom opremom. Ako to nije slučaj, imaju priliku da na licu mesta nabave sve što je neophodno, poput kompleta sijalica, užeta za vuču, kutije prve pomoći itd", kaže gospodin Dragoj.
Hej Dve...ali dve gume....alo breee,kupuju ljudi novo vozilo , onda barem ponudite sve cetiri , pa makar i uz neku nadoknadu...e moj boze , sve sami skolovani intelektualci
Dve zimske gume? Mislim da je zimi bezbednije voziti na 4 letnje, nego 2 letnje + 2 zimske. Možda i grešim. Tek, znam ( osetio sam ) da mi je samo sa 2 prednje zimske "dupe" šetalo na sve strane. A možda i ne znam da vozim ...
Bolje je i sa 2 pogonske, ali kada se mora...
Moron
Znas ti na 2 "zimske", ali pedale...
Panchev9
Dve zimske ( samo na pogonskim ) su nesporno dovoljne da se obezbedi "prijanjanje" na pogonskim i na stepen tog prijanjanja svakako nema veze šta imaš na nepogonskim. U tom smislu razlike nema... Ali, znaš i sam, ta kombinacija zna da dovodi do gubitka pravca, tj. zanošenja, posebno ako čovek nije nije svestan uzroka problema ...
P.S. Ne brini, vozio sam ja na pedale ne samo zimske, već i slikove, eksperimentisao sa pritiskom, stavljao "lance"... I sada, čim padne sneg ( i noć, da me niko ne vidi, a posebno žena ), ja krišom odem na bajs, pa udri "po gasu"...
Moron
Slikove... :)
Jel to koristis lanac za katanac...
Naravno da (ne)pogonska ostaje nezasticena u ovom slucaju, ali je opet bolje nego kada su sve 4 letnje... Jer kada je bilo kakav sneg i sl. , letnji pneumatici svojem vlasniku pruzaju siroku opciju biranja u vidu: bandera, kioska, parkiranih automobila...
Panchev9
Ne brate lanac za katanac, već za povećanje trakcije pogonskog točka bicikla, stim da je u mom tekstu bio lanac sa navodnicima ( pisalo "lanac", a u naravi "konopče" ). Naravno, nije funkcionalno, jer ostaješ bez kočnice, a ni snage za "lance " se nema ( ni mnoga kola nemaju )... Zato sam i rekao da vozim i "slikove", ali samo za zabavu ...
Što se kola i 4 letnje tiče, zbog stalnog proklizavanja pogonskih nećeš uspeti da postigneš neku baš veliku brzinu... Sa 2 zimske ( na pogonskim ) ćeš lako postići veliku brzinu, ali kada se pri toj brzini zaneseš ( a hoćeš, jer prednji točkovi prodju krivinu, a zadnji polete napolje ), imaš kraj ...
Neki ne daju ni 2, ali daju komplet 1. pomoći, treći daju ,,bez'' kamate, četvrti daju za 999€, neki ne daju ništa...
lok
Primena tog pravilnika ( sa 4 zim. gume ) je odložena dok se na proleće ne otopi sneg :)
Ocigledno nisam pratio na casu, zadnji info sto sam citao je pominjao obavezne zimske na novim kolima :)
@Pancev9
"Jer kada je bilo kakav sneg i sl. , letnji pneumatici svojem vlasniku pruzaju siroku opciju biranja u vidu: bandera, kioska, parkiranih automobila..." - Hahahaha, pametno zboris!
@ Damko
Još ako je to bmw, po difoltu zadnja vuča, pa kad krene da šeta nozdrve levo desno...
Joj sad će da me napljuju samo tako, ali bmw nije za sneg
@Dejan L
I Mercedes takodje,jedino Audi ima prednju vucu ako vec nije quattro.
Svaki sa zadnjom vucom je hendikep za zimu,sa prednjom vucom je bolja situacija a jedino pravo resenje je 4x4. :)))
P.S. BMW i Mercedes sa 4-matic odnosno X -driveom su isto prava stvar za zimu.
Tako da npr 530 XD ili E320 CDI 4-matic savrseno rade svoj posao zimi :)))
Jos bolje od dzipa jer su stabilniji,zato sto im je teziste nize.
@Deajn L
Naravno.
All road mi je jedini auto koji je lepsi u "karavan" verziji nego u limuzinskoj verziji.
Sandero posle 100 000 km! :
http://autoklub.jutarnji.hr/dacia-sandero-1-4-laureate---100-000-km-/883274/
Za naše uslove po Srbiji (malo dana sa snegom, mnogo dana sa rizlom, blatom, peskom, rupama), 4 UNIVERZALNE-ALL SEASON gume (M+S ili sa pahuljom, iako su skuplje, duže traju, pogotovo one vrhunske), su NAJBOLjE i NAJBEZBEDNIJE u sledećim situacijama: ZIMI: kada je suvo i kada je iznad +7 , a LETI: kada padne prva kiša posle mesec dana, ili kada naiđete na blato od traktora ili rizla pored puta i slično... Ko je sa letnjim gumama vozio leti Ibarskom magistralom, preko Nove Varoši i ko se spuštao ka Budvi i Petrovcu, zna o čemu pišem.. Naime zvog strukture asfalta (koji zbog velikih vrućina isparava se i kondezuje ulje), u podne je klizavo, a noću je kao po ledu, a još ako padne kiša nakon mesec dana suvog, onda je opasno po život.!! U takvim EKCESNIM situacijama UNIVERZALNE (all season) gume su se pokazale najbolje.!!! Ali šta to vredi, kada DOMAĆIM trgovcima i limarima i EVROPSKIM proizvođačima, finansijski odgovara da se prodaju DVA KOMLETA : posebno Zimske a posebno Letnje gume, koje u takvim EKCESNIM SITUACIJAMA nisu bezbedne.!!!